64 thoughts on “UPS”

  1. Dobrý deň prajem všetkým! Skúsenosti s UPS? Balíky síce doručia, ale seriózna firma neprezváňa zákazníka na mobil a čaká, kedy zavolá zákazník spať, veď predsa na to majú tie telefóny služobné a nie na súkromné hovory.

  2. My s touto sluzbou spolupracujeme uz roky a zatial som spokojny. Tiez sme sa nestretli zeby niekoho len prezvanali – urcite to malo svoj dovod – mozno zakaznik nebol zastihnutelny alebo slo o ojedinely pripad, s ktorym sa UPS isto nestotoznuje – a rozhodne podla toho sa nemoze sudit serioznost celej spolocnosti. To nalezi skor niekomu, kto s nimi roky spolupracuje a posiela 10tky balikov denne – ako sme aj my – myslim si. Predtym sme vyskusali ine spolocnosti ako DPD ci GLS – a hlavne posledna menovana dopadla najhorsie… – ked sa neochotne postavili k opravnenej reklamacii. UPS co sa tyka pripadnych reklamacii tiez nemozem povedat nic zle. Tiez ohlasy od zakaznikov su pozitivne a dorucenia vcasne. Tiez specialne poziadavky UPS vzdy vyhovie – dalsia dolezita vec.

  3. Kurier mi zanechal smsaby som ho skontaktovala.Zatelefonovala som mu a oznámila som mu,kedy sa môžeme stretnúť.Povedal mi,že má veľa práce a mám ho počas dňa znovu prezvoniť,on povie kde sa práve nachádza a ja si tam môžem prísť po balíky.Upozornil ma dokedy má pracovnú dobu a že má toho veľa.
    Ďakujem za takú službu.To sa môže stať len v Piešťanoch.

  4. Ja mám z UPS skúsenosť nasledovnú :
    Nedá vedieť dopredu že bude zásielka doručená, zavolá že je pred domom : „ kde ste ja som pred domom“. My sme v práci a máme problém s prebratím zásielky.
    Vynucuje si prebratie zásielok na ulici (ak sa náhodou nachádzam v okresnom meste) , nie na adrese doručenia. Raz som ho čakal 45 min. na parkovisku. Odišiel som domov asi 10min. po príchode domov kuriér zavolal kde som. Odmietol doručiť zásielku na adresu doručenia čo je asi 2 minúty od parkoviska kde som ho čakal. Sťažoval som sa na jednanie tohto kuriéra.
    Tento príbeh má pokračovanie .
    Nedávno mi nebola doručená zásielka ,dôvod nedoručenia zásielky, kuriér udal že adresa neexistuje(pomsta ?) Tento kuriér udal mňa ako osobu nehodnovernú do nejakej databázy ktorú používajú rôzne firmy. Na túto skutočnosť som prišiel keď som menil mobilného operátora. Oznámili mi že som vedený ako osoba nehodnoverná a žiadali finančné garancie(hotovosť 50 €).
    Momentálne zisťujem kontakt na správcu tejto databázy a podám trestné oznámenie za poškodzovanie dobrého mena .

    PS : UPS by sa mala porozmýšľať či takýto pracovníci nepoškodujú dobrú povesť firmy.
    Pre prípad že toto čítajú kompetentný z UPS tu je telefónne číslo na spomínaného kuriéra : 0904708843

    1. Úplne s Vami súhlasím a verím Vám toto je moj email ktorý som im chcela zaslať na adresu a prišlo mi no reply pofidérna firma najhoršia na SK:

      Neviem na koho sa mám presne obrátiť ale píšem Vám so žiadosťou. Práve dnes mi mal Váš zamestnanec doručiť životne dôležitú zásielku….neprišiel a pritom nám tvrdil že tu bol a neboli sme doma čo je klamstvo.Tak som mu napísala prečo neprišiel a spätne mi volal že on nemá na starosti našu dedinu viem že klamal objednávam si cez Vás pravidelne a nestalo sa mi to prvý krát…Týmto chcem podať na neho sťažnosť že si neplní svoju prácu ako má.To znamená že sedí pravdepodobne doma na gauči vykazuje prácu nezdvíha telefón čo je vlastne trestný čin nakoľko Vás ako spoločnosť klame nepracuje a dostáva Váš príjem….

      Toto je jeho t.č. 0911708283

      Týmto Vás žiadam o kladné vybavenie….

    1. A čo je to jeho práca a má si to tak zariadiť aby to stíhala keď na to nemá nech si hľadá druhú prácu…

  5. Po zavolaní kurierom, keďže som bol v práci v susednom mieste mi bez akéhokoľvek problámu doručil zásielku na toto miesto. Spokojnosť.

  6. Služba UPS kuriéra sa bohužial podľa mojej skúsenosti nedá zrovnávať ochotou , prístupom a serióznosťou so Slovenskou Poštou. Kuriéri sú nevrlí, neochotní, ( jeden z nich zakaždým čo príde ošomre panelákový vchod vedľa – to si potom poviem, že čo o mne hovorí, keď je v tom danom panelákovom vchode , ktorý predo mnou ošomral ) a bohužiaľ, – síce iba raz, ale predsa sa mi stala aj taká vec, že som otvorila dvere podnapitému pánovi, z ktorého razila pálenka. Najhoršie bolo , že mi vraj nemal z čoho vydať ( išlo o 5 eur), a po čase postávania pred vchodom predsa len zistil, že 5 Eur má…………….. čo dodať……
    Moje skúsenosti s UPS službami teda nie sú a a ni neboli najlepšie. Dokonca mi vadí, že niektoré doručovateľské spoločnosti už inú službu doručovania ako kuriérom UPS nemajú – no a tak čo iné mi zostáva, ako naďalej zbierať priehrštia negatívnych skúseností „UPS – ckej “ neochoty a neústretovosti. Sory , ale vždy som bola lepšie a ochotnejšie vybavená Slovenskou Poštou.

  7. Služba UPS kuriéra sa bohužial podľa mojej skúsenosti nedá zrovnávať ochotou , prístupom a serióznosťou so Slovenskou Poštou.
    Kuriéri sú nevrlí, neochotní, ( jeden z nich zakaždým čo príde ošomre panelákový vchod vedľa – to si potom poviem, že čo o mne hovorí, keď je v tom danom panelákovom vchode , ktorý predo mnou ošomral ) a bohužiaľ, – síce iba raz, ale predsa sa mi stala aj taká vec, že som otvorila dvere podnapitému pánovi, z ktorého razila pálenka. Najhoršie bolo , že mi vraj nemal z čoho vydať ( išlo o 5 eur), a po čase postávania pred vchodom predsa len zistil, že 5 Eur má…………….. čo dodať……

    Moje skúsenosti s UPS službami teda nie sú a a ni neboli najlepšie. Dokonca mi vadí, že niektoré doručovateľské spoločnosti už inú službu doručovania ako kuriérom UPS nemajú – no a tak čo iné mi zostáva, ako naďalej zbierať priehrštia negatívnych skúseností „UPS – ckej “ neochoty a neústretovosti. Sory , ale vždy som bola lepšie a ochotnejšie vybavená Slovenskou Poštou.

    Jedinou výhodou zostáva, že mi tovar donesú domov – hoc radšej by som si často šla poň sama na poštu……….

  8. ups makači. Robia od rana od 6 bezprestavky neraz aj do 10 vecer aby zarobili. Su to stali kurieri, nie taki co sa menia vo firme kazdych par mesiacov. system maju velmi dobry, akurat ich manazment sa obratil zlym smerom a zazmluvnuju firmy, ktore posielaju rozne druhy oblecenia a s prepacenim „zbytocnosti“, ktore kurierom zaberaju cas. V case vianoc sa nemozete pri tisickach zasielok stazovat, ze vam vas tovar nepride presne nacas, a je aj vo vasom zaujme aby ste si zistili na centrale kde sa vas tovar nachadza, pripadne sa dohodli s kurierom.
    Kurieri su inak zivnostnici, takze vsetko co vam venuju, teda cas alebo telefonicky rozhovor je ich, teda platia si to a su to ich peniaze. Je to robota, ktoru by ste urcite robit nechceli.

    1. Tomu ver. Manazment pazravy a kurieri musia makat jak farebny aby zarobili aspon tretinu z toho co ma jeho nadriadeny manazer na vyplatu v cistom s nohami na stole.

  9. Dobry den, dnes bol kurier mimoriadne arogantny, ked mi mal dorucit zasielku od Klingel, o 12,12 hod. som mu vysvetlovala, ze doma budem o pol tretej, a ani zajtra doma o dvanastej nebudem, ze mi ju moze doobeda doniest do prace 2km vzdialenej od bydliska, z konca dokola mi opakoval, ze do Senca vozi doobeda, neviem komu, a do Velkeho Bielu poobede, nechcel pochopit, ze ja som v praci doobeda a doma poobede… neriesitelna situacia!?

  10. Proti: nespoľahlivosť, zdĺhavosť, nekontaktujú vopred ako iné kuriérske spoločnosti.
    Zásielku mám na ceste už 2 dni, a ešte som ju nevidela!

  11. Cely den som trcala doma len kvoli tomu, ze som na ich cakala! Vecer si opat kontrolujem cez cislo zasielky, ze co je s nou. a tam poznamka, ze som bola nepritomna a bol zanechany odkaz!! Ma skoro porazilo!!! Kezde byvam v podnajme, nemam na schranke, ani na zvonceku svoje meno, tak kde mi prosim ten odkaz zanechal?? Za to, ze tak snezilo sa mu nechcelo vyjst z auta? Za to vsak musim pochvalit DPD. Vzdy mi rano zavolaju, ze mam dnes ocakavat zasielku, povedia mi cas cca kedy a kde sa budem nachadzat!

  12. kam vy na tie problemy chodite? nikdy som ja s nimi nemal problem. rad by som videl nervozneho pana ktoremu vraj 2 krat nechceli ist az pred dom ked to bolo 2 minuty. rad by som videl pristupovu cestu po ktorej sa tie dve minuty da ist, moznosti zastavenia a statia vodzidla a moznost vykladania tovaru.. alebo ze nedaju dopredu vediet. ved co pani ste naozaj natolko blba? ked viem ze nasledujuci den mi pride zasielka tak som bud doma, alebo neham doma zodpovednu osobu na prevzatie, alebo sused.. ktokolvek. alebo im tam priamo zavolam a rozvoz presuniem na dalsi den a pod. vzdy sa da dohodnut v kazdej firme v kazdom odvetvi. len treba komunikovat, ako sa hovori nememu decku ani vlastna mama nerozumie. toto je ten isty typ ludi co reklamuju aj u nas vo firme. mimochodom uplne ine odvetvie s inymi cenami. zakazdym sa stazuju ludia ktori sa nedostatocne informovali o sluzbe, na kazdu otazku povedia ano, ano alebo viem. alebo ludia co nemaju na to peniaze a su v strese. ano stane sa ze reklamacia zakaznika je opravnena a my sme spravili chybu, v tom pripade sme vzdy dali veci do poriadku, niekedy aj s par percent zlavou (niekolko 100 eur) a nikdy NIKDY sa takyto zakaznik nestazoval. a s radostou sa vratil. to len vy ste debili a poviem vam otvorene. ste mozno 1,2 percenta platiacich zakaznikov a ZIADNEJ zabehnutej firme chybat nebudete. kazdy priemerny manazer tento typ ludi pozna

  13. UPS považujem za najslabšiu spoločnosť v tomto odvetví. Sme malá firma ale mam presne zadokumentované, že od roku 2007 sme prijali 1593 zasielok z celého sveta. Približne 17% bolo dodané cez UPS. Zo 17% UPS zásielok bolo nepomerne viac starostí,problémov a vybavovania ako zo zvyškom 83%. Ked čakáte zásielku ktorá podliha colnému konaniu, tak sa mi velmi často stalo, že ju jednoducho poslali späť alebo sa stratila. UPS má totiž za službu zaplatené ale im sa nechce vybavovať colnica. Su povinný vás kontaktovať a vyžiadať si doklad o zaplatení. Lenže UPS vás zabudne kontaktovať a po 20tich dnoch pošlu tovar späť. Toto sa mi stava pomerne často. Zabavíte sa ale najviac potom ked napíšete sťažnosť a odpovedia vám, my sme vám poslali vyzvu na email. Na aký nevedia ale vedia, že bol moj. Zabudol som napísať, že všelky telefonne čísla maju utajené a webe sa točíte stále dokola a k nikomu,ničomu sa neprepracujete.
    Perlu mi však hodili nedávno ked mi poslali fakturu 787EUR za cca 50Kg tovar z USA za ktorý som už raz 700USD v USA zaplatil. Jednoducho vsádzajú na to že ste idiot a že nie ste schopný komunikovať zo zahraničím.
    Dalšia vec, úplne identický tovar vám UPS preclí o 260% drahšie ako iná spoločnosť. Ked som sa pýtal prečo, tak mi napísali že vznikli kurzové rozdiely.
    V mojom hodnotení som sa držal faktov a predtým ako bude chcieť či už platení alebo neplatení stúpenec UPS zosmiešniť alebo nejakou banalitou zhodiť tento príspevok tak nech si pýta dokumenty odo mňa kde je všetko čierne na bielom.

    1. dovoľujem si povedať že sa tu robia veľmi nekalé veci ktoré už hraničia s trestným zákonom….

  14. Dnes som sa o5 utvrdil v tom, ze UPS v Pezinskom obvode poskytuje sluzby cez maximalne arogantnych zamestancov, resp. zmluvnych partnerov… Uz po niekolky krat som pri zelefonickom kontakte s kurierom 0911/708091 mal pocit, ze ho ja ako zakaznik obtazujem a vlastne mam byt vdacny ze je ochotny so mnou komunikovat.. Plne si uvedomujem, ze su kazdodenne zavaleni zakazkami a maju casove limity, ktore musia dodrziavat.. ale prave preto som si az dodnes objednaval dorucenie zasielky cez kuriera.. nakolko je praktickejsie dohodnut si miesto a cas prevzatia a nebyt nuteny navstevovat postu.. ale po opakovanych skusenostiach s jednanim kuriera UPS (SPS) sa vraciam k Slovenskej poste… skoda, ze som si nezaznamenal cely priebeh telefonickeho rozhovoru… myslim, ze by si ho mali vypocut nejaky zodpovedny manazeri UPS… a zdoraznujem, nie prvy krat.. tak ak Vam mozem poradit, vyhnut sa oblukom sluzbam tejto spolocnosti.. …nie som optimista, ze by sa tymto prispevkom „pohli lady“.. ale aspon ako varovanie do buducna pre ostatnych… ..upozornujuci mail s vyjadrenim „spokojnosti“ bude treba zaslat asi na centralu v Belgicku a mozno aj priamo do US.. ked reklama tak poriadna.. ako to vieme na Slovensku ;)

  15. S touto spoločnosťou nemám dobrú skúsenosť. Z doručenia na ďalší pracovný deň sa stalo doručenie na tretí deň. Dostali na mňa zlé číslo a prvý deň od dvanástej nikto neriešil, že je číslo zlé. Nikto nekontaktoval odosielateľa. Druhý deň balík nechali v sklade, čiže sa za mnou dostal až na tretí deň. To je už lepšia aj slovenská pošta?

  16. ja som mala velmi dobre skusenosti s tymto druhom dopravy zasielok. No v poslednom case som sa stretla s kurierom, ktory je velmi arogantny a navyse mi nedorucil zasielku. Nedospeli sme na termine dorucenia ku konsenze po dvoch urgenciach a staznosti mi bola zasielka konecne dorucena. Problem nastal v tom, kedsom na baliku nasla odkaz od kurierskej sluzby, ze na adrese som sa zatajovala, ze som klamarka, zasielku som odmietla, skryvam sa, klamem, a zasielku nechcem.
    Pokial siplatim za tuto sluzbu, mam narok aj na kvalitu. Postovy kurier sa takymto sposobom nikdy nespraval. Ak nebudem musiet, tuto sluzbu uz vyuzivat nebudem. Podotykam, len tento kurier bol v spravani hruby a neochotny.Snad preto, ze mal nizky tringelr?! Viera Sotak

  17. najneserioznejsia firma aka vobec existuje skoro pri kazdej zasielke tam musim volat aby som sa vobec dopracovala k baliku,lebo tie vyhovorky co pisu ked si clovek skontroluje balik to je uz chore,neviem ako sa mam dopracovat aby mi nosili zasielky normalne a nemusela som tam zakazdym volat

  18. ahoj chcem sa spýtať može ups fungovať aj tak že po odoslaní balíka dostanem mail kde mi ups povie ze dostala balík ja im pošlem peniazena účet oni mi dorucia balík a mám 7dní na to či som sním spokojná alebo nie ak nebudem tak im ho vrátim a oni mi vrátia peniaze..(nemám s touto firmou skúsenosti a nechcem posielať len tak dost velkú čiastku penazi ked neviem či tak dokáže fungovať alebo sa ma len snaží daný človek oklamať,ďakujem)

  19. S kurierom co dorucuje kysuce resp. Čadca, Turzovka tak velmi dobre skusenosti. Vzdy zavola, dovezie tam kde prave som atd.

  20. myslim, ze vsetky komentare typu – uvedomte si, ze su to zivnostnici, chlapci su makaci, robia od rana od siestej a pod. su velmi velmi hlupe – nikto ich tuto pracu nenuti robit, nerobia to zadarmo a ide o nezvladnutie manazmentu casu, prace a personalu – ked si objednam tovar a bohuzial si nemozem vybrat medzi ups a slov. postou s ktorou mam len dobre skusenosti tak za svoje peniaze ocakavam 100% servis – mna ako zakaznika nemusi zaujimat kolko toho maju (je potom potrebne zamestnat viac ludi ak to nestihaju) a ocakavam istu uroven komunikacie bez arogancie samozrejme a bez hladania zlahcovania a pod. Otazky typu: mozete vyjst vonku uz som tu, nech nemusim ist do vchodu ma stale vedia vytocit…. Nie,nemozem vyjst vonku, ja cakam doma, zaplatila som si to a nebudem nechavat svoje deti same doma, lebo nejakemu panovi sa nechce ani vystupit z auta a unuvat sa mi prist zazvonit. Bohuzial niekedy nemam pri doruceni tovaru na vyber, ale za mna tato firma velke NIE!!!

  21. Pani, kuriér má povinnosť prísť len po prvé zamykacie dvere, tzn. ku vchodovej bráne. Jeho tiež nemusí zaujímať, že vy máte doma 10 detí.
    Sú k Vám takí, aká ste k ním vy.

  22. Toto je ta najhorsia kurierska spolocnost na Slovensku. Mne dorucuje vela roznych kurierskych spolocnosti a cez vela spolocnosti aj zasielky posielam. Ale s UPS uz nechcem mat nikdy nic spolocne. Prvy pripad sa mi stal, ked som objednaval nalepky na telefon z Kanady. Rozhodol som sa priplatit, lebo som ich chcel mat co najskor. Predtym som ich vzdy posielal klasickou postou. UPS ma kontaktovala, kvoli clu… riesili to clo asi mesiac. Cez postu mi zasielka vzdy prisla tak za tyzden a clo som nikdy neplatil!!!!
    Druha skusenost: objednana lampa zo Slovenska. Na krabici bola aj pekne vyfotena. S prepacenim dementny kurier lampu rozbil a navyse tyzden mi ju nedokazal dorucit. 3 dni som doma!! kvoli nemu cakal.
    Takze UPS nikdy nechcem uz pred svojim vchodom vidiet a odporucam tak aj vsetkym znamym.

  23. UPS nikdy viac!!!! Objednal som tricko pre priatelku v darcekovej krabici za ktoru som priplacal 5 e zasielku dorucili celu skrcenu nastastie tricku sa nic nestalo ale aj tak tu krabicu mozem vyhodit. Skoda ze som tu zasielku neotvoril pred kurierom dal by som mu to preplatit!!

  24. UPS NIKDY VIAC. Nechápem ako môže jedna prepravná spoločnosť ignorovať svojich klientov. Mam balík v depe v Lučenci prišiel tam 15.12.2014 a dnes je už 19.12.2014 nikto mi tam neberie telefón a neodpovedajú mi na e-mail. Keď som volala do Ba- do centrály kázali mi volať do BB a povedali že mi ho doručia cez víkend o čom silne pochybujem. Ako je možné že nevedia doručiť jeden balík za 5 dni? ignorácia prvého stupňa!!! Vyše roka sa pravidelne sťažujem na kuriéra lebo mi nechce doručiť ani jeden balík na čas a vždy napíše že niesom doma. Všetky ostatné spoločnosti vozia balíky aj pred sviatkami presne na čas a nevyhovárajú sa. Mohli by sa konečne zobudiť!!!

  25. Zdravim, neviem kde vy ludia zijete ale toto co tu je napisane je len na smiech. Neprisiel mi zazvonit ku dveram, odmietol prejst 100 metrov k domu. Ako vidite sa vobec ludia? Vsetci sa stazuju aky su kurieri neprisposobivi, jasne ked sa stretavaju s takymi tupcami ako su tu. Ja som nikdy nemal zlu skusenost s kurierom, nikdy mi balik nemeskal,neprekvapil ma ani nic podobne. Ak uz mate problem tak hladajte chybu v sebe, ste neprisposobivi, nespravite ani pohyb naviac,nic. Ja mam strmu prijazdovu cestu k domu, nikdy som nenutil kuriera aby mi doviezol tovar az ku gaucu! Rad prejdem 200 metrov. Tolko k tymto opiciam co tu vypisuju.

    PS: nepracujem ako kurier.

    1. 6 dni mi nie su schopny dorucit balik na 300 km z blavy je to najhorsia splolocnost s ktorou som mal kontakt za poslednych 20 rokov . Nikdy viac UPS

      1. Bratislavsky kurier nepozna Bratislavu…musel som ho navgovat aj to stratil a musle som ist 5 minut pesi za nim… Prevzal balik, zatial ho neevidujem na internete, ze je prevzaty..cca 8 hodin po prevzati

  26. kurier nedorucil do zahranicia balik. oficialne stanovisko, ze prijemca si balik neprevzal. prijemca nebol ani kontaktovany kurierom. balik obratom poslali naspat tak si zaplatime, vozenie balika po europe. uz jednu zlu skusenost so slovenskym mam, ked som bola ako prijemca. takze never ever ups

  27. Čo mi teraz kuriér UPS povedal, tak to sa mi ešte nestalo. Zavolal mi, že má balík a bol na odrese o 11:00 a ja som nebol doma. Hovorím mu, že prídem o 15:30. Vraj on tu do 15:30 nebude a mám si vybaviť do hodiny niekoho, kto by balík prevzal a zaplatil. Vravím mu, že ja tu nikoho takého nemám a nech ide zo sídliska do mesta a tam to prevziať môže známa. Neexistuje, že on pôjde cca10km navyše s takou obrovskou časovou stratou a navyše nevie kde to je. Keď som mu povedal, že budem žiadať kompenzáciu za stratu zisku (išlo o súčiastku do stroja, ktorú sme hneď ráno chceli montovať), tak úplne nervne sa osopil, že prečo mu chcem robiť problémy. Doslova brutálna neochota s ktorou som sa ešte nikdy nestretol. To akože všetci si máme zobrať dovolenky a poslušne čakať na kuriéra ?!!! To zákazník sa musí prispôsobovať a hľadať kadejaké iné riešenia?!!! To sa mi s inými firmami nestalo a posledný krát som využil služby UPS.

    1. To myslíte vážne, že kuriér si má zo svojich peňazí platiť ďaľších 10 km ku vám? To vy mu ich zaplatíte či ako? Povinnosťou kuriéra, je doviesť zásielku na vami uvedenú adresu, keď tam nie ste, máte si vybaviť osobu, ktorá zásielku prevezme, ak si osobu nevybavíte, máte možnosť si dať zásielku doviezť na adresu, kde sa nachádzate, ale nemusí to byť v ten istý deň. Adresu doručenia uvádzate preto, aby nechodili všetci kurieri krížom krážom, aby tá robota mala aj nejaký zmysel. Ak ste potreboval súčiastku súrne, tak ste si mal objednať na adresu, kde sa budete zdržiavať v priebehu dňa, keďže v priebehu dňa sa zásielky doručujú. Pokiaľ nie ste na adrese a nemáte tam nikoho,kto by ju prevzal, budete musieť aj vy sa prisposobiť a hladať nejaké kompromisy s kuriérom, ak chcete zásielku v ten deň

  28. Velmi neseriozne spravanie, aby som ja musela ist za kurierom niekolko blokov s natrhnutymi slachami lebo si to on nevie zmanazovat. Ked som tam prisla tak sa len motal okolo balikov v aute a vyzeralo to ze si krati chvilu. A to nevravim o tom ze den predtym mi slubil ze pride o urcitej hodine a vobec neprisiel a ani nezatelefonoval! NAJHORSIA KURIERSKA SLUZBA!!!

  29. Najhorsia kurierska spolocnost ! Balicek nie su schopni dorucit dva tyzdne z depa v BB , zahranicnemu partnerovi uviedli ze zadal nespravnu adresu.

  30. No doteraz som mal skúsenosť skôr dobrú.
    Ale včera som čakal kuriéra celý deň doma.
    Zásielku mal podla trakovacieko čísla . Avšak za celý deň mi nik nevolal smsm neposlal ani mail.
    A večer tam svietilo že nezastihnutý a tel nedostupný.
    Nikdy už nikdy nevyužijem túto spoločnosť.
    Jedna katastrofa.
    Neseriózne jednanie .

  31. Moja skusenost s Ups
    Kurier moj ZAPLATENY balik dorucil susedom lebo ja som nebola doma. Vobec dopredu nezavolal ze pride. Balik dal do ruk cudzim ludom s tym ze sak oni ma poznaju. Vyjadrenie reklamacneho oddelenia – kurier nie je povinny dat balik do ruky prijimatelovi staci ze ho doruci na adresu. Dakujem pekne aby som si sama musela obehat susedov a hladat kde sa pan kurier rozhodol nechat moj balik. Za toto som si zaplatila ? Nikdy viac. Nehovoriac o tom ze ak by balik bol poskodeny a susedia nevedia ze ma hodnotu niekolko stoviek eur, uz by sa vobwv nedal reklamovat kedze bol od kuriera prevzaty.

    1. Dobrý deň, mám podobnú skúsenosť len nám kuriér zaplateny tovar prehodil cez bránu na záhradu a nechal to tam pretože sme neboli doma. A to sme s ním volali a oboznámili ho so situáciou. A večer tovar na dvore nebol. A teraz mi to nechcú reklamovať a vrchol toho je, že kuriér ma príde osobne pred môj dom ešte buzerovať a zvyšovať na mňa hlas ze ako som si toto dovolila lebo on teraz má zásielku zaplatiť. Ďakujem za takúto službu. Vrchol arogancie, neprofesionálne správanie. Ak sa mu práca nepáči, nech ju nerobí. Aspoň nebude kaziť deň ostatným ľuďom.

  32. Som absolútne nespokojný s doručovaním zásielky pd SPS. Objednal som si tovar a dostal som mail od SPS, kde bolo okrem iného napísané „zásielky obvykle doručujeme nasledujúci pracovný deň“. Pri mojom telefonickom zisťovaní, kedy bude zásielka doručená, som sa dozvedel, že zásielka sa už do vozidla nevošla a nevedia ani kedy sa najbližšie vojde. Na moju prosbu, aby ma aspoň deň predtým kontaktovali (keďže chodím do práce), som dostal odpoveď, že to oni robiť nebudú a kontaktovať ma bude až kuriér pred domom a určite nie po 16:00 hod. Dostal som možnosť ísť do centrály a osobne si prevziať a naložiť vyše 70 kg veľkú zásielku. Toľko o ich ústretovosti.
    Takto si službu kuriérskej firmy SPS nepredstavujem. So žiadnou kuriérskou firmou som nikdy takýto problém nemal.

  33. Twice they did not come to bring and pick up a package. If you have missed call from them, they will not come. Other delivery companies send me always an SMS when they come. UPS is always a surprise when they come.
    Not good service

  34. Nikdy viac! Po skusenostiach s touto kurierskou sluzbou jednoznacne odporucam: vsetky bloky si odkladajte!!! Kuriér zobral peniaze za dobierku, jednoducho si ich nechal a potom vam pride doporuceny list, ze zasielka nie je zaplatena a budu to od vas vymahat sudne. Okrem toho balik po 7 dnoch dorucovania vydal bez overenia totoznosti cudzej osobe. Hotova katastrofa!

  35. Tato kurierska spolocnost je katastrofa!!!!! nedaju vediet ani orientacny cas kedy pridu, rovno vam zvonia pred brankou. Ziadna sms o doruceni balika. Raz pridu o 7,45 raz o 12,00 potom o 14,00 atd. Pytam sa Vas, mam si pocas toho kym mi dorucite balik zobrat na tyzden dovolenku, aby som bola doma vtedy, kedy vy si zmyslite????? Tymto pisem do obchodu, aby zmenili dopravnu spolocnost, lebo im to robi velmi zle meno. Toto je mozne snad iba na sk. O cene tejto pofidernej spolocnosti ani nehovorim, za tie peniaze by mali poskytovat sluzby na TOP urovi, nie uroven somalska!!!!

  36. Najhoršia spoločnosť na Slovensku….Pravidelne si objednávam cez internet a mám nervy keď mi vygeneruje iba spoločnosť UPS. Nezavolajú vopred, nespoľahliví a dokonca som sa stretla s jedným dotyčným ktorý ešte klame že tu bol a pritom sedí asi doma na gaučíku, mala som zásielku ktorá bola pre moju rodinu veľmi dôležitá on mi ju nedoručil kedy mal a keď som mu volala povedal že on nemá našu dedinu na starosti čiže ešte k tomu veľký klamár to môže vyprávať soplavému decku ale nie mne….určite neodporúčam

  37. Najhoršia kurierska spoločnosť. Žiadna sms, email, telefónat nic. Zásielky majú 2 týždne na sklade a až potom ich doručia. Keď si chcete prísť preňho osobne, tak vám ho podľa mena nenájdu iba podľa čísla ktoré vám ani neposlu takže sa k nemu nijak nedostanete a musíte čakať 2 týždňa kým sa rozhodnú, že vám ho konečne doručia. NIKDY VIAC !!!

  38. So spoločnosťou SPS spolupracujeme 3 roky. Máme super kuriéra (Levice), ktorý nám denne preberá zásielky ktoré odosielame na firme a zaobchádza s nimi naozaj tak ako sa má. Ale čo kuriér, to budete mať inú skúsenosť. Je to o tom človeku a o jeho prístupe k práci – ako všade inde. Preto sú tu tak rozličné hodnotenia. Čo ma však naozaj dnes zdvihlo zo stoličky je fakt, že nám stratili dôležitú zásielku, ktorú si mala zákazníčka prevziať osobne na pobočke v Nitre v sobotu ráno. Boli to veci na svadbu, ktorá sa konala v ten deň a balík sa nenašiel. V utorok ešte tiež nikto nevedel kde je balík a dnes je štvrtok a nedá sa vôbec dovolať ani na naše podacie miesto Levice, ani na doručovacie miesto v Nitre. Padol im celý systém sledovania zásielok, nefungujú emaily, telefóny nikto nedvíha. Tak takto si spoluprácu nepredstavujem. Zákazníčka samozrejme tovar už nechce prevziať a žiada svoje peniaze späť. Čo na to kompetentní???

  39. Neprofesionalnost!!!
    neviete kedy pridu! neviete sa dohodnut
    Ked uz nemaju povinkost volat Nech mi aspon na ich web stranke nechaju kurierove cislo aby som sa dohodol
    Aj my mame toho vela – pracujeme povacsinou a za sluzbu si ako zakaznici platime tak ocakavame minimalne ochotu aby sme si balik prevzali
    Ja som takto dvakrat ani NEVEDEL ze na adrese dorucenia bol/a
    Nezanechaju ani odkaz (ako to robia ine serioznejsie spolocnosti (zo skusenosti viem len dhl, alebo dokonca slov posta…)
    nespokojnost velka

  40. Absolútne najhoršia spoločnosť na svete. Neverím, že v roku 2019 mi nepríde žiadny e-mail ani sms o tom, že bude doručená drahá zásielka zo zahraničia. Absolútne nič, hoci som všetky údaje vrátane telefónneho čísla uviedla. Kuriér sa neozve ani keď je pred domov! Namiesto toho sa spýta susedov okoloidúcich, či v tomto býva ten a ten…. keďže som nebola doma, zásielku nechal u cudzej pani, ktorá následne kontaktovala moju mamu. Do dnešného dňa sa nikto z UPS neozval.

  41. Otrasny pristup! Dva týždne koluje zasielka a ked sa konecne dohodneme na konkrétnu hodinu, tak to kurier ignoruje a zásielku zase nemam. Na infolinke su zrazu vsetci uz niekolko hodin obsadeni a neda sa tam dovolat.

  42. Otras! Dva týždne mi koluje zasielka, ktoru nie a nie dorucit. Ked sa konecne dohodneme na konkrétnu hodinu, tak samozrejme kuriér sa nedostavil, infolinka je od rana neustále obsadená a neda sa spojit so ziadnym operatorom, ziadny iny kontakt neexistuje. Uz radsej nikdy viac.

  43. Chcem pochvalit a vyzdvihnut pobocku slovak parcel service v Tvrdosine, spec. p. Ondreasa, ze bol velmi ochotny pri dohladavani materialu. Velke dakujem, velmi ustretovy team. Dakujem

  44. Mám zlú skúsenosť. GLS sluzba mi do teraz vzdy dala vediet priblizny den kedy mi balik pride a kontakt na kuriera. UPS kurier mi volal s tym ze uz je dole nevedela som ani aky den pride ani kedy len ze mam ist dole hned na mna vybehol.Povedala som mu ze ma to mrzi a ze som doslova 2 minútky autom odtial, pytala som sa ho ci mam tam prist na co nereagoval a zlozil.Ked prisiel zamnou ja som sa ospravedlnila aj ked som nemala zaco a pozdravila on ani nepozdravil len hrubym sposobom mi podal balik. Cele zle tento pristup. Budem sa UPSku od teraz vyhybat. GLS to ma riesene ovela lepsie. A pana kuriera pozdravujem ak si odporny k ludom a nenaucili ta slusnemu spravaniu tak mi je ta velmi luto. Nemusis robit kuriera ked nemas nervy na ludi mozes ist strazit napriklad majak.

  45. Moja skusenost nebola pozitivna. Poslali mi mail ze mi bude balicek doruceny v utorok tak som cakala doma a poobede mi prislo ze balicek meska. Potom mi stvrtok volaju ze si mam ist dole po balicek ja som bola mimo adresu a povedali mi ze na ine miesto v BA mi to nedorucia. Nebola som vobec informovana o tom ze mi ma byt balicek doruceny. A to som si este na stranke zaklikla ze upozornit pri kazdej zmene stavu objednavky.

  46. Dobrý deň. Často objednávam tovar zo zahraničia a v poslednom čase som veľmi nespokojná so službami UPS. Keď si kontrolujem track number a je tam uvedené, že zásielka bude doručená end of day, a kurier mi zavola o 11, že je pred domom a ja mu poviem, že doma budem o 15 min, on už nie je ochotný počkať. Prečo potom aspoň cca pol hodinu pred doručením nezavoláte?? Ja si to hradim a nemam čas sedieť celý deň doma a čakať, kedy sa kuriér urači doviezť mi balík. Som veľmi nespokojná s doručovacou službou UPS. Prečo ostatní vedia poslať sms alebo mail s časom kedy cca bude doručená zásielka a UPS ma s tým problém????

  47. Uz nikdy viac si nedam nic dorucit cez UPS, vcera mi mali dorucit dost drahy zaplateny balik a bez akehokolvek oznamenia mi nic nedorucili. Pol dna som hladala sposob ako zistit, co je s balikom bolo na sledovani len, ze dorucenie odlozene na neskor ziadny termin nic. Potom sa mi podarilo napisat na mail, kde mi odpisali, ze nemaju moju adresu, tak som to doplnila a asi po dvoch hodinach mi prisla sprava, ze balik odlozeny na neskor, lebo som na dovolenke, pricom doma cakam na balik. Tak som volala tomu chlapovi co odomna pytal na adresu, tak sa na mna vyziapal, ze on na dovolenke je, nemam otravovat a zlozil mi telefon – pan Martin Poljak. A vraj je dolezity zakaznik. Proste jedna katastrofa. Zajtra zacnem balik hladat zas…

Napsat komentář