Základé informácie
Adresa: |
Šusteková 13-15 85104 bratislava Bratislavský Mapa |
Otváracie hodiny: Po: Ut: Str: Štv: Pia: So: Ne: |
Tel.: | ||
E-mail: | ||
Web: | www.solvex.sk |
Adresa: |
Šusteková 13-15 85104 bratislava Bratislavský Mapa |
Otváracie hodiny: Po: Ut: Str: Štv: Pia: So: Ne: |
Tel.: | ||
E-mail: | ||
Web: | www.solvex.sk |
Dňa 23.7.2010 som v Solvexe uzavrel zmluvu o obstaraní zájazdu (B6 – Julia, 30.7.-10.8.2010).
Keďže jednou z mojich požiadaviek bolo ubytovanie v izbe s klimatizáciou, v cene zájazdu som priamo klimatizáciu priplatil.
Aké bolo prekvapenie po príchode na miesto pobytu, keď vysvitlo, že v izbe žiadna klimatizácia nie je!!
Napriek okamžitej reklamácii na recepcii i na druhý deň (opakovane aj neskôr) u delegátky Solvexu Katky nedošlo k žiadnej náprave!
Vzhľadom na teploty bolo nemožné spať v zatvorenej izbe, museli sme v noci mať otvorené dvere na balkón.
Keďže však rovno oproti hotelu sa nachádzala frekventovaná autobusová stanica, hluk neumožňoval nerušený spánok, moje deti sa neustále budili!
Navyše sme boli obťažovaní množstvom komárov!
Chodievam do Bulharska často. Doteraz však vždy na to isté miesto, do toho istého hotela (Exotica, Zlaté piesky). Okrem iného preto, že žiadna z „cestoviek“ (Koala, Hechter, Solvex), ktoré som použil, nemohla na mojom pobyte čo pokaziť – šiel som na známe overené miesto.
Naplnili sa teda moje obavy – Solvex zlyhal a pripravil mi rozčarovanie z pokazenej dovolenky.
Očakávam od Solvexu obratom návrh na kompenzáciu – vrátenie peňazí za neexistujúcu klimatizáciu + odškodné.
POZOR NA CK SOLVEX!!! Pokial platíteste pre nich klient,ak zaplatite ste pre nich nič. Kupoval som zajazd lastminute ponuky na 3* hotel. Podpisal som zmluvu, zaplatil.
A na ďalší deň mi došiel voucher,kde zmenili čas odletu, zmenili hotel v tej istej destinacii. V ten deň som sa bol sťažovať a reakcia bola, že nemáte na výber buď to prímete,
alebo môžete od zmluvy odstupiť alezo 100% pokutou z ceny, t.j. by mi nič nevrátili. A ešte jednu vec čos om zistil, že môžem byť rád, že som sa to dozvedel ešte pred odletoma nie na mieste.
Tak sme tam museli ísť. Štúdio bolo3* ale služby boli tak max 2*, vzdialenosť od mora bola o 900 m dlhšia, namiesto bufet. stolov sme mali jedno jedno bez možností výberu, raňajky ani nehovorím, okolo hotela a stav hotela bol neporovnatelný.
Odpoveď na našu reklamaciu – poskytlisme vám ubytovanie na rovnakej úrovni ( čiže 3* za 3*). Čo sa týka služieb,to ich nezujimalo. Vzdialenosť od mora dlhšia, odpoveď: to je jedno či už prejdete 300m alebo 1200m.
Preto neodporúčam CK Solvex. A keďsa už rozhodnete pre CK SOLVEX tak pozor na to, lebo nechcem aby si ďalšíluďia pokazili dovolenku a ešte dopadnu ako ja, že vlastne je to mojachyba, že si kupujem lastminute dovolenku.
CK SOLVEX už nikdy viac a SACKA by s tym mohla niečo robiť. exklient
POZOR NA SOLVEX!!!
Chcem upozorniť potencionálnych klientov, ktorí rozhodli cestovať so Solvexom, aby si našli inú cestovku. Máme vyplatenú dovolenku od 3.7.2012 do 10.7.2012. Odlet mal byť 3.7. o 7:15 a návrat 10.7. o 6:25, čo vychádza na 7 dní a nie 8 ako uvádzajú. 2.7. o 17:20 nám oznámili, že sa let presunul na 19:35 čo znamená, že do hotela prídeme cca o 01:00, ale odlet nám neposunuli na večer, ale odlietame ráno, takže čistý pobyt bud len 6 dní a platíme 8 dní.
Keď som telefonoval priamo s majitľom CK Solvex bol totálne arogantný a ešte sa ma aj opýtal: kam sa ponáhľate, veď aj u nás je teraz teplo 39st. K večeru som volal opäť a ďalší múdry zamestnanec mi povedal, že keby som sa nesťažoval a nezdržoval ho, tak vybaví ďalšie telefonáty.
Je to tak ako píšu iný, kým nemajú peniaze správajú sa milo, ale potom…
Nejde o hodnotenie ubytovania, ale správanie a postoj cestovk ku klientovi.
Určite si nikdy Solvex nevyberieme a každého budem len odhovárať.
To som ešte zabudol spomenúť, že letíme z KE cez BA a priletíme do BUL až o 23:40.
Som neskutočne vytočený a prajem Solvexu, aby skončili s podnikaním.
Neviem či existuje asociácia CK, ale mal by im už niekto klepnúť po prstoch.Takým prístupom ku klientom aký majú, by nemali fungovať!
A my sme jplatili 8 dní – 7 nocí a bolo to 6 dní a 7 nocí. Odlet Brtatislava 7.8. 2012 o 12:00, príchod na Zlaté Piesky o 18:30 ( 3 aj niečo hodiny autobusom po horských cestách/. Odchod Zlaté Piesky 5:30 ( autobus – 3 hodiny(. Príchod Bratislava 11:20 približne cesta 2 dni? To sme mohli ísť autobusom – bolo by to lacnejšie. Perlička: upozornenie na neupratanú izbu (Gladiola Akazia ´/´= zaplatenie nalomeného ú bol taký odolný, že nevydržal naše zadky/ plastového WC krytu – hodnota 50 Leva. To bola naša chyba, že sme nalomenie nenahlásili. Takže pozor!!!
Dňa 9.7.2012 som zakúpil v CK Odyseus Hlavná 22, Košice zájazd do Bulharska – Kiten, Hotel Koop v termíne od 7.8. – 17.8.2012, letecky z Košíc. V hoteli sme mali mať štúdio 2+3 ako je to uvedené vo zmluve o obstaraní zájazdu. Podľa pokynov, ktoré mi prišli 4 dni pred odletom mailom a nie 7 dni ako mi bolo oznámené v CK aj to mojom telefonickom dotaze som mal VOUCHER No. 5679, kde pod Room bolo napísané 2 + 2 čo bolo podľa nich v poriadku. Po príchode do hotela nám na recepcii dali kľúče od izieb č. 201 a č.202 na prvom poschodí s výhľadom na stromy. Na môj dotaz, že máme zaplatené štúdio nám recepčná oznámila, že Solvex nemá s hotelom predzmluvné štúdia takže dostaneme izby. Hneď na to som volal do Košíc do CK, kde som osobne hovoril s pracovníčkou CK p. Petrášovou, ktorá ma ubezpečovala, že ide o nedorozumenie a behom hodiny sa to vyrieši. Tak sme batožinu zamkli do jednej z izieb a čakali asi 4 hodiny na odpoveď z Košíc. Druhý hostia chodili v plavkách vybalený a mi sme stále v nádeji čakali na nápravu, ktorá sa neuskutočnila do konca nášho zájazdu. Pričom kvôli uvedenému štúdiu, ktoré malo byť voľne v auguste sme doplácali 400 €. V cestovke pred nami pracovníčka Petrášová preverovala či štúdio bude voľné v auguste nakoľko v júli už nebolo. Mi sme jej verili a keď som jej volal tak stále hovorila, že mi o hodinu zavolá alebo, že má zákazníkov. Ale že mi čakáme v hoteli na nápravu tak to zrejme nikoho nezaujímalo a ani delegáta menom Daniel, ktorý nám oznámil, že je to jeho dobrá vôľa, keď príde k nám do hotela problém riešiť ale až na druhý deň po ubytovaní v izbách. Na druhý deň keď prišiel uviedol, že je len brigádnik a cestovka v tomto hoteli štúdia nemá tak nevie čo ma robiť. Ešte niekoľkokrát sme volali do CK v Košiciach ale stále sa vyhovárali na Bratislavu, že sa to rieši a pod. veci. Bol som naozaj znechutený nakoľko máme tri deti od 4 až po 14 rokov a chceli sme byť s nimi spolu. Doslova nás podviedli a nechali nás tak. Keď som požiadal delegátku, ktorá v hoteli bývala a zastupovala CK Globtur aby od riaditeľa hotela vyžiadala potvrdenie o tom, že Solvex nemá v hoteli na túto sezónu zazmluvnené štúdia tak riaditeľ jej uviedol, že si nechce pokaziť vzťahy so Solvexom a také potvrdenie nevydá. V prílohe Vám zašlem zmluvu aj ďalšie doklady. Sťažnosť z hotela nemám nakoľko delegát mi poslal SMS – ku, že mi nič nepodpíše a pri odchode vôbec nebol. Z hotela nás bral a počítal bulharský šofér autobusu, ktorý nevedel slovo po slovensky.
dna6.8.2012 som si vyplatil v cestovnej kancelarii prvu dovolenku k moru na 10dni a jedenast noci v perla beach4hviezdickovom hoteli a ked som prisiel na miesto cinu tak ma ubytovali v 3hviezdickovom hoteli perla plaza. tejto cestovnej kancelarii uz netreba verit bolo tam vela dovolenkarov co mi potvrdili ze pochodili podobne ako ja.
Neviem co sa stazujete, ja som bol cez Solvex uz 2x a maximalna spokojnost. Za tu cenu dovolenky co som bol v Bulharsku, by som nemal sancu dovolenkovat ani na Slovensku, takto som mal za 5 kileciek all inclusive letecky.
Aj nám posunuli odlet zo 7:00 hod na 19:00 hod. a obrali nás o jeden deň dovolenky. O kompenzácii ani počuť a v prípade storna 100% poplatok a to ešte neviem čo ma tam čaká, aký hotel aká strava.
Vyhýbajte sa tejto cestovke na sto honov
V apríli 2014 sme si objednali dovolenku: Kréta – Malia/ Hotel Miramare v
termíne 04.07. – 11.07.2014 na základe ponuky
http://www.travel.sk/hotely/grecko/kreta/malia/miramare.html
V ponuke sa uvádzalo :
Hotel Miramare (3*) sa nachádza priamo na nádhernej piesočnatej pláži v dedinke
Malia. Hotel je súčasťou hotela High Beach ****, ktorého služby môžu naši
klienti využívať.
Vybavenie:
vstupná hala s recepciou, reštaurácia, 2 vonkajšie bazény, detsky bazén, bar
na pláži, ležadlá a slnečníky pri bazéne aj na pláži, fitnes, stolný
tenis, spoločenské hry, biliard, detské ihrisko, mini market, parkovisko. Za
poplatok: WiFi, trezor.
Ubytovanie:
klimatizované 2-lôžkové izby s možnosťou 1 prístelky, rodinné izby s 2
prístelkami, kúpeľňa (sprcha/WC), mini chladnička, telefón, SAT-TV, kuchynsky
kútik (základné vybavenie), balkón alebo terasa.
Realita:
1. Delegátka nás privítala na letisku, posadila do autobusu a oznámila nám že
sa stretneme večer o 20:00 hod. Šofér autobusu nás vysadil v dedinke Malia
ukázal smer a nechal nás osudu – \“kto hľadá nájde\“.
2. To by sa dalo ešte prežiť, ale ubytovali nás 100 – 150m od pláže a nie
priamo na nádhernej piesočnatej pláži (Hotel Mirame B ). Keď sme sa telefonicky
obrátili na našu delegátku Simonu Chalachánovú odbila nás konštatovaním, že
hotel Miramare pozostáva z nejakých troch hotelov A, B, C a my sme si údajne
objednali hotel B.
Nikde v ponuke sme sa nedočítali o troch hoteloch (všade sa píše v jednotnom
čísle Hotel Miramare ) Teda sme si nemohli vyberať a ani objednávať A či B
alebo C!
3. Nečakali sme luxusné ubytovanie, čakali sme len to, čo sľubovali… Ale
realita bola na míle vzdialená od sľubov :
WC je spojené so sprchou ničím neoddelené ani na podlahe a voda po sprchovaní
je po celej miestnosti; wc misa ako aj papier je mokrý. Aby toho nebolo málo –
kúpeľňa (sprcha/WC) je bez okna, bez možnosti vetrania a tak všetko – zápach a
vlhko ide do izby. O balkóne alebo terase sme mohli iba snívať. Hneď za
vchodovými dverami je spoločný prechod aj pre iných ubytovaných. Teda bez
možnosti vetrania!
Po telefonickom kontakte s pracovníkmi cestovky SOLVEX nás na tretí deň pobytu
presťahovali do hotela Mirami C. Bolo to síce už blízko pri pláži ( cca 50m ),
ale stále to nezodpovedalo ponuke \“na nádhernej piesočnatej pláži\“ Tak ako to
bolo v prípade Mirami A, ktorý je spomínaný v ponuke – aj foto v ponuke je len z
tohto hotela.
Dopracovali sme sa aj k balkónu. Sprchovací miny kút bol oddelený od WC závesom
a mal dokonca aj spodok. Sľubovaný bazén nikde, a ani SAT-TV a kuchynsky kútik
žiadny. TV nám na dovolenke nechýba, len nás mrzí že v ponuke sú ruské,
poľské a domáce programy a žiadny slovenský – čo sme iní ako rusi a poliaci
?!
Dostali sme aj niečo navyše – rovno pod balkónom sa takmer každý deň konali
diskotéky a aj koncert rock skupín. V izbe sa nedalo existovať( decibeli
ohrozujúce zdravie ).
Na záver ešte jeden bonbónik. Delegátka nám láskavo nám oznámila, že vo
štvrtok 10.7. môžeme ostať na izbách pokiaľ pre nás nepríde autobus ( do
21:30 ). Celkom sme tomu nerozumeli veď sme mali zaplatené 8 dní / 7 nocí. V
našich počtoch nám chýba jedna noc – to sa taká cestovka potrebuje obohacovať
na úkor klientov?! Že lietadlo na Slovensko malo odlet 11.7.2014 o 0:30 hod je
chyba cestovky že s tým súhlasila!
K cestovnej kancelárii Solvex. Dovolenka turecko 8dní/7nocí. Odlet zo Sliača v skorých ranných hodinách.I keď je v zmluvách napísané, že si platíte aj delegáta, neverte tomu. Po prílete do Turecka nás čakal niaký turek s tabuľkou solvex a ukázal nám že máme ísť k niakej tabuli. Pri tabuli s daným číslom bol ďalší Turek. Ktorý ukázal na papieriku mená a ak ste to boli vy poslal vás do autobusu, ktorého vám povedal číslo a hľadajte sami :) A na prekvapenie ani v autobuse nebola delegátka. Chudák sám šofér sa snažil vykoktať z našich mien či sme to my a máme tam byť.
A teraz k tomu čo majú na stránke.
Na mieste pobytu je Vám k dispozícii starostlivo vyberaný delegát, ktorý pozná veľmi dobre miestne pomery a ochotne Vám vo všetkom rád poradí. Jeho návštevné hodiny a telefonický kontakt v prípade potreby sú zaznamenané na informačnej tabuli vo vstupnej hale, resp.recepcii ubytovacieho zariadenia, alebo v prípade súkromia v sídle partnerskej CK.
Asi sme chytili niakú super delegátku, pretože keď sme sa jej spýtali čo je v okolí hotela, povedala, že to ona netuší, že sa máme spýtať na recepcii.
Keď som jej povedala že na recepcii 5* hotela nevedia po anglicky povedala že no iba po rusky… ale nie že by sa šla spýtať ona ako delegátka, ktorá sa s nimi musí vedieť dorozumieť.
Informácie o našom odlete boli pre ňu neznáme (divné, vraj že delegátka) Keďže náš let bol o 5 ráno z Antalye a cesta tam trvala vyše dvoch hodín. Delegátka sa nám ani len neodvážila povedať do očí kedy odlietame a povedala nám že v tú noc čo odlietame nám príde fax na hotel okolo 7,8 a máme si ho nájsť. Odchod z hotela 1:00. A tu nastáva otázka , kde je siedma noc a ôsmy deň?
To že hotel nespĺňal 5* to už je o inom.
Ale proste Solvex, už nikdy.
Dobrý deň,
s priatelom sme boli 30.7 – 6.8.2014 na dovolenke v Turecku v Alanyi, 7 dni / 8 nocí
Po príchode na letisko v Antalyi, delegátka oznámila polovicu posádke v transférovom autobuse, že budú preložení do iného hotela, lebo v hoteloch, ktoré si zaplatili neboli volne izby. S priatelom sme ich lutovali, ze toto snad ani nie je mozne.
Delegátka nás vylozila v Hoteli Xperia Kandelor ( ktorý som si aj zaplatila ), od recepcnej sme dostali na ruky pásky All inclusive a vypisali sme check in papiere. Potom za nami prisla delegatka este raz s tym, ze bohuzial ale aj my musime ist do ineho hotela, lebo nemaju volne izby. Povedala nám len, že pre nas pride taxik, resp. hotelovy vodic, a prevezie nas do hotela, kde sme mali ist. Na vodica sme vyse hodiny cakali ( skor by sme tam boli pesi ), pricom sme sa museli recepcnej pýtat min.3x, kde je nas vodic a co mame robit. Vodic nás odviezol do sesterskeho hotela Xperia Grand Bali, ktorý bol nastastie na rovnakej urovni ako Xperia Kandelor, ktorý sme mali zaplatený.
Sluzby ohladne All inclusive / evidentne si hotel mýli dojmy s pojmami, ale toto skutocne nebol all inclusive.
strava zodpovedala Plnej penzii formou bufetových stolov / ranajka do pol 11, obed o 12:30-14:00 a vecera az o 19:00 – 21:00 ( pricom uz o 20:30 boli casnici nervozni a vyhanali ludi z jedalne ). Medzi týmito casni nebolo v restauracii ziadne jedlo ( ziadne ovocie ), iba voda, ktorú sme si museli naberat do flias, lebo ani tie nam casnici nechceli dat. Casnici v hoteli boli nepríjemní a neochotní, pokial im clovek nedal nejaku korunu navyse.
Co sa týka pláže: kazdy den nas hotelova recepcna davala na inu plaz, ktorá nebola 250m od hotela, ako sa v popise pise. Plaze boli oznacene cislami a ked sme dostali cislo 12 bolo to skutocne daleko, asi 20 minut pesi, co je naozaj zle. Na plazi cislo 12, ktorá ako jedina patrila pod hotelovú siet Xperia sme nemohli cerpat sluzby all inclusive ( ubytovaní hostia mohli), pritom aj my sme boli prelození. Vsetko sme si museli platit aj na ostaných plážach, okrem lehátok a parazolov.
Co sa týka delegátky : SIMONA. mozno naozaj nemoze zato, ako to ma agentura doriesene, ale aj po prosbe, ci by mi na cestu lietadlom spat na slovensko mohla vybavit bezlepkove jedlo, pricom mi to slubila, nic vybavene nebolo a to som isla do lietadla hladna s tym, ze sa tam konecne najem.
Jeden den sme sa rozhodli, ze si spravime s priatelom road trip po Alanyi, lebo na fakultativne vylety boli strasne staznosti a pani delegatka Simona nas velmi zle navigovala, neviem ci naschval, ale stale mam jej pokyny ako sa dostat na sukromnu plaz pri pristave marina napisane na papieri.
Co sa týka cesty spat domov, to bola asi najvacsie Faux pas pre cestovku,lebo s takým hulvátstvom a aroganciou sme sa este nestretli. Do autobusu sme nastupovali my s priatelom a manzelsky par s dcerkou. mali s nami ist este znami, ktorí boli takisto ako my a vsetci ostatni prelozeni do nasho hotela. Autobusar ale zatvoril dvere a nechcel ich vziat. delegatka nevedela po slovensky, lebo bola z agentury Akay, pod ktoru patri aj Solvex a nedalo sa jej ani po anglicky vyysvetlit, aby zastavili a vzali aj nasich znamych, ktorí nechapavo ostali s kuframi stat pre hotelom.( ( vraj nie su na zozname ) Nasi znami mali nasi pasy a ked sme to povedali vodicovi ani tak nechcel zastavit a zahanal sa. Nakoniec zastavil ( akoze – pricom stale isiel a hybal sa ) a priatel pre pasy vybehol. zatial som zobrala PANI delegatke papiere a na zozname som ich mena nasli . Boli zapisaní, ze odchod maju z hotela, vktorom sme povodne mali byt vsetci, pricom na faxe na recepcii bol NAPISANY ODCHOD 18:45 z Xperia Grand Bali. Nechcela si dat nic vysvetlit, bola zla a neprijemna, po anglicky vedela asi akurat tak 2 zakladne vety. Nakoniec autobus 1 km od hotela predsa zastavil a nasi znami s kuframi za autobusom cely cas utekali. Toto bol vrchol vsetkej drzosti co si dovolili.
Napriek vsetkým týmto neprijemným udalostiam sme si dovolenku ako tak uzili. Hotel bol inak cisty a pekny, upratovacka upratovala kazdy den, doplnala chladnicku a bola skutocne velmi mila.
Neodporucam vobec cestovat cez Solvex!!
Naša dovolenka od 23.7.do 2.82014.
S cestovkou Solvex nikdy nikdy viac. Klamú v dňoch. Z 11 dní sme mali 9. Kvôli im „moresom“ sme zmeškali let a vracali sme sa domov dva dni na vlastné náklady. Keď som im napísala mail, ani neodpísali. Neuveríte, ale za deň rátali aj posledný deň , keď sa odlietalo z Rodosu, no okrem nás, lebo mi nevieme tak rátať dni ako oni, tak posledný deň bol let o pol jednej v noci a oni rátali aj tu polhodinu ako deň. A prvý deň rátajú aj hodinu keď ste na letisku, áno aj to je už deň Vašej dovolenky. A tak máte o dva dni menej a naspäť si ešte musíte kúpiť letenky za vlastné. Nekorektné zavádzanie ľudí. Takže Solvex nikdy.
Celé zle, nikdy viac
Pobyt 7 – dňový skrátený o deň kvôli zmene odletu domov, mali sme bývať v Albene, v Burgase nám po prílete oznámili, že do Albeny nás neodvezú z technických príčin . Bol nám ponúknutý hotel na Slnečnom pobreží , vo vyššej kategórii plus all inclusive, čo hodnotím pozitívne. Negatívna skúsenosť je delegátka, ktorá bola s nami iba raz a prečítala len to, čo bolo v šanóne CK..to sme si stihli prečítať aj sami. Bodkou za pobytom boli peniaze nechané v izbe dve hodiny pred odchodom ( 8, 50 leva ) na stole, keďže som ich nechala tam , aby som ich v meste neutratila.. za čas ktorý sme boli v meste, peniaze dostali nohy a konzumáciu za minibar som samozrejme musela zaplatiť ešte raz na recepcii. Chyžnej volali, ale peniaze sa nenašli, ako inak !! Za dve pivá a Fantu 17 leva to je SILA !!! Dúfam, že padli na úžitok osobe, ktorá to vzala..Ak to brali ako sprepitné za upratovanie, keďže tam boli väčšinou drobnejšie peniaze, mohli nám to povedať. Prijala by som to inak.
Z priateľkou a dcérou sme sa rozhodli, že koniec leta strávime pri mory a to v Bulharsku na slnečnom pobreží. Kontaktovali sme niekoľko CK. nakoniec sme sa rozhodli pre CK Solvex. Spomínanú destináciu sme navštívili už niekoľký krát ( vždy s inou CK ) takže zájazd, kvalitu a rozsah dohodnutých a hlavne zaplatených služieb , riešenie prípadných problémov či samotnú CK a jej zamestnancov máme s čím porovnávať.
Tak odlet – prílet , transfer do hotela, hotel, ubytovanie, strava a celkovo celý pobyt bol v poriadku ( aj keď all inclusive som zažil aj lepšie )
Hovorí sa že “ to najlepšie na koniec “ tak to sa solvexu naozaj podarilo. V budúcnosti by som išiel radšej na bicykli ako znova cestovať zo Solvexom !!!!!!! Že prečo ? Odlietať sme mali 05:55 z Burgasu a v Bratislave sme mali pristáť 06:40. Na chceck-ine treba byť min. 2 hodiny pred odletom pred štvrtou ráno sme prišli na recepciu kde nás mal čakať transfer na letisko. Slečnu na recepcii sme najprv cca 10 min. museli budiť aby sme sa dozvedeli že autobus odišiel asi o dve hodiny skôr ( paráda ) Takže na vlastné náklady sme sa na letisko doviezli taxíkom. Podľa pokynov sme sa hneď odobrali na check-in kde bolo niekoľko cestujúcich ale žiadny zamestnanec letiska a čo bolo horšie ani žiadny delegát v našom prípade delegátka (bohužiaľ neviem či to bola Linda alebo Dominika ) ktorá by nás uviedla do obrazu a vysvetlila nám prečo bol náš let odložený iba o 9 hodín a prečo nás o takejto dosť podstatnej zmene nikto neinformoval. Naša precízna a starostlivá delegátka sa dotrepala okolo 13 tej hodiny ( čo už som si mal dávno doma šunky válať ) aby nás informovala že náš let bol bohužiaľ odložený. Veľká cestovná kancelária nemá 10 centov na sms keď už zamestnáva ľudí ktorý majú v P… ??? Keď si na to spomeniem sa mi vo vačku otvára nožík. Pripadal som si ako Tom Henks vo filme Terminal. Mysleli sme že horšie to už byť nemôže ale nie po deviatich hodinách sme sa konečne dostali do lietadla že Burgas – Bratislava ?? Sme mohli iba snívať pristáli sme v Košiciach tam sme stáli asi pol hodinu a odtiaľ sme leteli do Bratislavy.
Záver : CK Solvex už nikdy viac človek zaplatí nemalé peniaze a začo ?? Prístup delegátky nula bodov poslal by som ju pracovať niekam na družstvo medzi prasce tam kam patrí. A ak solvex dotyčnú delegátku za toto neprepustí tak medzi tie prasce patrí aj CK Solvex osobne.
my sme boli v septembri so Solvexom na Slnečnom pobreži. Strava aj ubytovanie splnili naše očakávania, tak ako bolo písané. Nemali sme žiadny problém. Do Bulharska majú veľa pobytov, nabudúce pôjdem tiež cez nich…
my sme boli so Solvexom spokojní, boli sme v Tureckej Alanyii, delegátka sa snažila, mala o destinácii prehľad a veľa krát nám poradila. Dostali sme doporučenie skúsiť si nočný život čo nás nesmierne očarilo, tiež snám poradila napríklad LC Waikiki na nakupovanie – odporúčam kto pôjdete. Ak mám zhodnotiť služby v číslach hodnotili by sme služby CK 10/10…služby hotela 9/10.
Nikdy viac! Keď berú peniaze sľubujú, keď reklamujete nepreberajú ani doporučené zásielky o reakcii na mail ani nehovorím. Neserióznosť je ich druhé meno! Možno je najvyšší čas na podanie hromadnej žaloby…… :-/
Súhlasím, ak to dostanete ozvite sa môžte somnou ratat