DHL

Keď Adrian Dalsey, Larry Hillblom a Robert Lynn v roku 1969 zakladali spoločnosť DHL, netušili, že spôsobia revolúciu vo svete logistiky. Dnes je DHL poprednou svetovou logistickou spoločnosťou. DNe má 380 000 zamestnancov vo viac ako 220 krajinách a teritóriách.

102 thoughts on “DHL”

  1. SOM VELMI SPOKOJNY


    Reakcia od: Martin

    asi máte hrubú peňaženku, však ?


    Reakcia od: Administrator

    Martin, ak máš inú skúsenosť, tak o tom napíš.

  2. S DHL mi boli dorucovane tri zasielky.

    Pri prvej mi kurier volal a povedal, ze o 5 minut pride so zasielkou. Isla som teda dole pred dom, aby som na neho cakala. Po 20 minutach (!!!) som mu volala, kde je. Povedal mi opät, ze bude u mna o 5 minut(???) a prisiel o dalsich 10 minut, tj o POLHODINU!!!! Takze ja som dole pred vchodom ZBYTOCNE STRAVILA POLHODINU!!!!!!

    Pri druhej zasielke mi kurier volal, ze bude o 5 minut u mna. Ja som bola v meste, povedala som mu, ze pridem domov o 15-20minut. To sa mu uz nepacilo, ale prehovorila som ho, ze sa budem ponahlat. O par minut mi volal znova, ci mozem prist na Bulharsku ulicu (v Trnave) pred restauraciu, ze on tak nemusi ist na Linciansku. Samozrejme som suhlasila, hoci to bola pre mna obchadzka. Mimochodom, do jeho „officu“ pred restauraciou okrem mna prisla este jedna pani. Je toto normalna prax v DHL??

    Pri tretej zasielke som sa telefonicky s DHL dohodla, ze mi ju dorucia v urcity den, ze budem doma. Cely den som trcala doma a cakala na balik. Kurier mi zavolal az o 16:30 (!!), nepocula som telefon, lebo som prave bola odomknut dvere. Volala som mu naspät, nezdvihal a ked zdvihol, tak povedal, ze ON UZ JE PREC a mam si DOHODNUT INY TERMIN!!!! Takze som zbytocne stratila 8 hodin, cakanim na DHL kuriera!!!

    Ked som sa stazovala, tak mi len napisali, ze sa ospravedlnuju, ale ze oni nemozu garantovat to a nemozu garantovat ono a TO, ZE SOM JEDEN CELY DEN KVOLI IM STRATILA, ze nedodrzali tol, co som sa s nimi dohodla, to ICH NEZAUJIMALO.

    HROZA. Ziju este v komunizme. Aj ich „sluzby“ tomu zodpovedaju. Nikdy viac DHL!!!!

    1. Ja mám samé otrasné skúsenosti. Kuriéri tejto spoločnosti klamú, zavádzajú a sú neľudské stvory. NIKDY viac už si cez nich nič nenechám poslať.

  3. DHL–arogantna HROZA!!!… klamu, cakala som, ze sa mi ozve kurier, sledovala som svoju zaslieku na ich stranke, kde som nasla oznamenie – „zasielka nedorucena, prijemca nebol v case dorucenia prítomný“ !!!!, to nie je pravda, mne sa kurier ani neozval! a v case kedy udajne dorucoval zasielku som bola na danej adrese!!!!

  4. Tiez zla skusenost a tiez TRNAVA. Vraj:príjemca nebol v čase doručenia prítomný, ale preco vopred nezavola, casto chodim na sluzobky. Napisem na zahranicnu centralu ale asi to bude NIC platne

  5. Nespokojnosť!!!!!!
    Objednával som jednu vec z USA. Daný predmet sa zdržal na colnici aj ked požadované doklady odoslal hneď. Keďže som objednanú vec potreboval súrne rozhodol som sa navštíviť sklad DHL v Košiciach. Po pol hodine čakania som dostal balíček. Po rozbalení som zistil, že predmet je poškodený. Kontaktoval som firmu od ktorej som to objednával a tá mi obratom odoslala fotografie predmetu pred odoslaním. Zistil som že pred odoslaním nebola krabica poškodená a z toho vyplývalo že musela byť poškodená pri preprave. Po týchto faktoch som kontaktoval DHL. Ich odpoved bola že musí to vybavovať odosielateľ. Tak som znova kontaktoval odosielateľa ten im poslal potrebné veci a na konci mi bolo doručené, že som neposlal včas reklamáciu. Chcem upozorniť že objednávka stála 540€!!
    Neodporučujem spoluprácu s DHL

    1. Ak platil prepravu odosielateľ, tak jasné, že mohol reklamovať len on, veď on ma „vzťah“ s prepravcom. Ty si len bod C, kde to má skončiť. Prečo by ich zaujímalo, že si niekomu niečo platil, ak neplatíš im, tak klient nie si. Jediný kto mohol reklamáciu zamietnuť, ak si ty nebol platom prepravy, bol tvoj odosielateľ, oni mu za poškodený balík museli zaplatiť, majú to v prepravných podmienkach. Takže ťa ofajkal tvoj odosielateľ nie jeho prepravca. Základ u reklamačky je kto komu za čo platil.

  6. No ja neviem, ale ja mám veľmi dobré skúsenosti zatiaľ s DHL, aj s DPD, aj s GLS. DHL je kúsok pomalší, ale vždy ma pekne kontaktujú..dokonca som raz nedostala od odosielateľa podacie č.(ale vedela som aspoň, že posielajú cez DHL), tak som zavolala do DHL a stačilo im moje meno + odosielateľ a povedali mi kde sa balík nachádza. Kuriéri sú milí, nič mi ešte nepoškodili, vždy doniesli pekne domov a zavolali cca 20 min. pred doručením ( Banskobystrický kraj ). No a GLS nezvykne telefonovať, necháva mi balíky u susedov keď nie som doma + oznámenie v schránke. A chodí až ku dverám, narozdiel od DHL. Mám dobrých susedov, takže mi to nevadí a som rada, že nemusím za balíkom cestovať niekde na ich najbližšie depo. A DPD je asi naj. Teda aspoň podľa mojich skúseností v BB kraji.

  7. moje skusenosti s touto kvazi spolocnostou su katastrofalne…objednavam zem web vela tovaru,ale cakat na pana kuriera z tejto spolocnosti je nieco uzasne-a potom zrazu najdete v schranke papierik,ze tu bol,a niet ho,a mozno zajtra…volate tzv.call centrum,kde vam pracovnicka vysvetli.,ze cislo na kuriera neposkytnu,a vy zajtra cakate zas…takze ak nie ste nezamestnany,alebo nemate branu rovno pred nosom,tak ani neskusajte,tato firma nekomunikuje,sms nezasle,a kurier je ako akcia-som prave teraz tu a ber hned,lebo potom nebude…ostatne spolocnosti sa spravaju uplne inac…nebudem menovat,aby to nebol akoze konkurencny boj,ale ine spolocnosti zaslu rano sms,ze mam cakat zasielku,a cislo na kuriera,nech sa s nim dohodnem na hodine…ine rovno v objednavke daju moznost vybrat cas,kedy ma byt zasielka dorucena…ale toto je ziva katastrofa…

  8. Bola my doručená sms že mi bude doričený balík , už čakám ako debil nikto nevolá volal som ja a na dispečingu žiadna aktivita len arogancia .Som z nich na nervy .

  9. s DHL už nikdy v živote nič viac!!!
    Objednal som si prepravu (mobil) cez dhl 6.feb z chiny 9.feb uz bol v bratislave poslal som dokumenty vypis, op a splnomocnenie na preclenie a viete co? este stale ho nemam volam tam kazdy den a nic ze oni zato nemozu ze maju vela zasielok tak som poslal staznost aj na riaditelstvo a dnes mi odpisali ze oni negarantuju cas zvycajne to trva oko 14dni a cau :-D banda bukvic v dhl najvtipnejsie je ze uz mi dosiel aj obal na telefon co som zaroven kupoval ale ten isiel cez postu. S dhl si uz neposlem nikdy nic dnes je 23.02 a stale nič
    To je len taky postreh ohladom kvality a rychlosti dhl

  10. Nespokojna, dorucenie baliku trvalo dlho, saty prisli zaspinene.
    Povodny den dodania ani neprisli, mala som kontaktovat dhl,na infolinke mi vsak toho vela nevedeli povedat….uz nikdy viac!

  11. Čakám na balík zo Sportsdirectu. Pred 2 dňami už bol balík v Bratislave, dnes mi ukazuje Grécko!!! Vie neikto, ako a kedy dostanem svoj balík? Podotýkam, nie je extra drahý, ale ide tu predsa o princíp!

  12. DHL som nechtiac odskúšal, busines si založili aj z preclievania, všetko sa riadne predražuje. Keďže si mimo EÚ nakupujem pre to, aby som ušetril, tak je treba dávať pozor na to, že kým si nechám tovar doručiť.

    1. „biznis“ si v prvom rade založili na preclievaní zásielok, aby lode nestáli v dokoch kým sa clí, majú to v histórii firmy, treba čítať

  13. DHL je spolocnost, ktora sice tovar doruci, ale zaroven aj ponuka sluzby o ktore nemam zaujem, ale musim ich vyuzit. Jedna sa o preclenie tovaru, kde vybavuju platenie cla a DPH za poplatok. Vyziadali si odomna kopec dokladov o kupe a platbe za tovar, aj napriek tomu to trci uz niekolky den na colnici. Pruser je v tom, ze ak by som si to chcel preclit sam, tak musim koli tomu vycestovat do BA a nemozem vyuzit najblizsiu colnicu. Idealny stav je, nechat si poslat tovar postou, clo vybavit na najblizsiej colnici. Naviac pri troche stastia sa clo nebude platit vobec. Kedze DHL ma na cle postaveny busines, clu sa isto nevyhnete.

    1. Objednala som i knihu z USA v stredu, ktorá mala byť mne doručená za dva dni a tak a aj stalo,bola tu- v Bratislave , v piatok ráno. Avšak bola som informovaná DHL, že moja zásielka musí prejsť colným konaním. Promptne som kontaktovala DHL, pričom som paralelne komunikovala cez -mail s pani, ktorá mala zabezpečiť colné prejednanie veci a rovnako som kontaktovala aj CALL CENTRUM pre lepšie pochopenie veci. Dostala som však rozporné informácie z týchto dvoch zdrojov, preto som musela niekoľkokrát telefonovať. V piatok pol dňa som trávila tým, aby som zabezpečila DHL všetky doklady, ktoré potrebujú k precleniu a tie som im ešte v piatok zaslala. Môžem potvrdiť, že moje zlé pocity sa naplnili a skutočnosti ich komunikácia bol tendenčná v tom smere, že im hlavne ide o to, aby si na Vás zarobili….. Na základe informácií, ktoré som dostala od Call centra som a rozhodla, že ich poverím s vykonaním colného pojednania veci, nakoľko som to pochopila tak, ako sa neskôr ukázalo „zle“.. že maximálne zaplatím sumu, ktorá mi bude vypočítaná colnicou, avšak sa ukázalo, že NIE, musím zaplatiť clo a PLUS ďalších 18 eur namiesto 10 % z celkovej hodnoty zásielky.. a nie tak, ako som si myslela, že clo bude 16 a ja si zaplatím max 18 eur ak využijem ich služby,(teda rozdiel si ponechajú) Ukázalo sa ze clo je 24 a ich tzv colná zábezpeka, znamená to, že im ešte naviac uhradím ďalších 18 eur, ktorú sumu som si mohla ušetriť, ak to pochopím „dobre“. A naviac objednaný tovar som mohla mať ihneď, ak si to vybavím sama, a takto som si zaplatila + 18 eur a ešte ďalších 10 dní som čakala na to, aby mi ho DHL dal precleniť a doručil, avšak ani v 10. deň nedošlo k doručeniu, lebo pri telefonickej komunikácii s call centrom mi oznámili, že nebude problém zaplatiť colný dlh kartou, avšak kuriér mi zavolal v 10.deň či „som doma“ a keď som mu oznámila, že áno, tak ma čakalo prekvapenie v podobe podstatne vyššej sumy 42 eur, než som očakávala- skoro dvojnásobok a ešte toho, že keď nemám hotovosť, tak mi zásielka doručená nebude ani v ten 10. deň.. T.j. ani informácia poskytnutá call centom, že môžem platiť kartou, pravdivá nebola, tiež som to „zle“ pochopila, lebo kartou sa môže platiť len na ich centrále v BA, t.j. asi som mala prísť osobne si vyzdvihnúť zásielku a aj keď som si zaplatila poplatok za doručenie. Aký by mal mať zmysel pre mňa čo žijem v Bratislave použiť ich služby podľa nich, to neviem, lebo podľa mňa žiadny. Zrejme zámerne zahmlievajú, aby si na neznalosti ľudí zarobili. V budúcnosti sa im posnažím vyhnúť. Ak by mi bola zásielka doručovaná slovenskou poštou, tak si nemusím priplatiť ani cent a takto ďalších 42 eur. Zhrnutie, zásielka prišla z USA-Floridy za dva dni do Bratislavy a následne ďalších 10 dní ju nebola DHL schopná doručiť DHL v rámci Bratislavy, pričom len preto, že zásielka bola doručovaná nimi, tak a predražila o ďalších 42 eur.

      1. Samozrejme, že DHL ma nijako ani e-mailom ani telefonom si dopredu nezisťoval kedy budem coma, a ani mi neposkytol informáciu prostredníctvom týchto kanálov o tom, že môžem očakávať doručenie tovaru, pre prípad, že by som si to predsa mohla zariadiť, aby som bola doma, pričom mali na mna aj telefonický aj e-mailový kontakt. Kurier zavolal len krátko pred tým, ako mal doraziť.

  14. Tato spoločnosť je jedna veľká neprofesionálna katastrofa!!! Nielenže objednaná zásielka dorazila neskôr ako by to bolo poštou….ale ten prístup k zákaznikovi ma prekvalil. V deň doručenia mi vôbec neposlali SMS ako to sľubujú,jednoducho len zavolal kurier,že už čaka na parkovisku a ak teraz neprídem môžem ho nahánať po meste.Doslovne…. Nikdy viac DHL.

  15. DHL nikdy viac. Objednavali sme vela veci cez net a VZDY nam oznamili sms-kou alebo emailom alebo telefonicky den a cca aj cas ci to bude doobeda alebo poobede. Samozrejme kurier z DHL len telefonat som pred domom mate tu balik, a ako mam tu drzost byt v praci. To si v DHL myslia ze budem cakat na balik kedy neviem ani kedy pride. Pri DHL neviete ani den a ani hodinu

    1. Mám podobné skúsenosti:od DHL zatiaľ 3 zásielky.Kontaktovaný som bol telefonicky kuriérom 1-15 minút pred doručením.Prvýkrát som bol v práci(čo si to dovoľujem),druhýkrát zazvonil najskôr na vchodovom zvončeku,keď som nereagoval,následne na mobil(našťastie som bol práve doma) a tretíkrát som práve cestoval,ešteže kolegyňa bola ochotná prevziať moju zásielku…

  16. Ako vidim niesom jedina nespokojna….mal mi prist tovar v sobotu ….firma v ktorej si objednavam zaplatila za dorucenie v sobotu tejto fakt hroznej kurierskej sluzbe….cele doobedie som cakala doma ani sa neozvali nic…po napisani emailu odpisali ze kurier moju zasielku zabudol tak mi ju priniesie az ked vsetko vybavi….o piatej vecer som kukla kde sa zasielka nachadza a bolo napisane ze som ju prijala pritom som ani doma nebola…hned som tam volala ze oni to tak robia napisu ze zasielka prijata dopredu,ako si to mozu dovolit ked zasielku nedorucili….tak som cakala volali mi ze kurier dojde o 19:00….reku dobre pockam….cakam cakam a vazeny prisiel o 20:30….ako nikdy viac…a predtym tiez cakam cely den doma a najdem ze adrwsat nezastihnuty a zlty papierik,tak naco cakam doma ako blba…potom sa uracil a po mojom nahnevanom telefonate prisiel a to sa ani neuracil vystupit z auta

  17. Dhl nikdy viac!!!!! Balik z ciny bol doruceny na slovensko za 3 dni. Samozrejme ze ostal na colnici kde im boli dolozene vsetky papiere colnica este v ten den colne konanie ukoncila. Teraz je status ze balik bude doruceny po zaplateny dlznej ciastky. Tento status je tam uz druhy tyzden ked som kontaktoval dhl tak mi povedali ze colne konanie nieje este ukoncene a musim cakat. Ked som po dalsich dvoch dnoch volal na colnicu v ba povedali mi ze to uz neni na colnici ale ma to dhl. Toto je banda ******* . pozor na nich

  18. Velmi neseriozna spoločnosť. Ak bude mať internetový obchod ako prepravcu DHL nič u nich neobjednávam.

  19. dhl je draha, pomala a nespoľahlivá služba… pri poslednej sa namna kuriér vykrical… mal som chut vrazit mu jednu… ziaden email sms ci telefon… nic.. ziadne upozornenie typu pridem vtedy a vtedy… nic proste prisiel pred dom a zacal vytrubovat… nikdy viac… dhl je otras

  20. Ak mozete pouzite ineho prepravcu, mne osobne 2 baliky vykradli primo v DHL a teraz cakam akoze na preclenie, pricom ide o obchodny express balik, Preciel pol sveta za dva dmi a teraz je akoze na colnicu uz treti den.

  21. Nikdy viac! Ked vidim, ze nejaka stranka vie dorucit iba cez DHL, radsej priplatim a objednam z inej. DHL si mysli, ze si clovek vezme tyzden dovolenku a bude cakat kym sa pan kurier raci dovalit, komunikacia arogantna. Kontaktovala som centralu, ze kedze za tyzden mi neboli schopni balik dorucit, ze idem na dva tyzdne prec nech ani nechodia a dorucia mi ho az ked sa vratim . potvrdili mi, ze vsetko v poriadku a na dovolenke mi len pipali sms: SOM DOLE KURIER a nakoniec sprava, ze balik bol vrateny predajcovi, wtf?

  22. Najhorsia dorucovacia spolocnost s ktorou som sa stretol. Pred sviatkami mi mal prist balik, prisla mi sms ze mi bude medzi 15 a 17 tou doruceny. Tak cakame a nikto nic. o 16tej sa snazim dovolat a kurier ma vypnuty telefon. Volam na ich hot linku… vraj maju pracovat az do 18tej. Na druhy den kurier odide bez balika takze balik caka na depe. Volam tam, sobotu mi to dovezu. V sobotu nic… nikto nikde. Dovolat sa zas nedalo. Volam v pondelok, balik je na depe. Vravim jezisi kriste, pojdem si ho zobrat sam teda. To sa neda, to vam musi niekto pripravit k osobnemu odberu a to bude trvat 5 hodin. Takze este aj si musim ist po niekolkych dnoch po balik sam, ani to sa neda spravit kedy chcem ale az ked „mozem“

  23. Strach a hrôza DHL. Včera ráno mi pán kuriér napísal že medzi 11:00 -13:00 mi bude doručený balík. Čakala som teda doma aby sme sa neminuli. Bolo presne 14:13 keď mi kuriér volal aby som bola doma, že za 20 min dojde. Nakoniec ani neprišiel, tak som doma zbytočne čakala. Dnes mi kurier vola že mi doruči balik tak som mu povedala čo sa mi stalo a že jednoducho doma nebudem lebo nemôžem stále sedieť doma a čakat kedy sa uráčia balík doniesť a on mi na to že mi balik necha na určenom mieste pre DHL kde mi balik moze nehat. Tak som si zaplatila za dobierku a nakoniec si balik musim tak či tak vyzdvihnút sama. Ďakujem krásne…

  24. Som veľmi nespokojná s touto službou. Kuriér mi 3 dni doručoval zásielku. A to takým spôsobom že ma vôbec telefonicky nekontaktoval o doručení zásielky. Iba mi prišiel mail o tom že zásielka nebola doručená. Sama na vlastné náklady som musela volať niekoľko krát na dispečing DHL. A prosiť o to aby ma kuriér kontaktoval a balík doručil. Pričom ja som v objednávke
    zásielky svoje telefónne číslo uviedla. So žiadnou inou kurierskou službou
    som takéto problémy nemala. Mojou povinnosťou nie je každý deň čakať na balík a nepohnut sa z domu. Je to veľmi neseriozna služba neviem začo berú
    peniaze. Keď aj tak som si všetko musela vybaviť sama. Túto službu nikomu
    nedoporučujem budete mať viac starostí ako keby ste si balík prevzali
    osobne u dodávateľa.

  25. Najhoršia kurierska spoločnost!!!!!poslal som cez nich niečo zaujemca mi to neprebral a volal mi že balik je cely poškodeny co sposobil kurier a snažil sa snim dohodnut nech že napiše do papierov že to on neprebral s čim chvala bohu nesuhlasil.Balik doniesol naspet dal mi teda poskodenku a na reklamaciu co som podal dodnes nikto nereagoval tak mi zostal doma len poškodeny tovar!!!!!! sku.vena DHL

  26. Vážený tým DHL parcel,
    mal by som niekoľko otázok na doručovanie zásielok vašimi službami.
    1. Prečo ma kuriér DHL telefonicky nekontaktoval keď si pradajca žiadal telefónne číslo?
    2. Prečo bol balík uložený „vo mne zvolenom parcelshope“ ked som si žiadny nezvolil ani ma nikto z týmu DHL nekontaktoval?
    3. Prečo ste ma kontaktovali emailom až po 3 dňoch od uloženia zásielky v parcelshope lebo zásielka nebola doručená?
    4. Prečo v emaily uvádzate nepravdivú otváraciu dobu lokálneho parcelshopu, do ktorého bola zásielka uložená?

    Z vami odoslaného emailu citujem „Ďakujeme, že ste si zvolili našu spoločnosť. Teší nás Vaša dôvera! Váš tím DHL Parcel Slovensko“

    Týmto chcem vyjadriť úplnú nespokojnosť a nezodpovednosť doručovateľa DHL a taktiež ďakujem za verím že skorú odpoveď.

    S pozdravom,
    Váš nespokojný zákazník.

  27. OPAKOVANE ZLA SKUSENOST!!! Naposledy zo vcera/dnes..Kurier neochotny a arogantny!!! V objednavke mal jasne napisane kedy sa budem na akej adrese nachadzat (vzhladom na to ze som bola PN a nasledne isla do prace).V den ked mi mal dorucovat tovar mi prisla sms, ze mi tovar bude doruceny.Tak som mu vzapati poslala sms (telefon nedvihal), ze som na danej adrese. Samozrejme, za 4 hod. mi volal ze je na adrese bydliska. No ja mu vravim ze som v praci a on na to, ze: Tam v okoli som dnes uz bol a nebudem sa tam vracat,zasielku vam dorucim zajtra“. Podotykam ze obidve adresy su v jednom meste a kurier ma auto, a k tomu som za dorucenie platila 5eur!!! Dnes mi volal ze je pred firmou a ze mam si ist pre tovar. Prisla som k autu, cez zuby odzdravil a povedal: Obcanku mate? A ja ze nie, ze ci mam ist po nu a on: Nechajte tak, nebudem na vas cakat..“ Akoze sorry, ked chcel odomna obcanku, mal mi to povedat ked mi volal!!! Pri inych kur.spolocnostiach sa mi toto v zivote nestalo!!! Taka arogancia, neochota a pristup. A nebolo to prvy krat. Ale mozem povedat, ze urcite naposledy!!! Nikdy viac DHL !!!!!!!!!

  28. !!!!!POZOR!!!!! na služby DHL zo zahraničia.Cena tovaru 60€ z USA. Poplatky za CLO+DPH+DHL= „+30€“. Ak si rovnaký tovar necháte poslať štandardnou poštou platí sa iba CLO+kolok čo pri uvedenej sume predstavuje 12€ + 3,50€. A Topka na koniec,keď si ponadávate, že ako sa objednávka predražila, po mesiaci poslaná dodatočne faktúra na ďalších 10€, že máte colný dlh.

  29. Od kuriéra ku kuriérovi, stáva sa že ochota 100 bodov a dogoda možmá, dosť ma štve ale že čas doručenia sa nedá upraviť a často teda kompromis žiadny.

  30. Skúsenosti hrozné.Teraz druhý krát mi posielala dcéra balík z anglicka.Aj vtedy aj teraz samé nervy.Mali doručiť balík na druhý deň a ešte aj o týždeň sa s nimi naťahujem aký je problém že do dnes som balík neobržala.Aj prvý krát aj teraz sa mi snažia vtlačiť že tel.číslo bolo zadané nesprávne.Aj keď som viac krát volala a potvrdila moje číslo ešte stále som neobdržala balík.Auto zastane pred činžiakom a bez kontaktovania odíde.Neviem čo tým sledujú ale nikdy viac o tejto spoločnosti nechcem ani počuť.Naúčtujú si peniaze za rýchle doručenie a potom ťahajú ľudí za nos.Môj balík posielaný cez poštu dcéra odbržala o dva dni a ja sa aj po týždni naťahujem s DHL expresnou službou o balík aj dnes zase sedím doma a čakám.Nikomu neodporúčam služby DHL keď nechcú prísť o nervy.

  31. Určite najhoršia doručovacia spoločnosť na Slovensku. Mám vyskúšané viaceré, ale jedine s DHL je permanentný problém sa dohodnúť. Príklad z dnešného dňa: O 11:00 príse sms, že mi bude doručený balík v čase od 11:00-13:00 (teda okamžite :) ), voláte doručovateľovi kde je a ten Vám 3 minúty po tom, ako odoslal správu povie, že do 12:00 to URČITE nestihne. Skúšam sa s ním dohodnúť, lebo presne v tú ďašiu hodinu nebudem na adrese, ale odmieta prísť v hociktorý iný čas. A toto sa presne s DHL v mojom prípade stáva pravidelne. Takáto firma na trhu jednoznačne nemá čo robiť, keďže sa nevie prispôsobiť požiadavkám zákazníka!!!

  32. Katastrofa sms nedorucena chlapík pred domov …že mi doniesol zásielku v tom čase som nemohol celé zle tejto dorucovacej spoločnosti .nikdy v živote !!!

  33. Kupil som si procesor k PC (cena sa pohybuje od 360 do 400€ zalezi od obchodu) krabicka bola zabalena v obalke v bublinkovej folii (ako ked posielate balicek do 300g ktory je rozmermi maly). To je vsetko v poriadku, az na to, ze obalku, ktora ma originalne bielu farmu mi kurier odovzdal celu ciernu-spinavu (asi od toho ako to hadzali, alebo ako balik cestoval po aute a narazal do inych veci/auta). Po otvorenu balika bolo original balenie natrhnute, pokrcene, pohmliazdene – pri 400 eurovej veci ktora je zaroven krehka ! neviem co s tym robili, ale nabuduce si budem pozerat obchod podla toho ci balik odovzdavaju DLH alebo nie.

  34. Ja nechcem na nikoho kydať, ani mu robiť problémy v práci. Ale… musela som si sama vytelefonovať, kde sa nachádza môj balík, pretože mi týždeň iba chodili SMS správy, že sa balík neúspešne pokúšali doručiť. To je prvá vec.
    Keď som sa dostala k telefónnemu číslu, tak pán kuriér na mňa so zvýšeným hlasom argumentoval, že „ako mi mal balík doručiť, keď nemal moje telefónne číslo“ :D akože, prepáčte, ako je možné, že mi chodili SMS od DHL.
    Vyvrcholenie tejto storky prišlo v momente, keď mi balík mal doručiť. Ťahal ma po celom Sídlisku, peši, pretože sa nevedel trafiť na adresu, musela som nájsť ja jeho. 30 minút po mraze v teplákoch a mikine, veď idem iba dole po balík :D
    Keď najbližšie uvidím, že balíky doručujú DHLkou, radšej si to neobjednám, nemám za potreby takéto naťahovačky. Kuriér má život uľahčiť.

  35. Posielanie zásielky zo zahraničia cez DHL Express (Slovakia) spol. s.r.o.
    vyjde poriadne draho, okrem toho, že odosielateľ zaplatí v zahraničí nemalé poplatky za podanie, táto spoločnosť si preúčtuje ďalšie colné poplatky a dane a priráta k tomu vysokú DPH a poplatok za zábezpeku v colnom konaní 24€ (s DPH), a tak zásielka je nehorázne drahá a doručená v rovnakom čase ako cez poštové služby, čo sa pre bežného občana neoplatí, pretože cena zásielky nemá takú hodnotu ako všetky poplatky a DPH, ktorú si napočítajú podľa svojho merítka.

  36. Keby ste kazdy tie svine z DHL poudavali na sudy a na obchodnu inspekciu, tak by sa ich chovanie casom muselo zmenit. Kedze tak nikto nerobi, DHL vas ma vsetkych v ….

  37. Nespokojná!!! Kuriér volal 12:54, nemohla som zodvihnúť, volala som naspäť 12:57 a už mal vypnutý telefon. O dve hodiny neskôr mi prišla sms že nakoľko som nebolo dostihnuteľná, nechali mi balík v potravinách 1 km vzdialený od pôvodného miesta doručenia.

  38. Na stranke mi bolo napisane ze mi tovar pride MEDZI 9-11, nerozumiem z akeho dovodu si dovolili tovar nedorucit.

    Ako si dovolujete to proste nedorucit. Ani sa len neozvat, ziadny kontakt, nic!
    V zivote nikdy uz DHL. Len tak dalej s vasim krasnym pristupom

  39. Mám zlú skúsenosť s DHL kuriérom. Tri dni vysvetľovania kedy prichodím s práce domov,maily poslané na info centrum DHL,a oni mi svojvoľne bez zmeny doručenia adresy,dovezú zásilku do závodu. Došlo k tomu tak,že sa má opýtal kde robím,ale nežiadal som zmenu. To ako si môžu toto dovoliť a ešte povie,aby som si prišiel do 10 minút po ňu. Tak som mu povedal že už o ňu nestojím a nech ju pošlú tam odkiaľ prišla. Oni sa vôbec nezaujímajú a neinformujú vopred,kedy je dotyčná osoba doma. Volajú až keď stoja pred dverami domu. S inými doruč. spoločnosťami mám dobré skúsenosti,okrem tejto DHL,tak akurát na večné čakanie. Mailom som informoval aj info centrum DHL,kedy chodím s práce domov a telefon. Mail s info centra bol doručiť na adresu a on mi to dovezie do závodu. Neodporúčam nijakú DHL, Organizácia práce stojí na figu a všetko je tam úplne zle zariadené. 0 bodov.

  40. Tato spolocnost by podla mna vobec nemala byt na trhu, jej neserioznost priam krici….viac krat sme nemali dobre skusenoti s touto spolocnostou ale bohuzial cez niektore stranky sa neda pouzit ina…..no po poslednej skusenosti radsej neobjednam ani z danych stranok….v piatok nam podla ich sledovania zasielky mal byt doruceny balik, samozrejme nebol, teda aspon nie nam…kurier ho predal niekomu inemu na firme pricom meno danej osoby ktora prebrala balik nam nic nehvorilo, ale reku ok vsak ak je to na firme tak nieje problem….v ponelok nam vsak aj na personalnom povedali ze taky pan vo firme nerobi…tak sme volali do DHL s tym ze co to ma znamenat a kde sa nachadza nas balik (ktory uz bol zaplateny samozrejme)? ta mila pani nam povedala to iste co nam ukazovalo v ich systeme a ze to preveri…volame neskor a pani nam povedala to iste ze balik je u toho pana a kurier ho teda nechal na firme, po otazke ze preco to dali niekomu uplne cudziemu a kde to mame teraz hladat nam povedala ze nevie ale ze nam moze poskytnut cislo obcianskeho preukazu osoby ktora to prebrala a ze si mame hladat cez personalne…..mimo toho ze z ich strany to beriem ako uplny nezaujem je mi dost proti srsti ze podla mna este aj porusuju zakon o ochrane osobnych udajov…balik sme nakoniec nasli a prebral ho uplne niekto iny ako bol zapisany v ich systeme…..

  41. Dnes mi prišla sms, že medzi 8-10 mi príde balík od DHL. Volala som kuriérovi, že nie som doma, či mi balík nemôže doniesť zajtra… on ale začal, či nie je niekto iný doma alebo že býva nedaleko, že mám prísť tam ???? nato som mu povedala, že doma bude priateľ po 16 tej na pólhodinu, že ak by bol tam nech to tam zavezie… nato začal, že mi to môže nechať na zvolenskej ceste na výdajnom mieste… keď som volala na kontaktné centrum, či z toho majú nejaký postih z toho, že nedoručia balík v ten deň tak mi žena odpovedala, že kuriér hľadal riešenia ako ho doručiť, že iný kuriér by sa somnou ani nebavil ???? zaujímavé, že z UPS mi donesú kedykoľvek a kdekoľvek balík…0plus mi povedala, že na zmenu adresy alebo času som mala volať hneď jej! ( hlavne, že mi to nepovedal ani on a ani v doručovacej sms to nebolo! Už nikdy viac si od nich nedám nič doviezť!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  42. DHL slovensko je pre mňa najhoršia kuriérska spoločnosť na slovensku !
    Balík z nemecka ktorý DHL prevzali 10.mi doručili až 21.po mojom hľadaní na internete a napísaní mailu do DHL že hľadám uvedený balík.
    20.mi poslali sms že mi opätovne prinesú balĺk, čo bolo klamstvo,lebo to bola prvá sms od tejto profesionálnej spoločnosti.Balík doručili nakoniec až 21.a bolo na ňom napísane že nemali telefónne číslo na mňa a ani na zvončeku nebola menovka,čo je veľká lož.Ako mi potom mohli 20.poslať sms že bude balík doručený???Už nebudem využívať uvedenú spoločnosť.Jedna skúsenosť s nimi mi stačila!Kuriér by menovku našiel lebo tam bola a stále je tá istá.

  43. Nemam vo zvyku sa stazovat ale toto neni normalne.Milion krat som objednala veci z internetu z ceska z inych krajin nikdy ziaden problem,ale s touto spolocnostou bolo prvi a posledny krat.Kurier mi napisal spravu ze pride v case 13:00-15:00 sedela som doma cely den priam na dvore lebo bolo pekne pocasie…uz ked bolo 15:30som mu volala ze kde sa akoze nachadza samozrejme ze mi nedvihal telefon viackrat… volala som teda na dispecing.Viem ze oni tam za to nemozu a chapem to…kurier in nedviha nevedia kde je ale balik vratil spat ze adresat bol nedostupny… PROSIM?! samozrejme ze uz ani im nedvihal a nakolko cestujem zajtra na mesiac prec uz balik nemam sancu prevziat tak som to zrusila!!! Je nehorazne ze takyto pristup ze kurier sa vykasle na svoju pracu ale tymto som prisla aj o svoj balik kt som potrebovala surne!!!! Nikdy viac a neodporucsm tuto spolocnost!
    Dakujem

  44. čakala som zásielku z Nemecka. Kuriér prišiel dvakrát v ranných hodinách, kedy samozrejme normálni ľudia pracujú. Lístok v schránke samozrejme nezanechaný. na sledovaní balíka na stránke DHL bolo napísané: „Zásielka nebola doručená z dôvodu nezastihnutého adresatá. Zásielku Vám budeme doručovať nasledujúci pracovný deň alebo po dohode.“
    na zákazníckom servise som však bola informovaná, že zásielky sa doručujú len 2x. Nemecká strana ma predtým informovala, že mám ešte tretí pokus…. Týmto apelujem na DHL: prosím vyriešte do budúcna toto kocúrkovo, lebo poslanie balíka dosť stojí a sledovanie pendlovania balíka z krajiny do krajiny, nie je veľmi zábavnou formou trávenia voľného času. Ďakujem

  45. Moja skúsenosť je otrasná. Volala som mi keď mi prišla sms či mu môže balík doniesť do práce a povedal, že príde cca za 2 hod. potom keď som mu volala, po 3 hodinách povedal, že už je na ceste po hodine mi nezdvihol a okolo 17:30 mi povedal, že balík nechal v práci a nevie u koho, už viac. túto spoločnosť nevyužijem.

  46. Je to otrasná doručovacia služba. Mrzí ma, že niektorí naši dodávatelia majú s nimi zatiaľ nevypovedateľnú zmluvu. Radšej si priplatíme sami, len aby nám DHL neposielali. Keď sa posťažujete „priamo riaditeľovi“, vykašle sa na Vás, ani sa nenamáha odpovedať. Zásielky lietajú po Slovensku, ale to nikoho netrápi. Kuriér, ktorý doručuje k nám, je arogantný, drzý,absolútne neochotný sa s vami vôbec baviť. fUJ !!!

  47. Som maximálne nespokojný s touto službou. Čakal som zásielku z Nemecka, ktorá bola doručená na Slovensko za 26 hodín od podania. Podla sledovacej služby mala byť doručená na nasledujúci deň (v piatok) medzi 10 až 12 hod. Samozrejme že doručená nebola a ani som nebol vyrozumený o dôvode nedoručenia (e-mail, na stránke DHL alebo telefonicky). O 16.00 hod som napísal e-mail na info DHL so žiadosťou o vysvetlenie kde je a prečo zásielka nebola doručená. Niekoľko minút na to sa na stránke DHL zmenil oznam z „Zásielka bola naložená do dodávacieho vozidla. na Chyba adresy nemohla byť doručená. Existuje ďalší pokus o doručenie. Tak som zavolal na info DHL čo majú za problém a tu mi pani oznámila že pri adrese nie je uvedené telefónne číslo. Na moju otázku či kurier nie je schopný doručiť zásielku podľa uvedenej adresy som sa dozvedel, že asi nevedel kde to je (kurier je pravdepodobne analfabet,lebo sa jednalo o doručenie zásielky do centra mesta Martin a tam by sa asi mohol stratiť, tak radšej to neriskoval). Na takú odpoveď som radšej nereagoval a poďakoval som sa za tak kvalitné služby. Ešte som sa dozvedel, že zásielka bude doručená najbližší pracovný deň tj. v pondelok. Takže záver je asi takýto: Zásielka z Nemecka na Slovensko do dodávateľského skladu v Strečne (cca 15 km od adresy doručenia) 1 deň a zo skladu na adresu (15 km) 4 dni – aspoň dúfam že 4 lebo v tejto chvíli zásielku ešte nedoručili. Odporúčam sa z ďaleka vyhnúť DHL.

  48. Doposiaľ najhoršia skúsenosť s kuriérskou službou! Síce si môžete sledovať, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, ale keď vám 5 dní stále píše, že je vo zvozovom depe… neviem, či ho majú v Ulambatáre, alebo inom zabudnutom kúte sveta…Po kontaktovaní call centra som sa dozvedela, že smerom, ktorým bývam, majú „krízu“ a na stránke majú uvedené, že zásielka sa môže oneskoriť… takúto informáciu sa, samozrejme, pri objednávaní nedozviete… Nakoniec mi bolo odporučené, aby som si zásielku vyzdvihla osobne v spomínanom zvozovom depe, čo je cca 35 km od bydliska… takže človek si zaplatí kuriérske služby a kuriéra si má robiť sám…Jednoducho, posledný krát som si objednala niečo od spoločnosti, ktorá má DHL ako kuriéra

  49. Aj ja mam velmi zlu skusenost s dorucovanim DHL. Naposledy som zaplatil za dorucovanie v sobotu, cely den som stravil doma a balik nikde. Absolutne totalna neschopnost nieco normalne dorucit. Zial toto bola 3 negativna skusenost a uz nikdy viac nechcem aby mi nieco dorucovali!!!
    A o poskodenych balikoch sa radsej ani nebudem vyjadrovat…

  50. DHL -už nikdy!!Prvý krát som volal kuriérovi a nebral mobil.Potom zavolal ,že je už na ulici a ked som mu povedal že som mu volal aby sme sa dohodli tak mi povedal ,že on sa dohadovať nemá čo a tovar mam na zbernom sklade.Urgoval som ,ale keď nechcú nedoručia ,lebo kuriér sa postavil na zadné!!!Na Slovensku je to tak.Už radšej tovar neobjednám keď budem vidieť doručovateľa DHL!!!!Stano

  51. Velmi velke sklamanie práve s tymto prepravcom,konkretne šofer z BA oblasť /Rovinka od DHL!Objednala som vianoč.dar od spoločnosti H&M s akciou doprava určite do vinoc!a nielen že ma kontaktoval DHL,že sa balík omešká pre velký objem balíkov(ok môže sa stať a tolerovala som to)ale po 3 dňoch mi šofer napíše,že mi balik nedoruči,lebo že on má toho vela a nech si preň prídem sama neviem kam/kde-ine mesto-dedina.Ja matka s malým dieťaťom bez auta mam naháňať dopravcu,kt.je povinny doručiť môj balík na adresu/keď tak bolo v objednavke zadané???!!!!To už kde sme!!!Asi to malo dôvod,že som si balík objednala s doručením na adresu!No velké sklamanie DHL!!!Takýto hnilí lenoví šoféri robia len zlé meno spoločnosti i keď si osobne myslím,že im to zrejme spoločnosť/vedenie DHL toleruje,keď sms oznámenia boli práve v mene spoločnosti DHL.Za mňa každopádne DHL nikdy viac!Sťažnosť bola podaná aj u obch.spoločnosti,kde bol balík zakúpený,mali by čím skôr vymeniť dopravcu,inak prídu týmto spôsobom o svoju klientelu…

  52. Cez DHL uz nikdy viac!!! Ak nebude ina moznost prepravy, radsej si tovar neobjednam. Jeden tovar dorucuju 2 tyzdne od objednania!!! Pritom v podmienkach dopravy pri nakupe je napisane 1-2 pracovne dni. Do 2 dnoch od objednania tovaru mi prisla sms, ze mi bude v ten den doruceny tovar. Nebol a ani nikto nedal vediet, ze nebude. Po tyzdni som volala na zakaznicky servis, slubili, ze tovar na druhy den odoslu. Neodoslali, pretoze neprisiel. Najhorsia prepravna spolocnost na Slovensku. Nikdy viac a neodporucam, ak nechcete cakat na tovar mesiac zasluhou dopravnej sluzby.

  53. Otrasná kuriérska služba ktorá berie peniaze za nedodané služby! Dodali mi balík na inú adresu 10 Km od mojej žiadne ospravedlnenie len SMS choďte si ho zobratˇ zásielku na inú adresu! Volal som aj písal do DHL oni si ani chybu nechcú priznať. Reakcia DHL –
    Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám opätovne ospravedlňujeme, avšak z našej strany k porušeniu obchodných podmienok nedošlo. Ani mi len nechcú vrátiť peniaze zato že zásielku nedodali! Nikdy nikomu túto spoločnosť neodporúčam. Musel som si zobrať automobil lebo na ten koniec mesta kde to poslali ani autobus nechodí! Lebo ak si to zobrať nepôjdem zásielka sa vráti odosielateľovi. Drzé a arogantné jednanie. Ak sa chcete hrať na kuriéra DHL tak ako ja zaplaťte si zásielku na adresu a potom si ju hľadajte po Slovensku. DHL vám zoberie peniaze a keď to poj….. tak vám napíšu že k porušeniu obchodných podmienok nedošlo!!!
    Ak má eshop DHL tak túto dopravu už nikdy v živote neodkliknem. DHL – Otrasná kuriérska služba a arogantné jednanie zamestnancov

  54. Veľmi nespokojná som S touto spol.Kuriér nedá vedieť že príde. Keď príde ani len nepočkaju kým niekto otvorí. Proste si odíde bez toho aby nechal nejaký lístok oznámenie absolútne nič. Potom zabijem pol dňa S tým že do hľadávam kde mám zásielku. Keď si ju chcem prevziať A dohodnúť sa S daným kurierom tak mi samozrejme odmietnu dať kontakt na neho.Zle zle cele zle.

    1. A presne tak…človek aby sa prosil aby mu doručili balík. Nedoručenia ho ani potom keď do 5min.potom čo kuriér odisiel nie je schopný sa vrátiť.

  55. Nikdy viac DHL volal ze pride a vobec neprisiel a po chvili prisla sprava ze je odomna 16km v parcel shope z takym pristupom som sa este nestretol

  56. Kurier bol velmi velmi drzy, nekomunitivny som sklamana nie toto som cakala…
    Ako firma TOP, pekne som bola oboznámená kedy mi tovar dorazi, ale na kuriera ani jedno pozitivne slovo nemozem mat! Ked niekto uz nevladze svoju pracu vykonavat, nech si najde novu… ale tak drzo a primitivne si myslim, ze ku zakaznikovi sa nemame spravat.
    Dakujem

    1. Arogantný prístup nikdy viac si cez túto spoločnosť nič nedorucim už len poštou ta je spoľahlivá a mal by volať 10 minút pred tím ako príde na danú adresu iné spoločnosti to robia a je to najlepšie. Vola keď je už na adrese by som stihla aj prísť z obchodu človek od 9-do11 nemôže ani z domu. Bol nervózny a nrprijemny

    2. Najhorsia spolocnost najorsia skusenost 2krat som si objednal cez DHL a vybrate vsetko z balika postup aby som ja dokazal ze ro sofer!!! Pride balik na depo v 100% stave preberie sofer balik zodpoveda on zan!!! Donesie clovek si nevšne dieru v baliku hned mu volam a on nereaguje posem mu sms a oni mi nemam dokaz!!! Pojebana DHL!!! A to cakam aky ide dat doklad ked ze nic sa nepodpisovalo ked sa preberal balik!!! Boueranti cela DHL!!! Ludia pbchadzajte ju!!!

  57. DHL v Liptovskom Mikuláši je jedna veľká katastrofa.
    Nedoručujú včas, pošle vám sms že privezie tovar, ale sa vôbec neozve, alebo len oznámi že vás nezastihol doma bez toho aby zavolal alebo aspoň zazvonil na domový zvonček s tým, že si pre tovar máte niekam prísť.
    Načo si platím doručovacieho kuriéra ktorý nedoručí nič???

  58. V dnešnej dobe aby takáto spoločnosť dirucovala balík 14 pracovných dní (nepočítam soboty a nedele) je neprípustné. Spomalená spoločnosť + balík mi prišiel mokrý!!!

  59. DHL je najhoršia prepravna spoločnosť cakam na balik už 3 tyždne a nie su schopny mi ho doručiť kurieri mi volaju že zajtra mi ho dorucia a nič asi su velky srandisti zo zvolena do kremnici je to asi 40km,možno sa vydali na okružnu cestu europou

  60. Dnes ráno mi o 9,00 hod. DHL napisala,že medzi 13,00-15,00 hod. mi doručia zásielku…nakoľko mám 6 mesacne babätko a vedela som ,že v tuto hodinu som s nim kazdy den na prechadzke,zavolala som kurierovi a poprosila ho,ci mi nemoze balik dorucit do 12,30 hod. alebo o 15,00 hod./podotýkam,že som mu ponúkla na doručenie celý deň,okrem 2,5 hod. ktoré by som nebola doma… a.jeho prístup?- bol arogantný,negatívny,neochotný/asi neplatí pravidlo-náš zákazník,náš pán.. hmmm.a na Slovensku to asi nikdy platiť nebude,aj keď si za uvedenú službu zaplatíte!!!!!/ … vraj si mám nájsť suseda,ktorý to za mňa prevezme????…lebo on už o 15,00 hod. pracovať asi nebude!!!!…super pracovná doba 7 hodín….a tak som volala na dispečing…a tam neochota rovnaká/nevedia nič zaručiť,nevedia kde bude kuriér atď…..asi tak,že nech si robím čo chcem/…. tak som si prečítala, predtým ako som sama napísala túto recenziu, iné recenzie ,ktoré sú na nete na spol.DHL napísané….a boli „strašne negatívne“!!!už v roku 2011!!!…!teraz je rok 2019 a vidím,.že sa nič nezmenilo….asi treba napísať priamo na riaditeľstvo do USA,kde má firma sídlo ,aby s tými DHL-kami u nás na Slovensku niečo urobili…..je to naozaj tak, ako napísal jeden zákazník na DHL….u nich trvá „drzá doba komunizmu“ aj keď si za služby DHL zaplatíte/drzí neochotní kuriéri a na dispečingu to isté./….vlastne je piatok,tak čo sa čudujem…nikto nebude robiť dlhšie,ale ani 8 pracovných hodín!!!!Podotýkam,že druhé kuriérske spoločnosti oznamujú doručenie zásielok deň predtým a dokonca aj hodinu priamo na mail….nie v ten deň, ráno,keď idú balíkz doručovať!!!!!!No,chceli mať negatívneho zákazníka,tak ho budú mať…a negatívne skúsenosti budem šíriť na túto spoločnosť ďalej….a nakoniec nič mi nebráni v tom,aby som napísala aj do sídla DHL v San Francisku…. DHL nikdy viac!!!!!!!!!!

  61. uz druhykrat mi prisla sms sprava o doručeni zasielky medzi 9 a 11 hodinov čakal som cely den a marne,vecer poslali email ze som nebol zastihnutelny a budu doručovat nasledujuci den to aby človek ani do roboty nechodil a čakal kedy tovar doručia

  62. Najhoršie skúsenosti s DHL. Poslali mail, že ráno v deň doručenia pošlú SMS s upresnením času dodania. SMS neposlali, kuriér volal okolo 13:00, keď som bol v práci, kde nemôžem mať telefón pri sebe. Keď som volal späť a pýtal sa či bude doručovať na druhý deň, povedal, že áno. Nechodil, tak som volal do centrály a tam mi povedali, že môj balík je v meste na ich výdajnom mieste a mám si ísť preň. Takže zato, že mi balík nedoručili som zaplatil 6€ poštovné. Nikdy viac.

  63. DHL, je neskutocne neschopna kurierska spolocnost a zamestanva sami suteren spolocnosti. Kurier mi poslal , sms , ze mi doruci zasielku medzi 8:00 a 18:00. Nieco neskutocne. Ako keby som mal byt cely den pripraveny skocit dole, kedy sa jemu uraci prist. Potom mi prisla sms s tel. cislom 0915574145, co je neexistujuce cislo. Ked som sa stazoval na centrale, tak ma p. Krupalova odbila s informaciou, ze telefon je platny, je uvedeny v ich systeme , asi nebol signal. Ale ked som ju ubezpecoval, ak by na to cislo zavolala , tak by sa dozvedela, ze tel, cislo neexistuje. Na to mi uz nic neodpovedala. Poslali mi mail, ze tuto konkretnu zasielku je mozne zaplatit kartou. Ked uz sa kurier konecne dovalil, povedal ze kartou platba nie je mozna. Tak som mu povedal nech 10 min. pocka vyberiem peniaze z bankomatu , povedal, ze nie a odisiel. A ked som chcel nahradne dorucenie v tom istom dni, kedze vina bola na ich strane , povedali, ze nie. Samozrejme ze som si kvoli tomu zobral dovolenku. Nikdy viac DHL, uz si aj vyberam e-shopy, ktore maju aj ine moznosti dorucenia , nielen DHL. A dokonca aj predajca mi potvrdil, ze ceny zvysuju a sluzby zhorsuju, ze idu s nimi zrusit zmluvu.

  64. Nie som spokojný nakolko som 23.3.2019 obdržal zasielku za ktorú som zaplatil 78 euro a s toho polovica rozbitá, Dakujem,mam reklamovat?? načo!! neterbeha hádzat ani kopať do balikov začo platíme,,kuriera volám čo sa stalo ,proste mám reklamovať u Dhl!! Super ludia sú milionári!!!! kujem DHL,,naposledy som objednaval cez vás!!

  65. Zdravím

    DHL sa prezentuje ako moderná dopravná spoločnosť. Nezdá sa mi však dosť moderné, že mi príde SMS-ka o 10.59, že mi v daný deň budú doručovať zásielku (v BA-Ružinov) medzi – podržte sa 9.00 až 11.00 hod. Poznámka k balíku bola že mal byť doručovaný v štvrtok alebo piatok. Kuriér išiel v utorok. Je možnosť, že im túto informáciu neposkytol dodávateľ – ktovie. Na druhej strane kuriér ani veľmi nepripúšťal, že to príde doručiť 2x. Že to zloží v obchode, ktorý je neďaleko a je partnerom DHL. Ja som radšej súhlasil, aby sa balík častými prehadzovaním nepoškodil. Prepáčte DHL, že takto reagujem, ale je to opakovane. (nebudem rozpisovať predošlý prípad). Verím, že som iba ojedinelý prípad.

  66. Objednávam XY veci ktoré mi chodia kuriérom. Dnes to bolo uz 2x čo sa mi pri inej firme ešte nestalo žeby “veličenstvo” nedokázalo vystúpiť z autá už len zo slušnosti. Nie, ja sa mám naťahovať za balíkom a pankovi dávať podpis. Dúfam že keď budem najbližšie tiež niečo objednávať tak mi to nedonesie DHL. Mali by ste si medzi mladými urobiť poriadok aby vedeli čo sa patrí a keď chalanov nebaví robiť kuriéra tak nech si hľadajú inú robotu. Aj keď som si objednala balík vo veľkosti 15x15cm tak pán z GLS vystúpil podotýkam starší pán balík slušne podal papiere sme podpísali. Tomuto sa hovorí slušnosť na úrovni kuriéra. Jeden otras. Zvykla som si že sú chlapci s DHL drzí ale toto je moc. Len toľko

  67. Dhl drahá pošta, neskutočne drzý kuriér. Tovar som objednávala z Akzy, predĺžil sa čas dodania, nakoľko som platila kartou. Dúfala som že mi to pošlú, keď sim pracovala poobede, no nestalo sa raj. Kuriérl mi nechcel tovar doručiť oi 13:30 hod, nakoľko som v ten týždeň robila ráno, tak som mu povedala, keď pôjde okolo o tom čase, nech mi tovar prinesie (bol jún) povedal že on pôjde o takom čase okolo na vianoce (di práce nechcel priniesť, iný okres) napokon to predal inému kuriérovi, čo daný okres má na starosti.

  68. Deň pred doručením príde email, že pošlu sms kedy bude balik doručený (v akom časovom rozmedzi) avšak vykášlali sa na to a kurier mi volal keď už bol pred vchodom, vytiahol ma rovno z postele, veľmi príjemné keď sa človek musí behom sekundy obliecť, umyť a ešte vyzerať ako tak ako človek! Uvedomte si, že človek môže byť aj po nočnej alebo proste nečaká len na Váš príchod!!! Preto by bola informačna sms v deň doručenia ako ste sľubili na mieste!!

  69. DHL, tak nasratý som nebol uz dlho.. Jak tých buzerantov stretnem ešte raz v tých prijeb. autách tak im rozkopem všetko čo tam maju. Dorucovanie balika na slovensku 4 dni.. akoze to aj pesi by som radsej si po neho dosiel.. NAJLEPSIE: nikto nevie kde ten balik do p*** je

  70. DHL si zbytocne kazi meno so spolocnostou IN Time. Ak si objednate balik z nemecka tak po slovenske hranice to pride velmi rychlo ,ale potom to preberie slovenska spolocnost IN Time s ktorou ma Dhl zmluvu na dorucovanie zasielok na slovensko. No a potom zacina jedna velka katastrofa. IN time je jedna z najneschopnejsich kurierskych sluzieb aku som kedy zazil. To iste plati aj pre zasielky z Holandska,ktore su tak isto distribuovane cez IN Time.

  71. Absolútne otrasná firma !!!!
    Objednal som si zásielku zo Švédska za nemalé poštovné. Zásielka dorazila do Bratislavy na druhý deň ráno, celý deň sa nikto neozval, keď som dnes pozeral čo je s mojou zásielkou, tak som zistil, že „zásielka je v mieste určenia – SEYCHELLY“.
    Personál v kontaktnom centre – totálna neschopnosť!
    DHL NIKDY VIAC !!!!!!

  72. Najhoršia kurierska služba na Slovensku Jej akože služby patria do stredoveku vrchol arogancie….všetko zle zle a zle..Tato firma by mala čim slor skrachovať alebo skončiť svoju ojebavačšku činnosť …

  73. Dostali sme smsku ze dnes pride balik medzi 8-10, cakame tu v okne s mobilom, nikdo sem nepride, potom dostaneme mail ze nenasli nas doma, skusia zajtra. Kurier nezdvihne telefon, Na zakaznickej linke hovoria ze skusil volat x krat, urcite sme zadali zle telefonne cislo. No pekne, ale potom ako sme dostali smsku?

  74. DHL nikdy viac !!! Dva týždne mi doručovali balík v rámci jedného mesta! Každý deň mi došiel mail, že došlo k zdržaniu zásielky. NIKDY VIAC!

  75. Neochotny kurier, pritom si clovek za dorucenie kurierom priplaca, dala som mu včas vedieť že balik potrebujem na inu adresu len o par sto metrov dalej v meste a povedal mi že mi ho vie nechať v parcelshope. na druhom konci mesta. Tak ďakujem!

  76. Tá spoločnosť je HANBA!!! Objednal som tovar z CN, samozrejme express a už 9.12 bol v EU krajinách. Podla DHL na druhý pracovný deň už by to mali doručiť. „DHL EXPRESS WORLDWIDE IMPORT Expresná preprava s doručením do konca pracovného dňa (garantovaná preprava pre zásielky v rámci EÚ).“ Dnes je už 11.12 a nič. Všeliaké blbé výhovorky. Ja osobne som skončil stou spoločnosťou.

  77. Doprava taka draha ako tovar!!!
    40 eur dovoz z krajiny povodu, plus 20% nasa dph, (plus 8% ich DPH), plus colna zabezpeka, ktora sa nevrati 24 eur. To je verejne dovolene okradanie beznych ludi. Vas vlastny stat sa na vas nabali najskor a aby toho nebolo dost, tak aj DHL aspon tak. Samozrejme, vopred tieto informacie nedostanete. A ked si nieco chcete rychlo zistit (aby ste vedeli vec vyriesit co najskor, nech sa vam nekopia poplatky za drzanie tovaru na urade), neviete sa toho dopatrat alebo ma kazdy vela casu na to, aby vam odpovedal. Vysledok – pridete o tolko penazi, ze sa Vam pretocia panenky a ta zasielka vam uz vobec nestoji za to. Tam konci aj vsetka radost z noveho tovaru. ZIADNE ZAHRANICNE OBJEDNAVKY NERIESTE CEZ DHL!!!

  78. Som velmi nespokojny s DHL. Objednal som si blootooth reproduktor z USA. Napisali mi ze mam poslat 5 potvrdeni a vobec ma neinformovali, ze si mozem zasielku osobne prebrat na colnom urade.

  79. Ja som bola so službami DHLmaximálne spokojná. Rýchle doručenie v rámci možností, ochotný zákaznický servis. Všetko je o konkrétnych ľuďoch.

  80. DHL freight Slovensko je firma ktorá by bola najradšej keby ste si urobili všetko sami. Aj doviezli tovar a oni by len inkasovali. Z tej ich pohodlnosti a lenivosti mám vždy husiu kožu keď idem u nich objednať dopravu.

  81. DHL bolo pre mňa jeden veľký stres.. Už poštovného 23 eur z Korei bolo nezvyčajne moc. Po rýchlom doručení na Slovensko ma síce kontaktovali, ale keďže celý deň pracujem, nemôžem zodvihnúť telefón. Na sms som reagovala hneď druhý deň, prázdnym mailom ako ma vyzvali… Ozvali sa mi až po týždni na mail… Po predložení všetkých sprostostí(ktoré som v živote pred tým nikdy nepotrebovala) my prišla požiadavka na zaplatenie cla… Balík ktorý bol v hodnote s poštovným 51 eur, vyšlo clo 70 eur a to len preto, že DHL si účtuje spracovateľský poplatok 24 eur, za nič, plus za to, že mi týždeň ignorovali mail si za uskladnenie malého balíka naúčtovali 36 eur!!! Už som si objednávala aj drahšie veci mimo EÚ a viac ako 27 eur som nikdy neplatila… Hnus táto firma… Vlastne za ich predražené služby som zaplatila viac ako za samotný tovar.
    Podotýkam, že sms a mailová komunikácia bola otrasná, veľa krát som nevedela či sa bavím s robotom alebo s človekom….
    Čo sa týka druhej pani na info linke, ktorá mi zodvihla, bola veľmi milá a trpezlivá a aj pán kuriér, ktorý doviezol balík bol milý a slušný…
    DHL je užerník, a túto informáciu budem šíriť ďalej…

Pridaj komentár