48 thoughts on “Alianz – Slovenská poisťovňa”

  1. moja skúsenosť s touto poisťovňou je veľmi zlá,práca zamestnancou je neprofesionálna a bezohľadná neprofesionálna a bezohľadná.Veľmi sa čudujem ,že takýchto zamestnancou poisťovňa s takým menom toleruje a zamestnáva,nekontroluje ich prácu.Veľkolepé reklamy na televíznych obrazovkách propagujúce produkty tejto poisťovne sú úplne nanič pri prvom kontakte s poisťovňou.


    Reakcia od: lesak

    Pri navšteve poisťovne som zažil toto, syn prišiel na vyzvanie ukončiť poistku, akonáhle sa však pracovník dozvedel, že nemienime ďalej pokračovať s touto poisťovňou to ste mali vidieť ako sa zmenil svoje chovanie. A po tom čo sme nereagovali na jeho ponuky dobre, že nas očami nevyhodil za dvere. To sú skusenosti z Račianskej ul.

  2. Allianz slovenská poisťovňa tu nie je pre klientov,ale len pre zisk.
    Toľko povedených klientov nemá na Slovensku žiadna iná poisťovňa.Klamú klintov aj zamestnanci aj obchodní zástupcovia.
    Mám veľmi negatívnu skúsenosť.Neradím s nimi spolupracovat

    1. pripajam sa. Allianz sp su fajn kym im clovek plati, budu sa chvalit ze su najvacsia poistovna atp, ale akonahle sa nieco stane, poistnu udalost zlikviduju tak, aby ich to stalo co najmenej. Ja uz dva roky riesim naburane auto, asi to vzdam a zmierim sa s tym, ze som on prisiel… Klamstva, prekrucacky, machinacie s vypoctami len aby nemuseli nic platit :( ALLIANZ = NOCNA MORA!!!

  3. Alianz bola kvalitná poisťovňa, ktorá vynikala profesionálnym prístupom ku klientom, rýchlym a ústretovým riešením ich problémov. Dnes z týchto známok kvality nezostalo nič. Zostala iba laxnosť, nespoľahlivosť a viditeľná snaha o (prepáčte) ošklbanie klienta. Vybavovanie poistnej udalosti nemá nič spoločného s bombastickou reklamou ani s povesťou Alianz, zato je typické pre Slovenskú poisťovňu od ktorej som svojho času práve z tohto dovodu odišiel. Zdovodním na príkladoch:
    1. Poistná udalosť – nezavinená havária – náraz zozadu do mojho auta so škodou cca 80 000.- SKK. Oprava trvala viac ako mesiac, z toho cca 3 týždne čakalo opravené auto na uhradenie nákladov opravy. Komentár pracovníkov Alianz – ak by bola škoda o trochu vačšia, už vám ju neuhradíme. Auto je staré, oprava sa nevyplatí, kúpte si nové. Že roky riadne platím zákonnú aj havarijnú poistku ani fakt, že som haváriu nezavinil nikoho nezaujíma.
    2. Poisťovňa Alianz mi neposlala poukážku na uhradenie polročnej splátky havarijnej poistky. Podľa vyjadrenia pracovníka poisťovne preto, aby som na platbu zabudol, neuhradil ju a poisťovňa by potom mala dovod na odstúpenie od zmluvy. Mohla by ma potom prinútiť k podpisu novej, podstatne nevýhodnejšej zmluvy a ja by som sa nemohol brániť, pretože výpoveď možem dať iba 6 týždňov pred ukončením poistného obdobia (to je v mesiaci jún).
    3. Slušná poisťovňa poskytne klientovi pri príležitosti fúzie so Slov. poisťovňou informáciu o fúzii, jej dosledkoch a umožní mu ukončiť zmluvný vzťah v prípade, že klient k novej poisťovni stratí doveru. Alianz tak nespravila.

    Po týchto skúsenostiach sme sa rozhodli ukončiť všetky zmluvné vzťahy s poisťovňou presne v zmysle zákona a v z neho vyplývajúcich lehotách. Dovodom je absolútna strata dovery v podnik nazývaný Alianz – Slovenská pooisťovňa.

  4. Sbs nevpusti v Nitre na Coboriho na parkovisko Alianzu vlasteho klienta,napriek tomu,ze tam maju volne miesta.Dnu parkuje asi 25-30 vozov. V okoli 800m sa neda zaparkovat.Toto je arogantny pristup,hnus.Zoberu peniaze za poistky,a ked zakaznik nieso potrebuje,tak ho kopnu……Na otazku pre SBS,preco nedaju nadriadenym navrh,ze nemozu dnu pustit klienta napriek volnym miestam samozrejme profesionale odpovedali,ze taky maju prikaz.A este si opisoval moje cislo auta,som chcel poistovnu vykradnut.Od tych gumovych hlav som ani ine necakal,treba ich oklamat,ze idete do susednej banky a potom otvoria parkovisko kludne mozete ist parkovat.Pokial sa da,vyvarujte sa Alliazu.Arogancia na prvom mieste,nie klient.

  5. Pred dvomi rokmi som odpredal karavan ktorý bol nepojazdný z dôvodu nefunkčnosti podvozku niekomu za symbolickú cenu do záhradky a samozrejme hneď ako mi prišiel šek (PZP) tak som bol v poisťovni zahlásiť že ho nemám. Samozrejme ma presvedčili že to už tento rok musím zaplatiť a že na budúci rok nezašlú šek, tak som sa nechal oblbnúť.Dnes mi zase chodia upomienky ale ja nemám príves ani doklady od neho a naviac nemôžem sa skontaktovať s novým majiteľom . Ďnes už chodia vyhrážky o pokutách – ale vážení dokedy ešte chcete šklbať ľudí ? Už som bol v Alianz LM minimálne 5 krát a myslím, že mám celkom solídnu vyjadrovaciu schopnosť ale oni si stále len hudú svoju pesničku. No neviem ako to dopadne ale mám tam ešte poistený RD, automobil, zariadenie domácnosti, byt ale ak takto budú voči klientom menšieho formátu vystupovať tak nie je problém pripraviť sa na to a prehlásiť sa do inej serióznej poisťovne čo nežije zo svojho bývalého mena a nespráva sa ku klientovi ako keby bol malomocný.Viem že hlavne majú prachy za životné poistenie, tak prečo znechucujú život s takýmito triviálnosťami?

  6. Dňa 2.4.2007 som navštívil Vašu poisťovnu v Trenčíne spolu s manželkou,
    s úmyslom uzatvoriť s Vašou poisťovnou životné poistky pre oboch.To ,že Vaša pracovníčka mi nevedela zodpovedať na moje otázky ohladne životného poistenia by mi až tak neprekážalo,lebo každý nemusí vedieť všetko.Ale to akým spôsom mi to vysvetlila
    jej spolupracovníčka ma šokovalo.
    Nechcem zachádzať do detailou,lebo viem ,že i tak sa nič nezmení
    a Vaše pracovníčky budú mať vždy pravdu.
    Chcel by som len dať radu Vašej spoločnosti Alianz,
    že budovať firmu na nevedomosti a arogancii pracovníkou, je
    absolútne neprofesionálne.

  7. 1.Pri kúpe auta na pôžičku som musel v Slov.sporiteľni súčastne uzatvoriť aj havarijné poistenie s vinkuláciou na Slov.poisťovňu. Po splatení pôžičky som na pobočke Slov. poisťovne oznámil, že vinkulácia končí, čo som aj písomne doložil a súčastne som oznámil, že týmto končím aj havarijné poistenie. Pracovníčka povedala, aby som si to ešte premyslel, načo som kategoricky a jednoznačne vyjadril svoje pevné a rozhodné stanovisko. Tým som, ako bežný občan považoval vec za ukončenú. Veď v poistnej zmluve jasne stálo: Keď neplatím poistné-poisťovňa nie je povinná náhradou. Dostal som poštou poukážku aj upomienku na zaplatenie poistného, ktoré som už predtým osobne zrušil. Považoval som preto tieto poukážky za bezpredmetné. Aj bolo ticho – – POL ROKA. Potom som na“Mikuláša“ dostal upomienku, že som dlžný ešte pol ročné poistné. Zdalo sa mi to ako zlý žart. Nereagoval som, načo som obdržal súdny príkaz na úhradu pohľadávky. Po porade s advokátom som zistil, že vlastne celý text poistnej zmuvy je iba kamufáž a platí iba prvá veta – Ustanovenia tejto zmluvy sa riadia podmienkami Občianského zákonníka. V ňom stojí, že poisťovňa je povinná ešte 6 mesiacov po ukončení zmluvy ručiť za poistnú udalosť. Na základe toho si aj vyúčovala ešte polročné poistné. Otázkou však je, či by bola ochotná aj hradiť škodu, keby somj počas tých 6 mesiacov hlásil škodu. Potom by pre ňu bolo výhodnejšie uplatniť text zmluvy a nie text Občianského zákonníka. Teda kto nie je právnik, alebo nemá v poisťovni „svojích“ ľudí, ten nech radšej nič nepoisťuje. Veď aj tak od nich nič neuvidí. Počkajú ako voš pod chrastou a pravý čas vyžmýkajú aj to, čo ešte môžu. Neporadia- radšej ukradnú podľa vhodného zákona!!!

  8. Modra je dobra len do vtedy pokial namate ziadnu skodu, poradenske sluzby klamu vsetci kolko ich je. Moj nazor je pokial nemusite, chodte cim skor z tejto poistovne prec.

  9. Vzhladom na to ze ste velka poistovna tak sa cucdujem ze nie ste schopný do mesiaca vybavit veci ohladom poskodenia mojho automobilu zavinene druhov osobou ktora ma u vas poistene auto
    Je to dost smutne ze ste tak neschopný v takýchto veciach konat

  10. Doteraz sme mali dobré skúsenosti s Alianz-Slovenskou poisťovňou, ale tento rok máme nepríjemnosti kvôli jednej investičnej poistke. V tejto pojjisťovni máme poisťovoané auto, príves, dom, zariadenie, 4 detské poistky a 3 životné.
    Problém sme začali mať tento rok, totižto uzatvorili sme poistku v roku 2004 a odvtedy sme platili v ročných splátkach. Zaplatili sme ročnú poistku v novembri v roku 2006 na rok 2007 a napriek tomu začali nám chodiť poukážky na uhradenie mesačnej splátky. Ja som vyvolávala do poisťovne, bola som aj osobne oznámiť na pobočke, ale šeky chodili a chodili. Pol roka chodili šeky, nakoniec mi zmenili zmluvu a teraz by sme mali vyplatiť ešte vyše 4 tisíc korún, hoci sme už ročnú poistku 6 tisíc dávno vyplatili. Bola podaná aj sťažnosť obchodnou zástupkyňou, ktorá nám pomáhala túto vec vyriešiť , ale žiadnu odpjoveď sme neobdržali. Ak sa táto vec neporieši, sme rozhodnutí ukončiť všetky zmluvné vzťahy s poisťovňou Alianz – slovenská pjoisťovňa.

  11. No tak zatial som tu cital,len same staznosti,ale ja som s Alianz nezazil nic,co by mi malo vyrazat dych.Neviem ako inde,ale v meste Myjava,v pobocke pana Kovacovica som bol informovany a obsluzeny vo vsetkej ucte a rychlosti,bez akychkolvek zadrhelov.Poistku mojej motorky som uz pre nepojazdnost ukoncil a viac sme vzajomne o sebe uz nepoculi…teda aspon dufam,ze ani nebudeme..pri poslednej nasteve som sa pytal,co mam este vsetko zaplatit…napisal mi sek na nejakych 120sk za ukoncenie zmluvy a povedali,ze to je vsetko…od ukoncenia zmluvy uslo asi rok…uvidime,dufam,ze uz mi ziadny sek nepride..xixi..
    a ak ano,tak sa sem vratim a napisem to…no JA SOM PROBLEM s ALIANZ ZATIAL NEMAL!

  12. Táto spoločnosť je pri určovaní sadzieb poistneho velmi nenažraná…Mám svokra akozto dochodcu , ktory jazdi na moskvici od roku 1975 a doteraz nemal ziadnu poistnu udalost.
    Poistku plati v tejto poistovni uz od roku 1975.
    Posledne 2 roky nechcel o prestupe do inej spolocnosti ani pocut. Tvrdil ze mu priznavaju taky ci onaky bonus s konecnou sadzbou okolo 4000,sk za rok. Bez hanbi si vypytali taketo peniaze.
    Ake vsak bolo jeho prekvapenie , ked som bol s nim v inej poistovni , kde mu po uznani vsetkych bonusov a veku nad 70 rokov urobili poistku za 1500,sk za rok.
    Takze tento rok definitivne odchadza z ALIANZ a dufam , ze takych ludi bude viac.

  13. som sklamany urovnou sluzieb hlavne info o sluzbach a cenu za pzp vozidiel na vasej stanke sa neda zistit cena a niektory obcania nemaju cas ist do pobocky lebo nedostanu dovolenku

  14. sluzby na velmi slabej urovni, pre istotu nezdvihaju telefony a automaticka ustredna Vas po nekonecnom vyzvanani a cakani vrati na zaciatok, nevazia si dlhorocnych klientov

  15. Diskriminuje drobných živnostnikov pri oprave vozidiel automaticky strhava 10 percent z ceny opravy aj ked to spevite skoro zadarmo.
    A ked mate tovar os znackovych tka musite predlozit ucty mate to uplne bez zisku ako ficov sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Poisťovňa si neváži svojich klientov. Predpis PZP som doteraz nedostal, aj keď ma pracovník poisťovne uistil, že mi príde a prezradil mi aj výšku poistného, veľmi tomu neverím. Myslím si, že poisťovňa sa snaží s každým vybabrať a obrať ho o čo najviac peňazí. Ak to tak bude, v priebehu budúceho roka zruším všetky poistky v Allianzi. Prvá kvapka je, že predpis poistného na ŽP mi prišiel posledný deň pred splatnosťou a to sa už ani cez internet nedá stihnúť v termíne (poistné sa považuje za zaplatené, až keď sú peniaze na účte poisťovne).
    Ďalšou kvapkou je, že v databáze majú asi nejakých nevzdelaných hotentotov, lebo nevedia ani ako sa správne píše meno a titul na Slovensku. Mňa oslovujú Jan Rndr.Smutny a keby som to chcel dať opraviť, tak ma budú ťahať najmenej 5x na pobočku a okrádať o čas, ako to bolo, keď som chcel zmeniť spôsob platenia poistného na ŽP.
    Ďakujem za možnosť zverejniť svoj názor na Allianz.

  17. Neskutočný hlupáci a zlodeji so snahou okradnúť každého o jeho nárok na vysporiadanie poistnej udalosti. Boli sme účastníkom dopravnej nehody, ktorú spôsobil poistenec Allianzu. Poisťovňa u ktorej máme poistené vozidlo nám z faktúry za opravu vozidla ( opravu vykonal autorizovaný pradajca a poskytovateľ servisu vozidiel značky akú vlastníme ) uhradila čiastku bez spoluúčasti. ( pre urýchlenie celého procesu bola likvidácia poistnej udalosti u našej poisťovne riešená cez havarijné poistenie ). O úhradu spoluúčasti naša poisťovňa požiadala spoločnosť Allianz. Od spoločnosti Allinaz sme obdržali list v ktorom nám oznámili, citujem:
    Nakoľko nami ( rozumej Allianz ) vyčíslená výška skutočnej škody na motorovom vozidle je nižšia ako bolo poskytnuté poistné plnenie od Vášho havarijného poisťovateľa, nevzniká Vám nárok na preplatenie spoluúčasti.
    Pracovníci spoločnosti Allianz skutočne preukázali svoju úbohosť a hlúposť. Aby niekto kto pri niekoľko sekundovej obhliadke vozidla dokázal škontatovať aké budú presné náklady na odstránenie poškodenia vozidla musí byť viac ako geniálny a mal by zvážiť svoje uplatnenie na poste likvidátora u poisťovne. Nič viacej ako úhradu spôsobenej škody nechceme, napriek tomu že počas opravy vozidla sme museli riešiť dosť nepríjemnú a hlavne v Bratislave komplikovanú situáciu.
    Nenechajte sa nalákať na klamlivú reklamu o výhodnosti produktov Allianz, keď pri riešení poistnej udalosti nemá táto spoločnosť ani kúsok svedomia a férovosti. Opakujem: sú to úbohý hlupáci a zlodeji.

  18. ani tento rok 2007 si poisťovňa Allianz nespravila „poriadok“. Aj keď ste dali výpoveď na PZP poslali Vám šek na zaplatenie vyššej sumy, skoro o 1500.-Sk!!!, ako po telefonickom zjednaní!!! Ako je to možné?
    Aké sú právomoci zamestnancov pri zjednávaní zliav?! NESKUTOČNÉ.
    Na druhej strane radím všetkým, ktorí majú uzavreté PZP v tejto poisťovni, treba dať URČITE včas VÝPOVEĎ, budete sa čudovať aká je to lacná poisťovňa!

  19. P Z P na 2008 – využil som možnosť uzatvoriť PZP na 2008 mailovou formou. Obratom mi bola poslaná predbežná zmluva, potiaľ by bolo všetko v poriadku. Ale za 3 týždne som dostal poštovú poukážku na inú sumu, prirodzene, že vyššiu ako mi bola navrhnutá mailom. A teraz začína problém : už dvakrát som sa cestou maliu pokúšal dozvedieť príčinu toho rozdielu v neprospech klienta. Neúspešne, “ ani obraz, ani zvuk “ . Posledná komunikácia 07.12.07 : “ my sa na to pozrieme .. „.Tak takto nie, milé slečny – dámy určené pre styk s klientom/ mená zainteresovaných mám /. Ich prístup ku mne ako ku klientovi vážne naštrbil moju dôveru v túto spoločnosť, ktorá klesá z roka na rok , viď eskapády s výpoveďami a nasledovnými uzatvoreniami nových P Z P , síce so zníženým poplatkom, ale prečo … To nie je seriózne. Aspoň podľa mňa. Silne zvažujem zmenu poisťovne …

  20. Máme tiez zlu skusenost s poistovnou Alianz. Predali sme byt, ktory bol poisteny u Alianz. Alikvotnu cast poistneho pri predaji zaplatil novy majitel, s tym, ze ked bude cas, vypovieme zmluvu. Po pol roku sa novy majitel „zazmluvnil“ a ja som isla vypovedat zmluvu. Pracovnicka sa spravala asi tak, ako keby som ju slovne inzultovala. Je pravda, ze som nemala original zmluvy, ale na co je elektronicka evidencia. Zacala s tym, ze nevie kedy sme uzatvorili zmluvu a budem si musiet zaplatit este jeden rok, lebo som prisla neskoro, nie v ochrannej lehote. Podotykam, ze poistka bola platena riadne a nebola hlasena ziadna poistna udalost za celu dobu poistenia. Nehovorim o tom, ze byt by bol poisteny duplicitne, novym aj starym majitelom. Velmi som sa rozculila, ked mi povedala, ze si musim ist nechat spravit fotokopiu kupnej zmluvy a nechat im ju tam.
    1. Ked uz ma Alianz peniaze na drahe reklamy, tak by mala mat peniaze na jednu kopirku do kazdej poistovne, kde by ti „velmi ochotni“ pracovnici mohli spravit kopiu pre svojich „zivitelov“.
    2. Ked uz existuje internet, preco nema zamestnanec, ktory sedi za prepazkou pristu k zakladnym udajom zakaznika. Asi preto, lebo zamestnavaju takych ludi, ktori nie su spolahlivy. Ine vysvetlenie nemam.

    1. Lahko sa kydá, ked ani neviete, o com tocite.Tak po prvé, nechceli od vas orig. zmluvy, ale asi doklad, z kt, sa da vycitat, KEDY sa byt predal. Ten keď sa priloží, vrátia vám CELˇU čiastku, čo vám patrí.po druhe, o akej ochrannej lehote hovoríte?! snáď výpovednej lehote 6 týždňov, nie ? To s kopírkou je čudné, asi sa jej nechcelo zdvihnúť zadok a okopírovať si doklad. A máte právo si dať zatrieť háklivé údaje o cenách a pod., rovno pod nosom, na spravenej kópii…… takže, TAK JE TO.

  21. Pri podpise poistných zmlúv by sa este dalo hovorit o profesionalite.V tejto chvili vsak vypovedam zmluvy a o akejkolvek profesionalite , ochote, ústretovosti nemože byť ani reč.Reakcia na martinsku pobočku.

  22. Mám prese také isté skúsenosti ako vy. ALIANZ je najlepšie ignorovať – to nie je poisťovňa ale spolok podvodníkov.

  23. Zaujímavé . Na rozdiel od ostatných užívateľov som asi výnimka . S Allianzom spokojnosť uč cca 12 rokov na rozdiel od Kooperatívy . Pobočka Žilina . npr posledná havária úhrada na krycí list cca 3 dni .Korektný prśtup . Asi mám fakt šťastie.

  24. Dobrý deň,
    v stručnosti by som rad pridal komentár k môjmu prípadu.
    Agentka poisťovne Alianz ma účelovo s úmyslom obohatenia sa naviedla na uzavretie životného poisťenia na sumu 120 000Sk ročne na dobu 30 rokov s cieľovou sumou približne 6 000 000 Sk.Tvrdila že je potrebné uzavrieť túto zmluvu pre potrebu vinkulácie v prospech banky v ktorej som si vybavoval úver na kúpu nehnuteľnosti.Donútila ma podpísať zmluvu v apríli pričom mi odporučila že sa nič nestane ak ju nezaplatím ihned ale až po prisľúbení úveru od banky. Poistné som zaplatil až v mesiaci august približne týždeň pred podísaním uverových zmlúv.Na to mi v Banke pri podpisovaní zmlúv bolo povedané že nie je potrebné aby bola táto poistka vinkulovaná v prospech banky ale stačí na vinkuláciu poistenie budovy ako predmetu kúpy..Následne so podal žiadosť o zrušenie poistnej zmluvy a vrátenie uhradených penazí z dôvodu nekorektného správania sa agentky.Ona ma následne donútila o stiahnutie tejto žiadosti a ja so platil poistné aj nadalej.Približne po dvoch rokoch som dal znova podnet na prešetrenie tejto veci poisťovni no nemám šancu aby mi boli moje vložené peniaze vrátené.
    Agentka za sprotredkovanie uzavretia tejto poistnej zmluvy zinkasovala províziu od poisťovne vo výške približne 90 000 Sk.Poisťovňa tvrdí že peniaze 120 000 Sk kotoré som jednorázovo zapltil za prvý rok poistenia slúžia na kritie poistného rizika a nemožu m byť vrátené.
    Ako je možné aby tie peniaze boli kryli riziko ked cca 80% zo zaplatenej sum boli vyplatené agentke?
    Obraciam sa so sťažnosťou na centrálu do nemecka a dúfam že sa dovolám spravodlivosti a dostanem späť svoje peniaze o ktoré ma podvodom agentka poisťovne Alianz pripravila.

    1. 120000 sk?to je 4000 eur cca-330 eur mesačne.silna kava ,ako ste to mohol podpisať,je to poriadne klamstvo a zavedenie klienta.to je draha poistka,a riziko 6mil sk sa iste dalo lacnejšie poistiť,totožto poistovne poistuju a nie velmi sporia.a to zabudla agentka povedať.

  25. som klientkou slovenskej poisťovne od r 1997. Mám poistku a nie malú na nehnuteľnosť a vybavenie domácnosti. Bez poistného plnenia už 12 rokov. Manžel si v spoločnosti Alianz dal povinne poistiť aj naše vtedajšie auto. Po prvý a posledný krát. V nasledujúcom roku sme prešli k inej poisťovni. Dostali sme však avízo že vyrozumenie sme zaslali neskoro a preto sme dostali šek na zaplatenie sumy až do marca toho roku. Uhradili sme to. Dnes po 5 rokoch bez akejkoľvek výzvy na uhradenie prišlo vyrozumenie od exekútora na doplatenie slovom 50 sk + 500 sk vymáhateľné. Bez akejkoľvek upomienky alebo vyrozumenia. Keďže doklad o zaplatení už po 5 rokoch nemám sumu uhradím a zajtra písomne ruším poistnú zmluvu s touto spoločnosťou. Nikdy viac !!!!!!!!!

  26. je to úžasný bordel, ktorý riadia naši ľudia „Slováci“. A ktorý sa hlboko klaňaju a lezu do zadku vedeniu v Nemecku, keď už tam nevliezli celí. Preto to tam celé smrdí od hora. A verte, že viem o čom píšem. Ruky preč majú to spočítane, len treba počkať.

  27. Moja starká mala poistku Allianz poistenie domu 25 r túto poistku platila po jej smrti ju platila ďalej moja mama stalo sa ,že nám pukla stena praskla Alianz sa zachoval tak ,že nám nedali ani cent proste ste len dobrý dokým platíte ale ,keď sa vám dačo stane a nemáte známosti môžete si stou poistnou zmluvou vytrieť zadok a podobné sa stalo otcovi mal poisteného nového Oplika v Allianze pravdaže havarijné poistenie cena 400eur ročne platil z hruba 4r a potom sa stalo ,že potkan mu rozhrizol pár káblov v aute pravdaže poisťovňa nezaplatila ani cent pritom sa jednalo o škodu asi 100eur vyriešili sme to tak ,že sme zrušili zmluvu a z tých penazí sme zaplatili opravu. Osobne ne do poručujem Allianz nikomu je to najhoršia poisťovňa na Slovensku a pokiaľ nemáte známych tak len zbytočne vyhadzujete peniaze do luftu .

    1. No, čo to máte za poistky, podpíšete niečo a ani neviete, čo vám za akých okolností poisťovňa preplatí……… to je práca fonančného al. obchodného zástupcu/agenta,čo zmluvy uzavrel: on je za to platený v následných nie malých províziách, aby vám vybavil všetko, aj škody a adoklady a dal všetky!!! informácie. V tej poistke na auto káble nikdy neboli.

  28. Podobne mám problém s jednou finančnou agentkou priamo z Ružomberka p.Lubomíra M. Nedávno mi končila 15 ročná poistka kde mi mali byť vyplatené peniaze , jednalo sa o poistnú sumu pri dožití cca 2500 eur , pretože to bolo poistenie so sporením . A tak som pred dvomi mesiacmi prišiel podpísať dokument o ukončení poistnej zmluvy na pobočku , ako býva zvykom samozrejme hned so mnou chcela uzatvárať dalšiu tento krát už ale „životnú“ poistku . Ja som povedal že do lehoty ukončenia mojho poistenia mám čas a že sa ozvem. Lenže som sa neozval lebo som začal googlovať a zisťovať informácie o tejto spoločnosti z prvej ruky. Zistil som že reklamy ktoré sú pomaly nalepené už aj v staničnom bufete absolútne nesplňajú realitu. Preto som sa rozhodol že uzavriem poistnú zmluvu o dožití s XY spoločnosťou. Peniaze s Allianzu mi mali byť vyplatené 4.5.2015 alebo to lehoty desiatich dní od vypršania zmluvy. Lenže akoby zázrakom peniaze sa na účte nie a nie objaviť ani dva týždne po stanovenom dátume. Rozhodol som sa teda zavolať p.Lubomíre M. a zisťiť čo je vo veci . Ked mi zodvihla povedala že je u doktora a za hodinu sa ozve . Bohužial ako som očakával neozvala . Na druhý deň som teda prišiel zistiť osobne čo je vo veci. Vyššie spomínaná pani mi povedala že poistka nemože byť vyplatená , pretože som vraj podpísal zmluvu o vyplatení. . s údajným p. Furtekom. Povedal som že je to nezmysel ved pred dvomi mesiacmi som sedel tu pred ňou a podpisoval to s ňou . Požiadal som ju aby mi ukázala dokument spred dvoch mesiacov kde je všetko jasne dané na papieri . Vytiahla originál . Chcel som si ho pofotiť aby som mal jasný dokaz že ukončenie podpísané bolo . Hned ako som začal fotiť strhla mi dokument zo stola a pred mojimi očami ho skrčila roztrhala a zahodila. Odišiel som pobúrený a rozhool som sa obrátiť na spomínaného p.Furteka na ktorého som si zohnal číslo bez problémov , pretože je to oblastný riaditel Allianz SP :) Ked som ho skontaktoval povedal mi že daná dohoda je mýtus a pojde to so mnou osobitne za spomínanou pani vyriešiť. Momentálne idem podať trestné oznámenie na spomínanú pani L.M. a rozťahať danú kauzu po verejnoprávnych televíziách a komerčných televíziách. :) pani L.M. ak si toto čítate prajem vám pekný deň . Dúfam že ked sa ludia dozvedia čo ste zač tak už v živote sa vám nepodarí s niekým spísať zmluvu o hocičom :) P.S. práve vdaka takím ludom ako ste vy je Slovensko v takom stave v akom je .

  29. Dobrý deň, chcem vás poprosiť o radu.
    Má niekto pracovné skúsenosti s allianz poisťovňou? kolko je doba výpovede podpísanej zmluvy?
    Ďakujem veľmi pekne.. :)

  30. Ja osobne mám aj zlé ale aj dobré skúsenosti zo spoločnostou ALLIANZ zlá je v tom ze sa tam pracuju ludia aj dobry ale aj zlý . Pracoval som pod istou pani „JURKOVIČOVOU“ ktora sa mala stat manager-kou a mala viesť team ludí ktorý budú pod ňou pracovať . Moja osobná skusenos spočíva v tom ako sa správa k ľudom , kde každý názor dokonca aj politický „čo nepatrí do bežnej komunikacie“ ktorý nie je totožný z jej názorom je pre pani „JUTKOVIČOVÚ“ nepripustný a vynadala mi sposôbom že ako si to predstavujem . Dalej som bol svedkom ako klame a vymíšla si a ohýba pravdu aby vyzerala vo vašich očiach ako chudatko no opak je pravda . Po mesiaci spoluprace s pani „JURKOVIČOVOU“ som sa rozhodol odísť zo spoločnosti Allianz lebo som vydel ze takýto človek nieje dobrý ! Pani „JURKOVIČOVA“ a podobne typi ľudí najdeme všade no pri praci na živnosť kde pracujem sám na seba taketo spravanie je neadekvátne .

  31. Najhorsia mozna skusenost – nocna mora. V skratke: pred viac nez rokom som bol naburany… naprv ma nechali vynervovat s rozbitym neuzamknuty autom na ulici cca 3 tyzden, potom prisiel chlapik na obhliahku a slubil ze ho opravia.. par dni na to mi dosiel oficialny list ze to likviduju ako totalnu skodu a poslu mi 700eur ako rozdiel medzi cenou vozidla a cenou pouzitelnych zvyskov – totalny vysmech!!! Ak to cita nejaky zlodej z allianz tak 1580102749. Viac uz na mne nezarobia bastardi

  32. Keď uzatvárate zmluvu, tak je všetko dobré, všetko bude vyriešené. Ale akonáhle nastane škodová udalosť , vypočúvajú Vás akoby Ste boli na súde a potom Vám zašlú oznámenie: ak nie je preukázaná príčinná súvislosť medzi vznikom škody na vozidle poškodeného a prevádzkou motorového vozidla poisteného, poisťovateľ nenahradí vzniknutú škodu.Toto praktizujú, aby nemuseli platiť a keď židate od nich dôkaz, jednoducho s Vami odmietajú aj hovoriť. Nepoistite tam Vaše vozidlá sú to klamári ! ! !

  33. urcite sa po tomto prispevku spusti nejaka lavina oponentov. ale co uz. moja mama v tejto poistovni pracuje uz 17 rokov a je to poctiva zena- obchody aj zivot vedie poctivo nikdy neurobila ziaden podvod. kolko krat sme boli tak ustretovi voci klientovi ze sme sami prichadzali o peniaze- roznymi ustupkami a to, ze vychadzame klientovi co mozno najviac v ustrety – priklad- cestujete za klientom na vlastne naklady na stredne slovensko alebo niekolko krat cez cele mesto a nakoniec neuzavriete zmluvu co znamena ze ste v minuse a musite tieto naklady hradit z vlastneho vrecka- na to zamestnanci nepomyslia ake ma naklady zivnostnik a ze si plati vsetko sam , socialnu zdravotnu poistovnu, kancelariu papier, atd atd atd……
    ale k veci- nam allianz vzdy vyplatila peniaze, niekolko krat vyplatila vysoke sumy na opravy auta mojej mamy, bez okolkov rychlo a jednoducho dostala peniaze bud na ucet po dolozeni faktury alebo tak proste ako sa to robi. ked si nieco narazila nielen ze jej bud vymenili diel ale aj prestriekali lak a tak dalej, ja som mala tiez havarijku a tiez mi vyplatili pri totalnej skode vsetky peniaze. pri zivotnej poistke mi vyplatili pri zlomenych rebrach nemalu sumu a zaplatili mi liecebne naklady v nemocnici v zahranici ktore boli trojnasobne ako na slovensku. vsetko nam vzdy zaplatili nikdy sa neomeskali a nemame s nimi najmensi problem. ano, moja mama tam ludi pozna a ma nejake kontakty- ale ked ona- preco nie vy- aj vy tam mozete pracovat a poznat ludi a mat kontakty – ale ja tam tolko kontaktov nemam a vyplatili mi vzdy vsetko co mali. ja mam dobre skusenosti, provizie platia aj po urcitom case a mate aspon nejake peniaze na prilepsenie – all in all dobre skusenosti a teraz podte do mna s argumentami a napadaniami.

  34. Mám veľmi zlú skúsenosť z poisťovňou Allianz mal som PÚ vinník bol klientom spomínanej poisťovne .Keď prišiel technik urobiť obhliadku tak povedal ,nemám čas tu čakať nato kým dáte koleso dole.Pre objasnenie nehodu som mal nárazom na šoférovú stranu moje auto FIAT DUCATO 11/2009 . Náraz bol silný pričom ohlo tlmič,záves kolesa(tehlicu) – dokonca mám aj protokol od geometrie ,že odklon kolesa je mimo tolerancie , spodný čap , čap riadenia a axiálne ťiahlo , tieto veci boli poškodené a technikovi pri obhliadke známe ,že to bolo nárazom no odpoveď technika bola „a už ste to niekedy menili ?“ Neviem ,aký postoj zaujme poisťovňa nakoľko som už dnes spravil posledný telefonát a spravil som tak aj písomne aj formou elektronickej pošty ,že v prípade nepodania návrhu vyriešenia ICH neschopnými technikmi a celkovo tímom ľudí , ktorých táto poisťovňa zamestnáva je napísaný návrh na súd o zaplatenie poškodenej veci a uslého zisku .
    Ak mal niekto obdobný problém budem rád za reakciu
    PS: nehovoriac o tom ,že s tým pôjdem do TV

  35. Pozor na životné poistenie od Allianz. Vy im platit musíte ale oni vám peniaze nechcú vrátiť. Platil som tisíce a nevrátil sa mi ani cent z ich Sporenia. Keď chcete účty zrušiť, nedá sa. Zavádzaju. Podpora z ich strany na nízkej úrovni. Zamestnanci dávali klamlivé informácie.
    Vyhniťe sa im a vyhnete sa problémom.

  36. Zdravim, bola som v Allianz poistovni poistena a mala som uraz samozrejme mi nebolo nic vyplatene a tak som sa rozhodla poistenie zrusit. Z mojej strany som s nimi velmi nespokojna.

Napsat komentář