4 thoughts on “AUTO-RENTAL s.r.o.”

  1. Velmi spokojny, ustretovy pristup, mili ludia, vyborne ceny a hlavne dostal som uplne nove auto. Nase lietadlo meskalo 4 hodiny, avsak stale nas cakali aj s vozidlom na letisku. Rozhodne ich sluzby vyuzijem aj nabuduce.

  2. Sme veľmi nespokojný s prístupom a prácou firmy Auto-rental. Pri telefonickom objednavani auta nám pracovník potvrdil rezerváciu auta pre nášho klienta s tým, že mu len máme oznámiť príchod hosťa, kvôli pristaveniu vozidla. Po tomto telefonáte pri príchode hosťa Auto-rental potvrdilo objednávku s tým že vozidlo posielajú. O pár minút nato pracovník Auto-rental volal s požiadavkou vytvorenia objednávky cez ich rezervačný systém + naskenovanie dokladov vodiča, tejto požiadavke sme vyhoveli. Po následnom urgovaní sme dostali zamietavú odpoveď bez akéhokoľvek vyrozumenia s dôvodom zamietnutia. Po ďalších 2 hodinách nekonečných telefonátov s Auto-rental nám spoločnosť už nedvíhala telefón. SME VEĽMI NESPOKOJNÍ S ICH PRÍSTUPOM KVOLI KTORÉMU SME MUSELI URGENTNE PRE KLIENTA ZHANAT INE AUTO. NAS HOTEL UTRPEL SKODU NA POVESTI. NEODPORUCAME NEODPORUCAME NEODPORUCAME

    1. Odpoved na staznost od NH GATE ONE hotel: kazdy prenajom vozidla musi prejst schvalovacim procesom nasej spolocnosti a z tohoto dovodu si nasa spolocnost pytala od recepcneho hotela udaje + doklady potencionalneho najomcu vozidla. Prvotna otazka recepcneho z hotela bola, ci mame volne vozidlo vyssej stredenej triedy pre ich hosta ktory pride o dve hodiny do ich hotela. Nasa odpoved bola kladna avsak s tym , ze potrebujeme udaje ich hosta aby sme mu vedeli prenajom schvalit. Hotel nam ich nevedel poskytnut, ze blizsie udaje nam da az po prichode hosta do hotela. Ked k nim ich host dorazil, poslali nam jeho udaje, nasledkom coho nasa spolocnost vydala negativne stanovisko k prenajmu pre tohoto hosta. Tymto sme povazovali zalezitost za uzavretu, avsak zaroven sme dali hotelu kontakty a odporucania na dalsie autopozicovne v Bratislave, ktore mozu kontaktovat za ucelom prenajmu vozidla pre tohoto ich hosta.

  3. Odpoved na staznost od NH GATE ONE hotel: kazdy prenajom vozidla musi prejst schvalovacim procesom nasej spolocnosti a z tohoto dovodu si nasa spolocnost pytala od recepcneho hotela udaje + doklady potencionalneho najomcu vozidla. Prvotna otazka recepcneho z hotela bola, ci mame volne vozidlo vyssej stredenej triedy pre ich hosta ktory pride o dve hodiny do ich hotela. Nasa odpoved bola kladna avsak s tym , ze potrebujeme udaje ich hosta aby sme mu vedeli prenajom schvalit. Hotel nam ich nevedel poskytnut, ze blizsie udaje nam da az po prichode hosta do hotela. Ked k nim ich host dorazil, poslali nam jeho udaje, nasledkom coho nasa spolocnost vydala negativne stanovisko k prenajmu pre tohoto hosta. Tymto sme povazovali zalezitost za uzavretu, avsak zaroven sme dali hotelu kontakty a odporucania na dalsie autopozicovne v Bratislave, ktore mozu kontaktovat za ucelom prenajmu vozidla pre tohoto ich hosta.

Napsat komentář