17 thoughts on “JazzWelt”

  1. S touto CK sme boli na dovolenke v Bulharsku tento rok. Na naše veľké nemilé prekvapenie bolo, keď po príchode do Bulharska sme nemohli byť ubytovaní v hoteli, ktorý sme si objednali už vo februári. Náš zájazd sa porozhadzoval do vedľajších hotelov a dokonca rodina s piatimi deťmi bola ubytovaná v dvoch hoteloch!!! So službami tejto CK sme boli absolútne nespokojní, pretože AKO SA MOŽE STAŤ, ŽE DO OBJEDNANÉHO HOTELA SA UŽ UBYTOVAL NIEKTO INÝ???A posledný deň odchodu- vyhodia nás doslova „na ulicu“ od 10.hod.doobeda a do večerného odchodu sa nemôžeme ani osprchovať.S takýmito službami sme sa ešte nestretli ! Všade inde to funguje tak, že v deň odchodu zbalená batožina ostáva na izbe a kľúče majú klienti ešte u seba, aby sa mohli prísť z pláže ešte osprchovať a prezliecť.
    V posledný deň odchodu sme sa cítili ako nejakí bezdomovci, ktorí sa okrem studenej sprchy na pláži nemajú ani kde umyť a prezliecť.
    Inak ubytovanie bolo na úrovni, ale tieto nedostatky by CK JAZZWELT mala odstrániť, pretože jej to robí veľmi zlé meno.

  2. My sme boli toto leto prvý krát s JazzWeltom a nemôžme sa sťažovať. Všetko bolo tak, ako sme očakávali. Aj popis v katal´gu bol presný. Trošku súhlasím s vyššie uvedeným pisateľom, že sme museli do 10,00 hod. opustiť ubytovanie a v tej horúčave sme sa až do večera potulovali ako bezdomovci. To bolo trošku nedomyslené. Na pláž sme už v ten deň nešli, lebo sme sa nemali ani kde osprchovať, ani prezliekať. Ale prežili sme.


    Reakcia od: Mariena

    Súhlasím s príspevkom a reakciou na túto CK. My sme sa v piatok vrátili z Prímorska. Ak ste nemalii ubytovanie v okrajových častiach ( autobus vás doviezol až pred hotel ) máte smolu. Ubytovanie v centre vás mohlo stáť nervy. Všetci sme vystúpilii pri jednom z hotelov a tam sme mali čakať na delegáta. Ten po dlhom čase prišiel. Batožinu sme naložili “ nejakému Bulharovi “ do auta a po 22 hodinách cesty sme ešte mohli absolvovať obhliadku mesta…. Ubytovanie v hoteloch bolo po 14.00 hodine! ( príchod bol okolo 8.00 ) Odchod bol obdobný! Cestovka by mohla príchody a odchody z letoviska zlepšiť. Nie je to pre ńu dobrá reklama!!! Ostatné bolo Ok. Delegátka v CK Eli bola zlatá a stále úslužná.
    Ubytovanie vo Flamingu bolo OK až na raňajky – švedske stoly, ktoré boli jednotvárne a na “ oči “ nič moc.
    Pre budúcnosť by väčší výber nezaškodil. Navyše 9 x ovocie len jablko – neviem neviem. Cena za povinné raňajky bola dosť vysoká ( 900 Sk / dospelí a 700/deti ) Ak by „R“ neboli povinné asi nik by si neobjednal!!!i
    Ak si CK JazzWelt zlepší príchod a odchod dovolenkárov odporúčam ju každému kto ide do BG. Mimochodom doprava výborná a bezpečná bez akýchkoľvek kolízií. ( Dá sa zvládnuť aj cez Rumunsko )
    Mariena.

  3. My jsme byli s CK Jazzwelt loni v Kranevu. Slovenskou cestovku jsme si vybrali kvůli ceně, Češi za podobné služby chtějí nesrovnatelně více a protože bydlíme u slovenských hranic, nebyl to vůbec problém. Koupili jsme si last minute přes internet, v pondělí objednáno a v pátek už jsme jeli. Vše, co jsme si zaplatili, to jsme taky dostali. Navíc, co čert nechtěl, jsme oba s manželem potřebovali lékařské ošetření, které nám delegát zajistil okamžitě. Jediné, co mohu tomuto zájezdu vytknout a kvůli čemu nedávám absolutní rating, byla mylná informace cestovky o vzdálenosti ubytování od pláže. Byl to zhruba kilometr, uvedeno však bylo 600 m. Ale procházka nám prospěla, stejně jsme nic jiného nedělali :-) Takže příští rok pojedeme s Jazzweltem určitě zase.

  4. S CK Jazzwelt sme boli minulý rok prvýkrát a po týchto skúsenostiach sme si povedali stačilo. Cesta strašná – 6 hodín sme sa trepali zo severného slovenska cez južné slovensko do Prešova a odtiaľ na hranice. No strach a hrôza. A cestujte tak s deťmi!!! CK nám ani nedala možnosť vybrať si lepšiu trasu – aj keď ju poskytovala a určite ak by bolo treba by sme si vybrali inú trasu, aj keby bolo treba priplatiť. Katalóg sľuboval TV na izbe – márne by ste ho však hľadali, avizovaná chladnička síce bola, ale išlo len o barovú chladničku. Balkón bol, ale taký že traja ľudia si tam už zavadzali. A ochod z Prímorska bol presne taký ako bolo popisované hore vyššie – vyhodenie z izieb a čakanie do večera na ochod. Delegáta sme videli asi 2x. S Jazzweltom nikdy viac.

  5. Minulý týždeň sme sa vrátili z Bulharska,šli sme s JAZZWELTOM. Boli sme veľmi a aj sme veľmi spokojní.Delegátka Ivelina bola v pohode.Vždy dala dopredu vedieť kedy budeme mať stretnute,keď ju niekto potreboval mimo dohodnutého času,tak č. mobilu bolo na nástenke pri recepcii a dalo sa s ňou spojiť.Ubytovaní sme boli v hoteli MILAN.Čistý,tichý hotel,ktorý nám vyhovobval, lebo máme malé deti.Upratovalo sa každý druhý deň,aj posteľné prádlo menili po polovici pobytu.Mali sme len raňajky, v hoteli FLAMINGO.Celkom chutné.Akurát sa nám nepáčilo to,že izby treba uvoľniť do 10.00hod. a autobus na letisko šiel o 16.30.Tak v 35 stupňovej horúčave sa len tak ponevierať kade-tade,nič moc.A s deťmi..Keby cestovka tie nedostatky vyriešila bolo by super.Ale okrem toho sme boli spokojní.

  6. Do Bulharska sme cestovali autobusom, vodiči Česi mali zo začiatku problémy s orientáciou, no nakoniec cesta dopadla dobre. Po príchode nás vyložili z autobusu s tým , aby sme počkali na mikrobus, ktorý nás porozváža k penziónom. Nedočkali sme sa ani mikrobusu a ani delegátky. Asi po 45 minútach nás iná delegátka mladá kočka, ktorej velmi pekne ďakujem za pomoc odprevadila pešo aj s batožinou do penziónu. Boli sme ubytovaný v penzióne Kazakov. Ubytovanie bolo pekné len nás každé ráno budil rev čajok a spať sme chodili s hudobný doprovodom. Chyžná nám vysávala každý deň, len na mydlo a toaletný papier akosi zabudla. Nedá mi nespomenúť delegátku, ktorá sa prvý krát objavila po troch dňoch a nemala iný problém ako vouchery. Pri jej prístupe nie, že by mi chýbala. Akosi sme sa zaobišli aj bez nej. Posledný deň sme museli vypratať izbu do 10.00 hod.. Batožinu sme si uložili na dvore penziónu. Odchod sme mali o 18.00 hod.Stali sa z nás chvíľkový bezdomovci. Aspoň, že počasie sme mali lepšie ako na Slovensku.

  7. Pred pár dňami sme sa vrátili zo Slnečného pobrežia, kam sme išli s CK Jazzwelt..už hneď v autobuse bol problém-nedokonalé tesnenie vetracieho otvoru zapríčinil, že pršalo na nás určitý úsek cesty, pokiaľ dážď neprešiel..ale páni šoféri boli vynikajúci, postarali sa o bezpečnú jazdu. Po príchode na miesto „D“ na nás nečakal nikto..páni šoféri nás vyložili tam kam mali-na autobusovú zástavku, kde by podľa mňa mala čakať hneď delegátka schopná sa vám venovať dovtedy, kým sa neubytujete. Tá sa čoskoro objavila s tým, že nebudeme ubytovaní v hoteli Ivana Palace ako sme si objedali, ale naša rodina išla do vedľajšieho hotelu Black Sea a ďalšie dve niekam inam. Keďže delegátka musela ísť ubytovať ešte ďalších ľudí z ďalšieho autobusu, do hotelu sme išli bez nej. Tam sme stretli s rodinu s podobným osudom. Tiež tak ako my sa dožadovali sľúbeného hotela..na našu spoločnú prosbu sa delegátka pokúsila niečo vybaviť v tejto veci aspoň telefonicky, ale na rovinu nám povedala, že s hotelom Ivana Palace majú dlhší čas problém a že tam konkrétne Jazzwelt ludí už neubytuváva. Tento hotel ale praskal vo švíkoch, ale ľudia tam ubytovaní mali očividne zabezpečenú schopnejšiu cestovku. Človeku sa tiež v hlave vynára otázka prečo nám na Slovensku nepovedali o tomto probléme?? Veď pokyny sme dostali 4 dni pred odchodom a oni už v tom čase o tomto probléme dávno vedeli. Myslím, že by to bolo férové sa nás aspoň spýtať, či nám bude vyhovovať nimi vybraný náhradný hotel, alebo ešte férovejšie by bolo, aby nás nechali si vybrať z nejakej nimi stanovenej ponuky, ktorá by zodpovedala tomu, za čo sme si zaplatili. Nie nás rovno postaviť pred hotovú vec v zahraničí, kde už s tým človek nič nenarobí a poslať nás do horšieho hotelu..v Bulharsku má Ivana Palace 4* a hotel Black Sea iba 3*. Tomu zodpovedali aj služby..minimálne..všetko bolo pre nich dobré. To, že nám v kúpeľni kvapkala voda na hlavy z bojlera a vytiekli denne aspoň 4 litre, to povedali, že je normál. A to, že 5-ročná sestra by mohla prísť k úrazu aj to by bol normál? Keby tam boli aspoň nejaké handry na utieranie, ale kdeže. Iba čierne chrobáky nám tam prišli na pomoc. V kuchynke by ste ani lyžičku nenašli keďže tam nebolo nič..iba prázdne skrinky. Raňajky sme zo začiatku mohli len chváliť, ale po pár dňoch sa hotel viac zaplnil, a už to vôbec nezvládali..človek si nemal pomaly z čoho vyberať, keďže misy zostávali prázdne. Večer tak ako aj ráno boli čašníčky neochotné, spomalené a ešte ani nevedeli čo vlastne majú v ponuke v jedálnom lístku..alebo to nevedeli povedať, pretože anglický jazyk im nehrozil ani náhodou.. Delegátku sme po tom, čo sme si ju samy vyhľadali, videli iba raz a to nás len pozdravila..žiaden záujem, či je nejaký problém, nič. Taktiež aj to, že v deň odchodu sme do 12.00 museli opustiť izby nebolo nič moc a potom sme ešte aj videli, že na izbe dovtedy kým sme neodišli ani neupratovali a ani tam nikto ďalší nebýval. Troška organizácie by nezaškodilo.. V autobuse sme počuli aj iné príbehy, no najviac som bola očarená z takého, kde sa mali manželia ubytovať v hoteli, o ktorom ani sám pán šofér nevedel, kde by sa mohol nachádzať..hľadanie bolo úspešné..našli základy tohto hotela. Ako sa môže stať, že JAZZWELT PREDÁVA HOTEL, KTORÝ NIE JE EŠTE ANI POSTAVENÝ????????? To už je moc..s nimi už nikdy viac nikam..

  8. Pred dvoma týždńami sme sa vrátili z Bulharska. Po strastiplnej ceste autobusom, čo sa dalo čakať že, sme sa ubytovali v menšom hoteli (Afrodita, Slnečné Pobrežie). Nebol síce na pláži, asi 700m od, inak v pohode. Od Bulharov nemožete zas toho až tak veĺa čakať. Ale k ubytovaniu: tri hviezdičky, izba čistá, sprcha, klima… raňajky — no trochu jednotvárne, ale keď máte radi vajíčka a páročky, prežijete. Á , ovocie, každý deň melón, niekedy aj žltý, v pohode. Pri hoteli bol pekný bazén. Počasie prialo, fajn. Ďeň odchodu: „“ no fasa““. Do 12:00 vyklidiť izbu a čakať do 19:00 na autobus, ktorý prišiel skoro o 20:00 a to ešte o dve ulice ďalej. Ešte, že bol pri hoteli ten bazén a sociálne zariadenie hotela na recepcii tiež veľmi pekné.
    Celkovo sme zo zájazdom, ja manželka a dve dcéry boli spokojný a na rok možno tiež. Ak boh dá. Ale asi lietadlom.

    PS: Bulharsko si asi každý vyberá koli cene. Náročnejším odporúčam Mŕtve More.

  9. Neviem koľko skúseností máte s inými CK, ale pokiaľ viem,tak pri bus zájazdoch Vás všetky CK donútia vypratať izbu okolo 10.00 doobeda a odchádzate až večer. Izbu uvolňujete pre tých, ktorí idú po Vás. Odchod večer je z dôvodu povinnej prestávky vodičov na odpočinok. Jediné čo pre Vás môžu v CK urobiť /a lepšie to aj robia/ je, že zabezpečia jednu izbu pre celý zájazd, kde je možné postupne sa osprchovať a prezliecť.
    Rád by som vedel názov CK kde Vám nechajú kľúče od izdydo večera posledného dňa pobytu pri autobusových zájazdoch.

  10. Tento rok som aj ja prvý raz cestovala do Bulharska s CK JAZZ WELT. Pri objednávaní dovolenky do Prímorska som výslovne požadovala aby v ubytovacom zariadení boli aj raňajky, čo mi sprostredkovateľka predaja potvrdila, tým, že v cene sú započítané aj raňajky. Nemilé prekvapenie mňa čakalo hneď prvé ráno, lebo som sa dozvedela, že raňajky skrátka v penzione, v ktorom som bola ubytovaná (PLAMAR) sa neposkytujú ale že ani v cene vobec nie sú zarátané. Ináč po prílete na nás na letisku už čakali delegáti, ktorí nás jednotlivými autobusmi dopravili až na hotel, to isté platilo aj na ceste naspäť, delegátka nás zaviedla až na letisko. Penzion bol čistý, 2x za pobyt nám vymenili povlečenie aj uteráky, mydlo iba pri nástupe, toaletný papier ak videli, že už bude spotrebovaný. Pridelený delegát /p. Jozef Filgas/ chodil pravidelne a v presne stanovený čas a snažil sa čo najviac klientom pomocť. Izba bola vybavená chladničkou, TV, záchod a sprcha, malý balkon. Prijala by som aj rýchlovarnú kanvicu, mikrovlnku, nakoľko v uvedenom penzione nebolo stravovacie zariadenie.

  11. Isli sme z Nitry do slnecneho 31 hodin tam, a 28 naspat. Cesta bola otrasna a to nielen cesty v Rumunsku, ale hlavne soferi dopravnej spolocnosti CESTA, ktori boli mimoriadne odporni voci ludom, arogantni a najma jeden z nich jazdil akoby nas ukradol a ludom ostavalo zle. V autobuse bola klima, ktora fukala uplne slabo a bolo nam teplo. Vyborne boli aj zavesy, ktore boli z materialu ako sietky z plaviek, cize zastreli ste a ziadna zmena. Ceresnickou na torte bola cesta naspat, kedy nam kazdu hodinu strasne nahlas na rozne intervaly (niekedy aj vyse minuty) zarevalo nieco pokazene na streche (zrejme klima alebo vetranie). Soferi povedali ze budeme stat kazde 4 hodiny, stali sme ako sa im zachcelo, nedalo sa podla toho zariadit (pitny rezim a pod). Ku koncu stali kazdych 15 minut na pumpe a ludia uz nahlas reagovali ci im sibe. Soferi volili vynikajuce miesta na prestavky, vacsinou najotrasnejsie pumpy, pritom sme isli vedla OMV, oni zastali na odpocivadle s otrasnymi WC bez moznosti nakupu. Na koniec ma sofer ani neodzdravil ked som bol naspat v Nitre. Cestovanie bolo danou za najkrajsiu dovolenku v mojom zivote, ktoru sme stravili v hoteli Afrodita na Slnecnom pobrezi.

  12. S touto CK sme boli tento rok na dovolenke v Bulharsku. Prvy a aj posledny krat. Keďže sme šli vlastnou dopravou, problémy začali až na Slnečnom pobreží. Išli sme spolu 2 rodiny (brat a sestra z rodinami) chceli sme všetci bývať pri sebe a to nám aj pán majiteľ CK sľúbil a mali sme to aj v objednavke dovolenky. Mali sme objednane 3 izby. 2 + 2 + 3. Po príchode na Slnečné pobrežie do nášho vybraného hotela Palace Ivana, nám na recepcii oznámili, že máme počkať na svoju delegátku. Po jej príchode sme sa dozvedeli, že nebyvame v danom hoteli, lebo nemaju pre nás voľné izby, že nás premiestnili. Viete si predtaviť naše prekvapené tváre. Išli sme pozrieť teda kam nas prestahovali. Na naše prekvapenie sme dostali 3 apartmany, ale každý v inom vchode hotela. Teraz sme sa mohli rozhodnuť, či ich zoberieme a budeme bývať každý v inom vchode, na inom poschodi … (mali sme so sebou 8 ročné dieťa – vnuka, ktorého sme nemohli nechať bývať celkom inde). Po asi 5 telefononatoch majitelovi CK a minimálne 2 hodinovom čakaní sme nakoneic dostali izby vedľa seba ale s tým, že museli z tade vysťahovať rodinny, ktoré tam boli ubytované.
    Takže naše skúsenosti s touto CK sú veľmi zlé a preto ju ani neodporučame a ani mi viac s ňou isto cestovať nebudeme

  13. Dobry den, je uz polovica decembra za nami a zatial som nikde na nete nenasiel katalog CK Jazzweltu na rok 2009.ak vie niekto poradit tak mozete na delon069@centrum.cz – pisal som im al mail, ale akosi sa neozyvaju.
    Dakujem. Boli sme s nimi na dovolenke v BG v r.2007 a boli sme spokojny az na ten prichod a odchod, ktory bol uz hore vyssie spominany.

  14. S Jazzweltom som bola s detmi na Slnečnom pobreží,hotel Black Sea je suprový,vtedy fungoval prvú sezonu.Bol čistý,milý personál,dobrý bazén pre deti,bufet,chýbal nám len výhlad na more. Blízko je Nesebar,úžasné historické mesto.Odporúčam tento hotel.Len neviem či je v ponuke.Šoféri poli traja,Jazzweltu chodia Polské autobusy.Len cesta bola dlhá,ale dá sa……..

  15. zdravím my sme boli s touto cestovkou na dovolenke v lete 2007 na slnečnom pobreží hotel Aurélia.všetko bolo celkom fajn až na skutočnosť, že uvedené raňajky sme mali mať formou švédskych stlov čo však v skutočnosti nebolo.taktiež by som vytkol cestovke horeuvedené časy ubytovania v prvý deň a taktiež nutnosť opustiť izby do 10.00 v deň odchodu čo bolo v našom prípade aj problém pretože sme boli s dvomi deťmi a čakať s nimi do 18.00 na odchod nebola žiadna slasť.ale čo sa týka ubytovania nemám žiadne výhrady a tento hotel odporúčam pre rodiny s deťmi,nakoľko skutočne večer nebol problém sa vyspať a hotel bol slušne vybavený a udržiavaný. tento rok plánujeme ísť s jazzweltom opäť.

  16. Dovolenka s jazzwelom,respek.Globturom august2014….splnil nase ocakovania…hotel popis sedel….strava super…co maximalne ocenujem odletove casy z KE a z Burgasu-v poobednajsich hodinach,kedze sme cest.s dvoma malymi detmi….delegatkam sa tiez neda nic vytknut……pri prichode hned ubytovaní,bez problemov….na recepcii milí,ochotní…odubytovaní v posled.den o 11h…odlet bol o 13.h….cize pohoda……fakt nemam co vytknut…..

Napsat komentář