ŽELGASS s.r.o.

Základé informácie

Adresa: Veľká Okružná 45
010 01 Žilina
Žilinský
Mapa
Otváracie hodiny:
Po:
Ut:
Str:
Štv:
Pia:
So:
Ne:
Tel.: 0905623041
E-mail: servis@zelgass.sk
Web: www.zelgass.sk

Rozšírené informácie

Parkovisko: Áno
Vhodné pre skupiny: Nie
Telefón: 0905623041
Účel firmy: predaj, servis, opravy domácich elektro a plynospotrebičov
Popis firmy: autorizovaný servis – electrolux, zanussi, aeg, gorenje, mora, indesit, ariston, candy,fagor, lg, a mnohých ďalších
Najlepšia cesta k nám: z rondla na križovatku k požiarnikom, na svetelnej križovatke odbočiť vpravo, firma je od križovatky po ľavej strane asi 30 metrov

16 thoughts on “ŽELGASS s.r.o.”

  1. Profesionálny prístup k riešeniu opráv spotrebičov, dostatočne rýchlo a hlavne kvalitne.
    Príjemné vystupovanie a porozumenie požiadavkám zákazníka.

  2. Neprofesionálny prístup. Nedovoláte sa im, na odkazy neodpovedajú, pár čísel im už nefunguje. Opravili spotrebič, doniesli, vyinkasovali vyše 100 Euro a ….. chyba krásy…… nič nie je opravené!!!! Opäť nemôžeme prať. Už tretí týždeň. A zase sa im nemôžeme dovolať!!! Super firma, ak nemáte kam dávať prachy, tak len si ich zvoľte.

  3. Želgass??? Hrozná firma. Opravia, zinkasujú, nedajú účtenku, prístroj nefunguje a na reklamáciu nereagujú. Nikdy viac!

  4. Ak vám záleží na kvalite a peniazoch, tak si nikdy neobjednávajte firmu Želgass. Peniaze vám zoberú a reklamáciu nevybavia.

  5. Otec tu kupoval nahradnu suciastku na konkretny typ sporaku. Suciastka nesedela, teda ju chcel vymenit alebo vratit. Predavajuci mu povedal, aby prisiel na druhy den, ked tam bude majitel. Tak tam aj siel. Ked mu povedal co je vo veci, p. velky majitel mu povedal, ze je je….ty a ze to nevie nahodit. Ukazal mu aj manual zo sporaku, ze to tam nepasuje k tym cislam, na to dostal odpoved „bohvie, kde si to uje…l“. Nakoniec ho chytil pod krk, a vyhodil z obchodu, pri com mu roztrhol aj zlatu retiazku. Blocik, zial, ostal v obchode, teda u SOI asi moc nepochodime. Jedna chyba, ze hned nevolal policiu… takze asi tolko ku tejto „firme“.

  6. Nikdy viac. Neprofesionálny prístup, technik odtsráni chybu len dočastne a za vysokú cenu. Neoporúčam!!!!

  7. Strašné ako takáto spoločnosť môže existovať, respektíve ako môźe takýto človek kľudne spávať. Tomu sa hovorí okrádanie ľudí. Závadu odstánia ale po pár mesiacoch sa chyba prejaví znovu. Oprava stála veĺa peňazí a keď ich čolek zavolá že chce reklamovať ich vykonanú opravu, tak už sa viac neozvú, a keď im opätovne volám tak len sľubujú. Ľudia neodporúčam Vám tento servis ak Vám záleží na Vašich zarobených peniazoch.

  8. ja súhlasím tiež so všetkým horenapísaným, ešte aj tá pani na jedinom zverejnenom telefonnom čísle je arogantná a položila mi telefon
    hoci opravár ked už prišiel, tak bol celkom fajn ale nemám naňho tel.číslo, ale zrejme tam už ani on nepracuje a ani by som sa mu nečudovala

  9. Na túto spoločnosť sa pravidelne obraciam s poruchami už viac ako 15 rokov a vždy som bola spokojná, či už s administratívnou pracovníčkou, alebo priamo s pánom opravárom. Sú to ochotní a slušní ľudia, ktorí ma nikdy nepripravili o peniaze a ani o čas.

  10. Mám kávovar zn. Elektrolux, ktorý som používal viac ako 3 roky.Bol pravidelne doma čistený. Po určitom čase prestal fungovať, tak som sa obrátil na servis Želgass v Žiline. Pri príjme som hneď zaplatil 6.00€, po oprave som platil 31.00€. V kávovare sme pripravili asi 15 káv a závada sa znova opakovala.Tak som túto opravu reklamoval a znova som ho vrátil do Želgass-u.Tu bol na oprave 60 dní !!!!! Zdá sa, že personal uvedenej opravovne nepozná reklamačný poriadok!!! Do 30 dní sa nikto neozval z firmy čo je s kávovarom a ani nedvíhali telefón keď som sa chcel informovať ja, v akom stave je oprava..Po tomto 2-mesačnom termíne mi volali, že kávovar je opravený. Pri preberaní bol tak špinavý, že som ho nepoznal. Znova som zaplatil 15,00€. Keď som sa pýtal aká bola na kávovare vykonaná oprava, bolo mi povedané, že boli uhnité drôty!!!! Takú hluposť som doposiaľ nepočul. tie neuhnijú ani na práčke, ktorá je uložená vo vlhkom prostredí. Po prevzatí kávovaru sa závada zopakovala po uvarení 10 káv. Dňa 4.9.2017 som ho znova zaniesol už po tretikrát s reklamáciou do Želgassu. Kěd som sa pýtal na mechanika, nech mi tieto závady vysvetlí,tak pani na príjme ho vždy zaprela s tým, že tam nieje.Toto čo som napísal je skutočne pravda. Je mi ľúto, že v okolí Žiliny nie je podobný servis na tieto kávovary. Ak by bol, tak do Želgas-u by som uvedený kávovar do opravy už nikdy nedal.
    Zavádzajú a klamú zákazníkov.
    Ak sa toto bude znova opakovať, myslím že TV JOJ alebo Markíza bude mať čo vysielať.

    Palo zo Žiliny.

  11. Zelgass už nikdy viac,pracovníčka,ktorá vybavuje objednávky nemá úroveň jednania,a taktiež mám zlú osobnú skúsenosť s opravarom práčky,ktorého dojednáva táto pani,úplný sedlák,neinteligent…

  12. Majitel firmy zelgass by mal v prvom rade vyškoliť svojich zamestnancov,pretože nevedia čo znamena“ náš zákazník náš pan“,čudujem sa ako môžu tak arogantne pristupovať k svojim objednávkam,keď je na trhu tak veľká konkurencia,Už nikdy si neobjednam službu od tejto firmy sú to darmozraci

  13. Dlho som sa odhodlávala na recenziu na uvedenú spoločnosť. Jednanie a vystupovanie krásne, priam ukážkové. Pokiaľ malo prísť k realizácii servisu nebolo možné sa dovolať na zákazníka. Vždy keď som volala a informovala sa dostala som tú istú odpoveď “ práve som Vám išla volať!“. Servisný technik prístup síce profesionálny, ale žiaľ nedôsledný. Pán servisák nám nedotiahol hadicu a v dôsledku toho, nám vytopil kuchyňu, čo budeme riešiť adekvátnym spôsobom a dostupnými možnosťami. Takže za nás celý servis a celá spoločnosť zlé, jednanie zlé a ochota zo strany pani na telefónnej linke nulová.

  14. Velka nespokojnost so servisnou cinnostou, oprava spotrebica trvala neprimerane dlho, cena sluzieb bola 2,5 nasobne vyssia ako je bezny standard. Pracovnici ZELGASSu nekomunikovali, nedalo sa im dovolat, telefony nezdvihali, clovek aby sa domahal o opravu spotrebica za ktoru si vypytali neprimerane vysoku cenu. Arogantny a nevyskoleny personal.

Pridaj komentár