4 thoughts on “Esthetic – Klinika plastickej chirurgie”

  1. Dear Doctor

    This is Arthur Nie from Beijing Nubway S&T Development Co., Ltd, we are manufacturer of beauty equipment for the skin improvement and skin disease treatment.

    Glad to know that you are on the career of aesthetic and beauty.
    We specialize in the field of beauty equipments for 10 years with good quality and pretty competitive price.

    In brief our company manufactures as including below and would be pleased to hear from you if we can be of assistance.

    Our products including:
    1)Diode laser Hair Removal System, RF Pipe Fractional CO2 Laser,
    IPL Hair Removal Systems,
    2)Q-swithed Nd-yag Lasers, E-light Skin Care Systems,
    3)RF Skin︱Face Lift Systems, Cavitation Slimming Systems,
    4)Skin Analyzer Systems, Oxygen Series,Hair and Scalp Analyzer System,
    5)LED/PDT Skin Care Systems ,Micro-Crystal Dermabrasion,
    6)Teeth Whitening Series, Oxygen Series, etc.

    If any interest for cooperation, please feel free to contact us.

    Look forward to being of service.

    Best regards.

    Arthur Nie (Export Manager)

    Beijing Nubway S&T Development Co., Ltd
    Tel: 0086-10-85786332-EXT 808
    Fax: 0086-10-85781893-EXT 802
    Mobile: 0086-15110232363
    ADD: Room 802, building 7, No.67, Chaoyang Rd, Chaoyang District, Beijing, China.100123
    E-mail:Arthur@nubway.com
    Niejinming1209@gmail.com
    MSN: niejinming1209@hotmail.com
    Skype: Arthur-Nie
    Web: http://www.nubway.com

  2. Moja skusenost s klinikou Esthetic? Neviem, ci sa mam smiat, hnevat alebo plakat. Uprimne, vsetky tieto emocie u mna vyvolala prva a verte tomu, ze i posledna navsteva tejto ‚spickovej‘ kliniky. Uz dlhsi cas ma trapi problem s vypadavanim vlasov a kedze som zena, tento problem je pre mna chulostivy a samozrejme ma dost trapi. Uz dlhy cas som behala od lekara k lekarovi, z jedneho testu na druhy, ze som sa zo zufalstva rozhodla, ze si radsej zaplatim vysetrenie u specialistu v tejto ‚spickovej‘ klinike. Musim povedat, ze mi trvalo zopar mesiacov, nez sa mi podarilo zarezervovat konzultaciu, kedze pani specialistka dochadza do Bratislavy z Kosic a to len raz mesacne. Uprimne, najprv som si nahovarala, ze asi bude naozaj taka dobra, ked dochadza az z Kosic a vzdy ma plno… No nic, to som este nevedela, co ma caka. Ked sa mi konecne podarilo zarezervovat termin (na presnu hodinu!), samozrejme, bola som stastna a plna ocakavania. Verila som, ze sa konecne budem moct porozpravat so specialistom, ktory mi okrem vysetrenia konecne dokaze poradit a pomoct. Samozrejme, neocakavala som, ze sa moj problem vyriesi jednou konzultaciou.Som realistka. Prvy zly dojem som ziskala hned pri prichode do kliniky. Recepna mi oznamila, ze !ekarka meska a budem musiet pockat v cakarni. Povedala som si ok, ved snad to nebude dlho. Cakala som tristvrte hodiny. Ked uz som sa rozhodla, ze sa pojdem na recepciu spytat, kolko mam este cakat a ci je lekarka vobec na klinike, pani\slecna lekarka si ma konecne zavolala k sebe. Po tristvrte hodinovom cakani ma privitala frflanim o tom, ze ako tam ma clovek takto pracovat, ked jej nasackuju klientov v 15 minutovych intervaloch. Otravena mi podstrcila formular,kde som musela vypisat svoje kontaktne udaje a popritom sa stazovala na system a aka je z toho znechutena. Prijemnost sama o sebe! Konzultacia potom pokracovala dotaznikom (stale otravenym tonom), kde som musela odpovedat na otazky ohladom zdravotneho stavu atd. Ak som sa nahodou na nieco opytala, zrusila ma hned nejakou neprijemnou poznamkou. Ak som nevedela na nieco odpovedat, tak zasa rozhorcenie odfrkla,ze takto sa neda pracovat. Potom presla k samotnemu trichologickemu vysetreniu, ktore trvalo asi 30 sek. Po vysetreni si tazko a s frflanim zasa sadla na stolicku a ked som povedala: prepacte, nerozumiem. ( nevedela som,ci sa rozprava so mnou alebo si zasa frfle pod nos) Spytala sa ma,ze ci som si googlila temu o vypadavani vlasov a ze kde som sa zaradila. Potom otravene povedala, ze potom viem, co je to Androgenna alopecia. Ze moj problem je geneticky a nevyliecitelny. Nezabudla otravene podotknut, ze uz ju to nebavi opakovat, ze dneska som uz 10ta s tou istou diagnozou a blabla.. Krista, ved ja si za to platim.Ked ju to nebavi, nech zmeni profesiu. Povedat cloveku diagnozu takym tonom a s takym pristupom, to nie je vobec profesialne a uz vobec nie prijemne. Mala som pocit,akoby som dostala facku. Tazko sa mi vnimali tie dalsie kecy, ktore z nej vychadzali ako z encyklopedie. Clovek to nestihal pocuvat, nieto si to este zapamatat. Nakoniec stihla podotknut (tym svojim originalnym otravenym tonom), ze toto vsetko dostanem mailom (akoby cela konzultacia bola stratou casu). Potom ma odprevadila k recepcii, s americkym usmevom potriasla rukou a odkracala za dalsim ‚klientom‘. Ja som potom za tuto ‚spickovu‘ konzultaciu zaplatila 62 eur namiesto 40 eur, ktore mali v cenniku na stranke a este neveriacky a zdeptana som si to odkracala k autu. Po ceste som este nechapavo rozmyslala,zaco som zaplatila tych extra 22 eur, ked na blocku pisalo, ze za ‚rozsirenu konzultaciu‘.Bolo to za to 45 minutove cakanie? 15 minutovu akoze konzultaciu? Za ten super otraveny neprijemny pristup? Za tu spravu mailom? Neviem. Spravu este stale nemam a do tej kliniky uz nikdy nevkrocim. Mozno krivdim tejto ‚spickovej‘ klinike, ked ju sudim podla spravania a pristupu jedneho lekara, ale nehnevajte sa na mna. Toto bola moja prva skusenost a navsteva tejto kliniky a bohuzial, uz aj posledna. Odporucat ju nebudem nikomu.

  3. Mal som podobnú skúsenosť teraz v januári. Pani doktorka ochorela tak ma preložili na iný termín. Mám prísť o 2mesiace!!! Ďakujem stačilo

  4. Chcem sa podeliť o svoju svoju skúsenosť s laserom, ktorý má liečiť mykózu na nechtoch. Prístup bol veľmi milý, zákrok za 130 eur za 20 minút vykonáva sestrička, je to brutálna bolesť, absolvovala som to 2x, dodržala som všetko a výsledok je úplna 0.

Napsat komentář