12 thoughts on “Cestovná kancelária HECHTER”

  1. Dňa 7. septembra 2O11 sme cestovali s Vašou cestovnou kanceláriou CK HECHTER na
    severnú Krétu do aparthotela Antoulla village v stredisku Analipsi. Po príchode na Krétu nás delegátka Lubica zobrala mikrobusom do Analipsi. Po príchode k aparthotelu nas vyložili z autobusu a namiesto toho aby nás išla ubytovať, tak nas len vyložila z autobusu a išla hneď preč. Takže sme sa museli ubytovať sami. Jediné šťastie bolo že sme vedeli po anglicky, lebo majiteľka Katerina hovorila anglicky. Len nam bolo ľúto tých staršich čo nevedli jazyk, tak sme im tlmočili čo majiteľka po nich chcela, čo mala byť práca delegátky, aby ubytovala svojich klientov a ta sa očividne na to vykašlala. Hneď po príchode na izbu sme boli veľmi nemilo prekvapení, izba bola pekná a čistá, ale bohužial v nej nebola kuchynka, ktorú sme požadovali /mali sme to uvedené aj v zmluve, ktorú sme podpisovali/ nakoľko sme cestovali s malým 2,5 ročným dieťaťom, ktoré potrebuje stravu aj cez obed a tu sme mali iba polpenziu, ktorá nebola príliš vhodná pre tak malé deti, nakoľko gréci davajú do jedal rôzne korenia a ich strava je odlišna od tej našej, a malé deti nie su na ňu zvyknuté. Preto sme mali aj požiadavku izbu s kuchykou, aby sme mu mohli variť!!! Hneď po tomto zistení sme volali do CK Hechter, kde som sa informovala že ako je to možné keď sme mali uvedené v zmluve kuchynku a žiadna tam nie je. Pani z CK Hechter mi povedala že čo oni s tým majú robiť, že sa máme obrátiť na delegátku, a ževraj oni majú objednané všetky izby s kuchynkou. No bohužial ju nemal nikto.To nás už nahnevalo, lebo si myslím že keď cestujeme s nejakou CK, tak ta by sa mala starať o svojich klientov a riešiť problém hneď, alebo mali oni kontaktovať delegátku a nie žiadať po nás aby sme si to my vybavovali sami na naše vlastné náklady /telefonát/, ktorý nebol iba jeden a to Vám už nikto nepreplatí, o to sa Vám len predraži dovolenka.
    To by sa možno nestalo keby si pani delegátka Lubica vybavila svoje povinnosti a ubytovala si svojich hosti a zistené problémy odstránila hneď na mieste. Bohužial sa tak nestalo. Tak sme išli za pani majiteľkou Katerinou a hovorili jej ze musel nastať nejaký problém, lebo my máme mať izbu s kuchynkou. Tá mi povedla že všetky izby s kuchynkou má bohužial obsadené, že až za tri dni by sa dalo. To sme sa už neudržali a hneď sme volali delegátke, aby to okamžite vybavila. Ta nám namiesto toho povedala že nám požičia dvojplatničku, ktorá by nám aj tak k ničomu nebola, nakoľko v izbe neboli ani žiadne hrnce, ani nič čo k vareniu človek potrebuje. Mali sme tam iba rychlovarnú konvicu a štyri šálky s podšálkami. Tak sme boli opäť za majiteľkou a pytali sa jej že či mame teraz nechať našho synčeka tri dni o hlade a bez obedov. Ta sa nakoniec zlutovala a na druhý deň nás presťahovala do izby s kuchykou. No pani delegátka sa nám už viac neozvala a ani sa nespýtala že ako to s nami dopadlo. Videli sme ju iba 2 krát počas násho 12 – dňového pobytu.
    Prvý krát keď prišla ponúkať výlety a potom ešte jeden krát pri našom odchode. Vôbec sa nezaujímala o svojich klientov a nerobila žiadne stretnutia, tak ako sme boli doteraz zvyknutí a ako to robia iné CK, že ich delegátky chodia za klientami aj každý druhý alebo tretí deň sa popýtať či nie sú nejaké problémy a či niečo nepotrebujú. Jedinou výhodou bolo to že sme vedeli po anglicky, tak sme si pozisťovali sami čo sme potrebovali od domácich a aj po výletoch sme si chodili sami keď sme videli ten prístup. /výlety ktoré ponúkala delegátka boli aj tak predražené a dali sa zohnať cez iné domáce grécke CK oveľa oveľa lacnejšie/. Len sme lutovali tých starších čo nevedeli jazyk lebo boli odkazaní naozaj na delegátku, ktorá sa na svojich klientov úplne vykašlala. Pomáhali sme si medzi sebou ako sa dalo.
    Inak dovolenka prebiehala super. Videli sme všetko čo sme vidieť túžili /aj bez delegatky/.
    No a bodkou za týmto všetkým bol priebeh posledného dňa. Ráno sme boli na raňajkách, tak ako každý deň. Potom sme museli izby vypratať do 12 hod. Odchod z ubytovania mal byť o 00:20 hod.
    Dozvedeli sme sa že nárok na večeru už nemáme a to sme všetci ako sme tam boli rátali s tým že nakoľko je ochod až v tak neskorých hodinách že večeru ešte dostaneme. Bohužial nás nechali bez stravy, občerstvenia a strechy nad hlavou.
    Takže sa z nás stali „bezdomovci“ a to doslova a dopísmena. Museli sme s pobalenými kuframi tráviť celú túto dobu 12 hodín pri bazéne. Dosť kruté a hlavne keď ste s malým dieťaťom. No povedali sme si o.k. do 22.00 hod. to vydržíme a potom mala prísť pre nás delegátka.
    No bohužial sa tak nestalo a o 21.3O hod. nám prišla sms od delegátky že sa menil let a že namiesto o 22.OO hod nás vyzdvihne až o 4.OO hod lebo poletíme až o 6.15 hod a nič viac, že kde sa možme zatial zložiť, alebo ubytovať. Hneď sme jej volali naspäť, že či vybavila nejakú izbu kde môžeme zatiaľ byť. Povedala nám ze sa da doplatiť izba za 2O eur, ale že bohužial nie je žiadna voľná. Tak sme sa jej nahnevaní spytali že či máme zostať s 2,5 ročným malým dieťaťom do 4.OO hod rána na ulici, alebo že či nám zoženie nejaké náhradné ubytovanie. Odpoveď bola že si možme sadnúť do vestibulu, ak nás pani domáca pustí. To bol vrchol drzosti. No keď sme nechceli čakať do 4.OO hod rána pri bazéne, tak sme išli aspoň do toho vestibulu.
    Konečne o 4.O5 hod prišla delegátka pre nás a dopravila nás na letisko. Boli sme zvedaví či nás zase pred letiskom len vyhodí z autobusu a pojde preč, ako to urobila pri príchode. No tento krát nám aspoň zistila pri ktorej priehradke nás odbavia. Na letisku sme sa pýtali ostatných cestovali tým istým lietadlom do Bratislavy že či aj oni boli vyhodení o 12 hod. z izieb a museli zostať na ulici do 4.OO hod rána t.j. 16 hodín bez ubytovania, stravy a občerstvenia. No vačšina z nich dostala náhradné ubytovanie – izbu, kde sa mohli zložiť a aspoň trocha vyspať. My sme bohužiaľ medzi nich nepatrili.

    Tak sme si povedali, že nikdy viacej už nebude cestovať s CK HECHTER!!!
    Je to tá najhoršia skúsenosť za celé tie roky čo sme už pocestovali, ešte žiadna CK a ani žiadna delegátka sa k nám tak nezodpovedne nesprávali. Tomu sa hovorí „vrchol drzosti“.
    Napísali sme potom list do CK HECHTER, no doteraz sme nedostali žiadnu odpoveď a žiadnu asi
    nikdy nedostaneme. Aspoň vidíme ako sa chová CK HECHTER k svojim zákazníkom.
    S CK HECHTER UŽ NIKDY VIAC!!

  2. Mozem len potvrdit. CK HECHTER je naozaj najhorsia cestovna kancelaria s akou sme zatial s priatelom cestovali. Neochota delegatky Lubice, neshopnost ck zabezpecit to co vam ponukaju v katalogu……
    Absolutna nespokojnost s CK Hechter!

  3. Ja mam iný názor podľa mňa je CK HECHTER dobrá cestovná kancelária, pri zájazde do Primorska v Bulharsku (od 25.7. – do 4.8.2013)sa zachovali veľimi pekne, keď delgátka Zuzana zistila že som „ZŤP so značnpou nadváhou “ vynaložila maximálne úsilie, aby ma presunula do penziónu LILIA, ktorý je bližšie k pláži čím nám značne spríjemnila dovolenkový pobyt
    Ešte raz ďakujem Pavelka s rodinou

  4. Tento rok cestujem s rodinkou už 5x do Bulharska s CK HECHTER. 2 x sme boli v Pomorí (Omar,Simeon) a 2 x v Primorsku (SIM,Kompas).Teraz znova Kompas Vždy sme boli spokojný s delegátkami (Žanetou,Didou) a Žoro Nikolov je extratrieda medzi delegátmi! Kto ho pozná vie o čom tu píšem! V SIM-e a v Kompase to čo uvádza CK je pravda! Ja vrelo doporučujem CK HECHTER každému!

  5. dobry den.chcem sa s vami podelit o zažitok s cestovkou hechter bulharsko grand hotel prímorsko…..nikdy viac.hotelové sluzby pod uroven strava 8dni to iste len kuracie kridla a stehna a zelenina,nic viac.ovocie-len ked sa ujde na zaciatku alebo skoro rano.-nikdy viac….

  6. cestovali sme do Bulharska -penzion Sim.Pan domaci veľmi milý a ochotný človek.Cestovka Hechter super určite cez nich pojdeme aj buduci rok. Delegatka Zuzka perfektna,vybavi vysvetli,všetko čo bolo propagovane v katalogu je pravda.Ďakujeme Hechter

  7. Boli sme v auguste 2014 s CK Hechter v hoteli Casablanca v meste Obzor. Hechter nám predal apartmán pre 4 dospelé osoby, ale rozťahovací gauč (mali byť prístelky) mal šírku iba 120 cm.Na tom mali spať dvaja dospelí. Reklamáciu Hechter zamietol, podľa nich je tov poriadku. Po tejto a minuloročnej negatívnej skúsenosti (Koala) budem znova cestovať iba s rakúskymi cestovkami.

  8. Tento rok 18.7.mam s rodinou cestovat do Bulharska s Ck hechter a uz mam zly pocit z takych to referencii.Mame ist do hotela Grand Suny beach slnecne pobrezie,tak dufam,ze bude OK

  9. Moja skúsenosť s CK Hechter , konkrétne P. Svitková z Obchodného centra Tulip v Martine. Pani sa nevie správať slušne, je arogantná a veľmi neochotná. Nezažila som také chovanie a nepríjemné vystupovanie.Takýto človek, ktorý nevie normálne komunikovať by nemal pracovať ani pri zvieratách nie to ešte s ľudmi !!

    1. ja som mal naopak dobrú skúsenosť pri objednávaní dovolenky v H echteri v Tulipe v MT,dobrá komunikácia,vysvetlenie o dovolenke bolo pravdivé.Boli sme v BG Obzor hotel Black Sea,aj napriek problemom ake cestovka v tom čase mala sme boli spokojní,a problémy sme vôbec nepocitili

Pridaj komentár