Stále je pre vás SEO iba neznámou skratkou? Alebo si nie ste istými, ako na to? Najmite si na SEO odborníkov, ktorí mu rozumejú.
Tí, ktorí sa v online marketingu príliš nevyznajú, si SEO často zamieňajú za reklamu zadarmo, alebo si myslia, že jediným výsledkom dobrého SEO je prvá pozícia vo vyhľadávači Google na tri vybrané slová. Často nechápu, že dokonca ani názov firmy totožným s kľúčovým slovom nemusí automaticky znamenať prvú pozíciu. Za touto skratkou sa totiž skrýva omnoho viac. Viac práce, ale často aj viac úžitku. Málokto má v rámci svojho podnikania dosť času a aj schopností na to, aby si robil dobré SEO sám. Predstava, že keď si ho urobíme sami, bude zadarmo, je veľmi skreslená. Veď náš čas, to sú peniaze. Venovať by sme sa mali nášmu kľúčovému biznisu a SEO, teda optimalizáciu pre vyhľadávače, nechať na špecialistoch. Tých nájdete vo firme Vivantina.
Dobré SEO znamená mnoho špecifických aktivít a taktiež trpezlivosť
Zmena prichádza pomaly, taktiež nie je trvalá. Je nutné sledovať konkurenciu, vnímať zmeny, ktoré robí samotný vyhľadávač, a hlavne neustále pracovať s obsahom, vylepšovať ho a taktiež rozširovať. SEO optimalizácia sa medzi odborníkmi delia na on-page SEO a off-page SEO. Zamerať sa je nutné na oboje.
Analýza kľúčových slov… A čo ďalej?
Stále platí, že kvalitné SEO nejde robiť bez analýzy kľúčových slov. Ďalej musí nasledovať porovnanie s konkurenciou. Pomocou moderných analytických nástrojov dnes zistíte, ako si vaša konkurencia stojí pokiaľ ide o konkrétne kľúčové slová, ale zanalyzovať dokážete aj jej odkazové portfólio. Jeho budovanie je totiž ďalšia úloha SEO. Potrebné je správne upraviť nadpisy, podnadpisy, meta popisy, aj kľúčové slová či frekvenciu výskytu na vašich stránkach. Musíte budovať relevantný obsah k tomu, v čom podnikáte, a taký, vďaka ktorému vás vaši potenciálni zákazníci nájdu.
SEO sa musí presne zmerať a zanalyzovať
Aby váš SEO marketing nebol len pokus/omyl, či v štýle „ja si myslím, že…“, musíte mať k týmto činnostiam vhodné analytické nástroje pre webovú analytiku. Tie nie sú lacné, musíme im rozumieť a tráviť nad nimi hodne času, aby sme dáta poriadne zanalyzovali, pochopili a vyvodili z nich dôsledky pre ďalšie smerovanie SEO aktivít. Stále si myslíte, že na SEO nepotrebujete špecialistov? Ozvite sa firme Vivantina a zistite, ako robiť SEO lepšie, či ako s ním začať.