5 thoughts on “EKO-OKNO MP”

  1. Po našej skúsenosti s Firmou EKO-OKNO MP, sme prišli k záveru, že ak nemáte problémy, tak stačí ak oslovíte menovanú firmu. Dopracujete sa od vulgárnych slov a to nie len od robotníkov, ale aj od tzv. pána majiteľa až po vyhrážanie sa políciou, ktorú mimochodom sme mali volať my a nie oni, majú to chlapci trošku pomýlené….ďalej vyhrážkami typu, že Vás dajú na súd, vyberú už osadené okná. Samozrejmé je aj to v tejto firme, že robotníci v našej domácnosti boli takí drzí, že nemali problém siahať na naše osobné veci.
    Čítali sme na nete sťažnosti čo boli na túto firmu, kde sa p.Parihus snažil veľmi pravdivo reagovať. Napíšeme len toľko, komu poskytla táto firma svoje služby isto neuveril ani jedinému slovu čo tam napísal. A to, čím sa stále obháňa, že koľkoročné má už skúsenosti v tejto oblasti, by sme na jeho mieste radšej vôbec nespomínali, lebo práca, ktorú odvádza jeho „slávny kolektív“ o tom vôbec, ale vôbec nesvedčí. Máme pre neho ešte jednu radu, existujú určite školenia, „Ako sa slušne správať k zákazníkom“ a myslíme si, že p.Parihus by sa mal určite na nejaké prihlásiť a to čím skôr, keď teda chce ešte o niekoľko rokov mať nejakých zákazníkov.

  2. =====================
    Oznam administrátora:

    Firma Eko Okno MP požiadala o odstránenie príspevku, ktorý napísala pani Kvitkovicova Iveta 31. októbra 2008. Hodnotenie nakoniec nebolo odstránené, ale 28.1.2009 napísala firma príspevok, v ktorom žiada autorku sporného príspevku, aby ich kontaktovala v záujme riešenia celej veci.

    Administrátor TopSlužby.sk.

    =====================

  3. dobry den,
    dovolte mi v mene mojej firmy reagovat na komentar pani Kvitkovicovej.
    Do dnesneho dna neevidujeme u nas ziadnu zmluvu (objednavku) na meno Kvitkovic/-ova.
    Touto cestou prosim pisatelku, ak mala akykolvek problem s nasou firmou, nech ma kontaktuje.
    kosice@eko-oknomp.sk alebo priamo telefonicky 0918463238

    dakujem Parihus, majitel EKO-OKNO MP

  4. Prestavoval som dom, a niekoľko bytov. Do 2 bytov som nechal urobiť okná od EKO-OKNO vtedy ešte bez prívlastku MP (rok 2005-2006), robil to samozrejme Parihus.

    Mám negatívne skúsenosti, či už so samotným vymeraním p. Parihusa, ktorý sa sekol o pár cm a muselo sa domurovať zhruba 15!!! cm, správanie jeho „odborného teamu“ ani nebudem opisovať, nakoľko je to v tejto brandži asi bežné. Montáž čo mala trvať 1 deň trvala napokon 3. Reklamácie na zlé osadenie bez úspechu, obe balkónové dvere nesedia, plastová stena v ktorej je usadené okno + dvere neskutočne vŕzga, na čo ma pri objednávaní neupozornil.

    Samotné nastavenie dverí a okien mi napokon urobila iná firma (ktorá mi robila dom).

    EKO-OKNO si spájam s úplne negatívnym prístupom od majiteľa, cez jeho robtníkov až po samotnú kvalitu výrobkov, ktoré predáva.

  5. Kedže túto stránku navštevuje dosť užívateľov a čítajú si negatívne ohlasy na firmy, medzi ktoré patrí aj tá moja, dovolím si vyjadriť sa k týmto dvom negatívnym anonymným názorom. Aj keď sa údajná p. Kvitkovičová podpísala, my sme zákazníčku s takým menom nemali. Takže mi to vychádza buď na negatívny ohlas od konkurečnej firmy alebo zákazníka, ktorý mal neopodstatnený dôvod na reklamáciu, ktorá mu bola zamietnutá a takýmto spôsobom sa chce anonymne pomstiť. Pisateľ pod menom p. Kvitkovičová určite patril medzi zákazníkov, ktorý nechceli doplatiť za dodaný tovar. Na možnosť vybrania osadených okien upozorňujeme zákazníkov, ktorí si nesplnia uhradenie finančného záväzku voči nám, keďže ako stojí v zmluve tovar je až do úplného vyrovnania záväzku našim majetkom. Aj my sa potrebujeme chrániť.

    Ak by boli naše služby, až tak nekvalitné ako tu opisujú dvaja nespokojný zákazníci (alebo možno je to jeden a ten istý pisateľ), asi by sme už neboli na trhu.
    Keď sa nad tým zamyslím, ak by sme Vám montovali okná v roku 2005, napadlo by Vás o 5 rokov písať negatívnu skúsenosť s našou firmou? To od kedy sa venujem tejto podnikateľskej činnosti, sa vie každý dočítať na našom webe, čiže to považujem za ďalší výmysel, sťažovať sa po 5tich rokoch na vŕzgajúce okno v byte, ktorý pán ANDY údajne rekonštruoval a nebýva v ňom.

    Ročne odmontujeme niekoľko stoviek zákaziek, z toho keď za rok máme 5-10 nespokojných zákazníkov, myslím si, že sme celkom úspešná firma keď sa píše rok 2012 a my sme stále tu. Každý nedostatok, sa snažíme riešiť k obojstrannej spokojnosti, no nie s každým človekom sa to dá.

    O rôznorodosti zákazníkov, výmyselíkov a špekulantov Vám tu písať nemusím, veď sami dobre viete, že v dnešnej dobe každý len hľadá dôvody a spôsoby, ako nedoplatiť za zákazku, alebo ako získať ešte dodatočnú zľavu za údajne zlý tovar. Vedel by som o takýchto zákazníkoch napísať asi 4 knihy a na niektorých dôvodoch reklamácií by ste sa smiali pol dňa :)

    Na záver už len toľko, venujme sa každý tomu čomu vieme, každý sa celý život učíme ako robiť veci ešte lepšie.

Pridaj komentár