12 thoughts on “Orange”

  1. Veľmi zlé skúsenosti s podporou zo strany ORANGE-u.Miesto toho,aby vyšli v ústrety zákazníkom,si za kontakt na operátora nehanebne účtujú poplatky a na maily nik nereaguje /dnes som práve urgoval mail,keďže ten nemajú spoplatnený,tak nik nereaguje…/.Spoplatniť kontakt na operátora je maximálne zdieranie a neúcta k zákazníkovi.Dúfam,že nový operátor nebude mať službu na takejto úrovni.

  2. Zle skusenosti:
    – neschopnost odstranenia poruchy (trvanie 2mesiace a stale trva)
    – problem komunikovat zo zakaznikom
    – + to co napisal RUDO

  3. Mám zlé skúsenosti s reklamáciou akciového mobilu.
    Pol roka im trvalo vybaviť to – žiadali po mne nejaký protokol z predchádzajúcich servisných zásahov. Ale mne servisný technik nič také nedal, vraj to nedáva a musí im stačiť papier, ktorý mi dal.
    Tak ma preháňali ako pinpong – jeden deň mi to uznali, na druhý mi volali, že to, čo uznali včera neplatí a s kým som to vraj jednala…. a takto dokola. A navyše, informovali ma, že po vybavení reklamácie môžem požiadať o vrátenie neprevolaného paušálu za dobu reklamácie. No po pár mesiacoch sa ma opýtali, že kde som takýto údaj zobrala a nič mi nevrátili, vraj som mohla volať z iného mobilu. Ale ja iný nemám a evidentne som nevolala.

  4. Reklamoval som po 2 krát mobilný telefón NOKIA 2610. Prvý krát mi ho opravený vrátili dňa 1.8.2008 som si prevzal opravený prístroj zo záručnej opravy a po dvoch týždňoch 15.8.2008 mi ukázalo presne tú istú chybu conect service. Zaniesol som teda znova s tou istou chybou telefón do záručnej opravy dňa 15.8.2008.
    Dňa 16.9.2008 som si prišiel na pobočku do Ružomberku po opravený resp. vymenený mobilný telefón, lenže pracovníčka mi telefón nedala, pretože ešte nebol opravený. Povedal som jej, že chcem vrátiť buď sumu cenu ktorú som zaplatil tj. 2222 ,- Sk, alebo mobilný telefón vymeniť za iný ktorý funguje. Povedala mi, aby som prišiel o týždeň, že pripraví podklady na výmenu, alebo vyplatenie sumy. Lenže, keď som po týždni prišiel oznámila mi, že mi servis zrušil záruku /podľa podkladov zo servisu to bolo dňa 17.9.2008/ a že nedostanem nič. Som toho názoru , že keďže mi telefón neopravili v lehote 30 dní, reklamácia sa podľa zákona považuje za oprávnenú a pracovníčka mala postupovať, akoby sa jednalo o neodstrániteľnú chybu. Telefón mi neopravený vrátili. Zobral som ho len preto, že som chcel podať na sťažnosť na takýto postup s ktorým nesúhlasím a potreboval som reklamačné podklady.
    Podal som podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorá konštatovala , že zmluvný predajca Orange v Hypernove konal protiprávne a bude vo veci zahájené správne konanie. Na V radu zo zo spoločnosti Orange zo dňa 22.9.2008 značka 50185577, že sa mám písomne obrátiť na predajcu som tak urobil, poslal som mu žiadosť o vyplatenie sumy 2000,- Sk, pretože som si medzičasom dal telefón opraviť na svoje náklady, ale si zásielku ani v najneskoršej lehote neprevzal a bola mi vrátená. Vyjadrenie obchodnej inšpekcie, bolo také že predajca nedodržal zákonom stanovenú lehotu na vybavenie zákazky a konal protiprávne. Neprevzal list ktorý som predajcovi doporučene adresoval,a list sa mi ako neprevzatý vrátil.
    Nepáči sa mi prístup predajcu spoločnosti Orange, pretože účelove nepreberá zásielky a pokiaľ to spoločnosť Orange odmieta riešiť tak ma to veľmi mrzí. Nemám ani peniaze za opravu , ani ospravedlnenie zo spoločnosti Orange.

  5. Orange ? Otras !! 30-50 minútové čakania, nenormálne spoplatnené všetko. Zdieranie !! Mrzí ma že som predĺžil zmluvu u nich :(

  6. Orange,hnus. Aj lutujem pofpis zmluvy na dalsie obdobie. Nenazranost tejto spolocnosti spolu s neschopnym personalom je v 21 storoci do neba volajuci. Banka a ani ziadna ina institucia nechapu ako si operator moze vyziadat platbu, cez SEPA INKASO, ktoru ma evidovanu ako uhradenu! A pracovnici v orange sa este pohorsuju, ked z banky poskytnu informaciu o pohybe na ucte. Dufam, ze Orange strati co naviac klientov, pretoze si ich nevazi!

  7. Veľmi zlé skúsenosti.
    Ak máte problém z telefónom reklamácie neuznávajú.
    Neodporúčam nikomu. Nevážia si zákazníkov.
    Zuzana

  8. nikdy viac orange…na to, že by mali za poušál poskytovať zadarmo volania aj dáta asi zabudli totálne, zaplatená faktúra 4 dni pred termínom a oni zablokovali telefón na aktívne používanie, je možné len prijímať hovory a sms….nikdy viac orange…naviac agresívne nútia reklamami cez telemarketing prijať ich ponuky….odchod rýchlo preč …zabudnite na zákazníkov, že pri vás zostanú..na pobočke kopa ludí, pomaly vybavujú, telefonicky by človek minul pri zákazníckej linke aj majlant a na formulár odpovedia možno až o týždeň….

  9. nie dakujem,12 rokov u týchto kreténov stačilo. Reklamácie riešia pomali-mt na opravu za 28 dní. Ked je problém so službou,problém nikdy nie je u nich,ale u Vás-zaujímavé,pretože po telefonáte sa porucha opraví sama-nie hned,za pár dní. Ked niečo potrebujete,nedá sa. Ked potrebuju zaplatit,tak okamžite. Mal som od nich internet,okrem iného-neprestajné výpadky,extrémne náladová rýchlost. Vybral som u nich router s viazanostou,inak za ten čínsky šmejd pýtali 150€. Za 2 roky viazanosti vyreklamované 3 kusi,ked som chcel iný spolahlivejší model,odpoved bola,som viazaný zmluvou,ale možu urobit dalšiu zmluvu na další paušál a zariadenie-taký debil nie som. Kamarátovi na paušáli zablokovali prichádzajuce hovory,po hodinách volaní je vraj problém v telefone. Telefon poslaný na opravu,vrátený ako neodovodnená reklamácia+ poplatok 15€ za diagnostiku. Samozrejme,nič sa nezmenilo. Dalšie telefonáty,oni maju všetko tip top,odoslat SIM na test. SIm vrátená-bez závady,poplatok 8€. Stále žiadne prichádzajuce hovory. Opat telefonáty na ich linku,vraj zastavia službu a opat ju spustia do 24 hodín. O.K ako posledný pokus,inak ukončí zmluvu. A stal sa zázrak,dalo sa mu dovolat-po 5 týždnoch vybavovania !!!!!!!!!!!

Napsat komentář