Zdieľajte na Facebooku

Skúsenosti s  DPD

Základé informácie

Adresa: Technická 7
82104 Bratislava
Bratislavský
Mapa
Otváracie hodiny:
Po:
Ut:
Str:
Štv:
Pia:
So:
Ne:
Tel.: 18 373
E-mail: dpd@dpd.sk
Web: www.dpd.com/sk
DPD
1 vote, 4.00 avg. rating (40% score)

Lokalita: ,

Kategórie: Kuriérske služby

Vyznamenanie pre vašu firmu na vaše stránky!

Vynikajúce hodnotenia môžu mať veľmi dobrý dopad na vašu firmu a nové klienty. Odporúčame vám preto zverejniť svoj rating aj na vašej firemnej web stránke. Ako? Vložte tento kod:
<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.topsluzby.sk/distinction.php?firma= 2025" width="90px" height="50px"></iframe><a href="http://www.topsluzby.sk">TopSluzby.sk</a></div>

Jstě majiťel firmy DPD? Vietě, že jeden nespokojný zákazník povie o svojej skúsenosti ďalším 16 ľuďom? A naopak, jeden spokojný zákazník povie o svojej skúsenosti 5-6 ľuďom? Ak teda všetko necháte na náhodu, môžete čakať, že hodnotenia, ktoré tu dostanete od náhodných návštevníkov budú z troch štvrtín negatívne. Vaša firma bude vyzerať horšie, ako je tomu v skutočnosti a to znamené menej zákazníkov pre DPD. Pozrime sa na to, čo sa s tým dá robiť: Vy môžete do veľkej miery kontrolovať, koľko a akých zákazníkov napíše svoje hodnotenie na vašu firmu DPD. Musíte ich však aktívne požiadať, aby tak urobili. Ako požiadať svojich zákazníkov o hodnotenie na DPD? Na webstránke DPD môžete priamo vyzvať svojich návštevníkov, aby napísali, o svojej skúsenosti s DPD. Tento odkaz vám zároveň bude slúžiť na to, aby ste presvedčili nových návštevníkov, že ste spoľahlivá firma.

Skopírujte kód a vložte do súboru vašej webstránky a uložte ho na internet. Nejde tu o to schovať ten odkaz tak, aby ho nikto nevidel. Ak ho nikto neuvudí, tak nebudete ani kontrolovať, aké hodnotenia sa objavujú pri vašej firme. Preto ho dajte na viditeľné miesto na vašej stránke.

Kódy na vašu stránku:
Ohodnoťte naše <a href=" http://www.topsluzby.sk/sluzby/kurierske-sluzby/dpd.html">služby</a>.
Podeľte sa o svoje skúsenosti a napíšte, ako ste boli spokojný s <a href=" http://www.topsluzby.sk/sluzby/kurierske-sluzby/dpd.html">našimi službami</a>.
Pokud se chcete stát sponzorem tohoto článku a mít na tomto místě svůj inzerát, je to snadné. Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo ZDE.


Známe 22 názorov na DPD

  • chocolatca says:

    S DPD mám zatiaľ výborné skúsenosti.

    pre:
    – dajú dopredu vedieť, kedy prídu a ak sa im nič nestane, tak to vždy dodržali zatiaľ (iba raz dostal defekt, ale aj to zavolal)
    – kuriér ma počkal na mieste, kde sme sa dohodli
    – sú veľmi rýchli

    proti:
    – ak nie ste zmluvný zákazník, môžu byť drahí, ale kvalitní na druhej strane

  • S touto spoločnosťou konkrétne s pobočkou v Poprade nie som spokojný. Podľa mňa neurobili všetko pre doručenie balíka a aj ich správanie nesvedčí o tom, že majú o zákazníka záujem.

  • peter says:

    uz nikdy viac DPD, fakt nie.
    dobry den si robia zo zakaznika. dohodnuty termin dorucenia na sobotu kt som mal 2x potvrdeny ignorovali. v sobotu nikto o zasielke nic nevedel.

  • Anežka Ježíková says:

    Mám veľmi zlú skúsenosť. Balík mi doručujú týždeň a ešte ho nemám. Veľmi zlá komunikácia. Mali mi doručiť dôležitý list. Nedoručili. Veľmi zlé!

  • Nikdy says:

    Už nikdy viac, totálne zničená zásielka, doničená krabica, vytrhnutá a navyše drahá doprava

  • michaela says:

    S DPD mám hrozne skúsenosti. Balík čo som posielala ešte stále neprišiel na svoju adresu. Druhý balík prišiel rozbitý. No proste otras.

  • Nika says:

    NIKDY VIAC!!! Tak arogantný kuriér ako bol dnes pri mne nebol ešte nikdy. Po telefóne sa so mnou bavil, akoby robil službu zadarmo. Bavil sa so mnou štýlom, že on nemá čas vopred mi zatelefonovať, že mi nesie balík, tak že on má aj inú prácu okrem toho, že nesie balík mne a ďalej to zaklincoval po mojej otázke na ňho, či mi môže doniesť balík zajtra, keďže dnes ,,nemá,, čas ,,na mňa,, mi povedal, že on nevie či bude mať zajtra čas. To kde sme??? Za také poštovné mi skáče po hlave a dovoľuje si? POSLEDNÝKRÁT a verím, že viac toho pána neuvidím.

  • monika says:

    OTRASNÉ služby, nedonesú zásielky v určený čas, žiadny záujem o klienta,šofér mi nemal vydať drobné pri preberaní balíka,tak si ich nechal ako sprepitné,po písomnej sťažnosti bola opätovne zásielka doručená mimo dohodnutý čas.Hanba!!!

  • Lienka757 says:

    S touto spoločnosťou mám veľmi zlé skúsenosti. Už po druhý krát som si dala doručiť balík do zamestnania a vždy mi prišiel e-mail, že balík bude doručený medzi 17:00 a 19:30. Keď som volala, že v práci už nebudem, tak kuriér mal problém mi ho doručiť, vraj nestíha. No proste jeden des. U iných spoločností, keď si napíšete doručenie do zamestnania, tak vždy vám ho doručia v doobedných hodinách. Už nikdy nebudem objednávať tovar tam, kde doručujú iba cez DPD.

  • Tomáš says:

    Nikdy viac! Keby som vedel, aké peripetie ma budú čakať s nimi, tak si nič neobjednám, už si budem dávať pozor a vžy si zistím, ktorá firma nosí zásielky, ale toto je také naše, slovenské……otrasné dačo

  • Pato says:

    Dpd. Banda neschopnych ludi. Lacny pristup ..

  • jarmila says:

    S DPD mám viac zlých skúseností. Pošlú vám link na zmenu dátumu dodania, ale nefunguje to, aj tak vám balík prinesú, kedy chcú oni. Naposledy mi balík priniesol mladý zasran, ktorý nadával, hádzal balíky, pritom nevedel, čo v nich je. Nikdy viac neobjednám tovar, ktorý doručuje DPD.

  • Nika says:

    Zniceny tovar a zla komunikacia..ked mozete vyhnite se tejto spolocnosti…

  • AĎA says:

    No, musím sem pridaj aj ja komentár/ skúsenosť a bude veľmi, veľmi veľmi NEGATÍVNY. Aj keď som si prepravu balíka objednávala do zahraničia 2x cez inú preprav.spoločnosť aj tak to vždy skončilo v zazm.kurier. spoločnosti DPD. Tento 2x teraz (5.2.2016) keď som dcére posiela balík, mimochodom, keď to teraz píšem (17.2.2016) balík stále po 13 dňoch nie je doručený v Dánsku adresátovi a zistila som že zvova cez DPD, tak som volala do preprav spoločnosti kde som si prepravu objednávala a so strachom sa jej pýtala či mali vždy balíky doručené a hlavne do zahraničia a tak ako sľubujú do 5 prac. dní. Ubezpečila ma že sa im nestalo že balík nebol doručený, povedala som jej moju 1vú skúsenosť z novembra 2015, že DPD balík nedoručilo dcére, že balík sme si 10 dní naháňali, odvolávali na naše náklady a že nakoniec som dcéru cez NET našla kde asi balík ostal stáť a dcéra si po balík na vlastné náklady musela ísť zobrať sama !!! , keď som si vyliala srdce tak ln pohmmkávala, že hééj no niee nestalo sa ešte a tak som poďakovala za dobré správy a tešili sme sa že konečne nebude problém s prepravou a doručením, no naša radosť bola veľmi ale veľmi predčasná, tie isté problémy a ešte oveľa, oveľa horšie nastali 10.2. v DK keď sa balík nepohol vôbec za deň z jedného miesta, už mi to hneď ráno o 09:00 bolo podozrivé a začala som sa obávať že niečo zas nieje v poriadku a na naše nešťastie je to tak a je to až do teraz nedoručené a čerešnička na torte je že do DPD stále píšem, volám, ignorancia veľká niečo robiť pre doručenie balíka, balík stojí 8dní dnešným a ani nevedia kde !, zas dnes ráno som im JA poslala scen kde je balík, nakoľko mi včera napísali do mailu ani mi nezavolali len stroho do mailu že žiaľ nevedia balík nájsť a balík evidujú ako stratený !!! Povedz mi ľudia je to normále oni 13 dní prepravujú balík kt. ani nevedia kde je a len čakajú celé dni – 8 dní maily čo a či im z DK niečo napíšu, z DK nemajú odpoveď a oni len sedkajú a čakajú, ako sa môže stratiť veľký- ťažký vyše 30kg balík s označením KREHKÉ o rozmeroch 50x40x40 ???? Všetku snahu do hľadania balíka som zapojila ja a moja dcéra s priateľom nie DPD, indície kde balík a že ho stále nemá adresát sme po celí čas DPD prinášali a oni nič…. dnes ostali veľmi zas prekvapený že som im povedala ďalšie depo kde je posledný údaj o balíku zaznamenaný a že stojí tam !!! Oni zas len že ďakujeme, preveríme :), pochopíte toto niekto ??? No ja už na túto spoločnosť mám také ťažké srdce že sa už ani nevládzem postaviť zo stoličky tak mi je zle z tejto neschopnej, nespoľahlivej firmy – keď som sa včera rozprávala s kuriérom inej spoločnosti tak povedal že skôr by sám na chrbte tam zaniesol :) nechápal aký majú postoj a prístup k celej situácii dnes je 13 deň a oni sú spokojnučký, a ja mám také nervy ten balík nestál 5e. ako si ono myslia a sú tam veci kt. dcéra mala mať už pre 8 dňami a študijné knihy a iné veľmi drahé a dôležité veci. No na záver, neobjednávajte si určite kur.-preprav. spoločnosť DPD. NEDOPORUČUJEM a to som tu s toho čo sa stalo napísala naozaj ani nie štvrtinu … to by ste tu strávili cele dni keby som všetko mala opísať ako všetko prebiehalo s DPD – komunikácia, asi by ste tiež len krútili nechápajúc hlavou a boli zhrozený ako som ja a všetci naši známy a blízky … už podajú ďalej info každému o DPD … NIKDY – NIKDY viac DPD :( :( :(

  • AĎA says:

    No, musím sem pridaj aj ja komentár/ skúsenosť a bude veľmi, veľmi ,veľmi NEGATÍVNY. Aj keď som si prepravu balíka objednávala do zahraničia 2x cez inú preprav.spoločnosť aj tak to vždy skončilo v zazm.kurier. spoločnosti DPD. Tento 2x teraz (5.2.2016) keď som dcére posiela balík, mimochodom, keď to teraz píšem (17.2.2016) balík stále po 13 dňoch nie je doručený v Dánsku adresátovi a zistila som že znova cez DPD, tak som volala do preprav spoločnosti kde som si prepravu objednávala a so strachom sa jej pýtala či mali vždy balíky doručené a hlavne do zahraničia a tak ako sľubujú do 5 prac. dní. Ubezpečila ma že sa im nestalo že balík nebol doručený, povedala som jej moju 1vú skúsenosť z novembra 2015, že DPD balík nedoručilo dcére, že balík sme si 10 dní naháňali, odvolávali na naše náklady a že nakoniec som dcéru cez NET našla kde asi balík ostal stáť a dcéra si po balík na vlastné náklady musela ísť zobrať sama !!! , keď som si vyliala srdce tak len pohmmkávala, že hééj no niee nestalo sa ešte a tak som poďakovala za dobré správy a tešili sme sa že konečne nebude problém s prepravou a doručením, no naša radosť bola veľmi ale veľmi predčasná, tie isté problémy a ešte oveľa, oveľa horšie nastali 10.2. v DK keď sa balík nepohol vôbec za deň z jedného miesta, už mi to hneď ráno o 09:00 bolo podozrivé a začala som sa obávať že niečo zas nie je v poriadku a na naše nešťastie je to tak a je to až do teraz nedoručené a čerešnička na torte je že do DPD stále píšem, volám, ignorancia veľká niečo robiť pre doručenie balíka, balík stojí 8dní dnešným a ani nevedia kde !, zas dnes ráno som im JA poslala scen kde je balík, nakoľko mi včera napísali do mailu ani mi nezavolali len stroho do mailu že žiaľ nevedia balík nájsť a balík evidujú ako stratený !!! Povedz mi ľudia je to normále oni 13 dní prepravujú balík kt. ani nevedia kde je a len čakajú celé dni – 8 dní maily čo a či im z DK niečo napíšu, z DK nemajú odpoveď a oni len sedkajú a čakajú, ako sa môže stratiť veľký- ťažký vyše 30kg balík s označením KREHKÉ o rozmeroch 50x40x40 ???? Všetku snahu do hľadania balíka som zapojila ja a moja dcéra s priateľom nie DPD, indície kde balík a že ho stále nemá adresát sme po celí čas DPD prinášali a oni nič…. dnes ostali veľmi zas prekvapený že som im povedala ďalšie depo kde je posledný údaj o balíku zaznamenaný a že stojí tam !!! Oni zas len že ďakujeme, preveríme :), pochopíte toto niekto ??? No ja už na túto spoločnosť mám také ťažké srdce že sa už ani nevládzem postaviť zo stoličky tak mi je zle z tejto neschopnej, nespoľahlivej firmy – keď som sa včera rozprávala s kuriérom inej spoločnosti tak povedal že skôr by sám na chrbte tam zaniesol :) nechápal aký majú postoj a prístup k celej situácii dnes je 13 deň a oni sú spokojnučký, a ja mám také nervy ten balík nestál 5e. ako si ono myslia a sú tam veci kt. dcéra mala mať už pre 8 dňami a študijné knihy a iné veľmi drahé a dôležité veci. No na záver, neobjednávajte si určite kur.-preprav. spoločnosť DPD. NEDOPORUČUJEM a to som tu s toho čo sa stalo napísala naozaj ani nie štvrtinu … to by ste tu strávili cele dni keby som všetko mala opísať ako všetko prebiehalo s DPD – komunikácia, asi by ste tiež len krútili nechápajúc hlavou a boli zhrozený ako som ja a všetci naši známy a blízky … už podajú ďalej info každému o DPD … NIKDY – NIKDY viac DPD :( :( :(

  • jana says:

    nie, nie ,nie,

  • Nykky says:

    DPD nikdy viac, tak arogantných pánov kuriérov som ešte nevidela. Ich arogantný spôsob komunikácie bol nemiestny. Keď došli správali sa neskutočne premúdreto.Pri podpisovaní sa posmievali, že som ľaváčka. Vyzvedali, čo som si objednala. Bolo mi to nepríjemné. Krabica/obal tovaru bola poškodená a premočená. Chápem, že toho každý deň majú veľa ale je to ich práca. My zákazníci nemôžeme za to, že tieto primitíva s učňovkou si nevedia nájsť lepšiu prácu.

  • Miloš says:

    Tretíkrát mi posielajú balík cez DPD a poviem vám, že jeden veľký otras. Filiálku majú 6 km od obchodu kde som si objednal tovar a doručenie na túto filiálku trvá už 48 hodín. Ďalšie dva balíky mi doručovali takmer 7 dní, pri jednom balíku som dokonca už aj zabudol čo to vlastne má byť, tak dlho im to trvalo. strašná spoločnosť !

  • Silvia says:

    So spoločnosťou DPD mám síce len jednu ale negatívnu skúsenosť.
    22. 04. 2016 mi mal byť touto spoločnosťou doručený balík. Kuriér mi ráno zavolal ale ja som sa nenachádzala práve doma ale nemohla som ju prevziať na adrese na ktorej som sa nachádzala a preto som sa s ním podotíkam slušne chcela dohodnúť na inom čase, odpovedal citujem “ja nemám cestu okolo a nebývam na Hájiku. Vyriešte si to sama”. celý rozhovor prebiehal z jeho strany drzo a arogantne. Ešte v ten deň som na pána kuriéra napísala sťažnosť a kontaktovala spoločnosť. Dohodli sme sa že moju zásielku (ktorú sm súrne potrebovala v piatok) prevezmem dnes 25. 04. 2016. Dnes ráno mi ten istý kurier PREZVONIL. Zhodou okolnosti som sa nenachádzala znova na adrese ktorú som zadala v objednávke preto som sa sním chcela dohodnúť aby mi ju priniesol na inú. Viem že sa nemôžu vracať pretoťže maju určenú trasu ale som si na 100% istá že asresu na ktorej som sa nachádzala mal po ceste. Medzitým už stihol zavolať na číslo z ktorého som kontaktovala spoločsnoť DPD. Dovolal sa mojej mame ktorej povedal že som bola drzá a ma problémy kvôli mne. Na toto som už vážne nemala náladu preto som mu zavolala a priamo povedala že svoju zásielku očakávam dnes. Odpovedal mi citujem “uvedomte si s kým sa bavíte”. No ale nech sa pán kurier uvedomí s kým sa on baví. Ja som ich zákazník a ja sa bavím s človekom ktorý je za to platený on sa baví so svojím zákazníkom. Ja pracujem s ludmi a keby sa s čo i len jedným rozprávam ako on so mnou na mieste ma vyhodia. Nikdy v živote som nezažila takehoto nepríjemného kuriéra. dnes som napísala Ďalšiu sťažnosť. Úprimne si prajem aby pána vyhodili. Viem že sa to nepatrí. Veď predsa má možno na krku deti a pôžičku a prácu potrebuje ale určite sa nespráva tak ako keby tú prácu naozaj potreboval.

  • Slávka says:

    NAJHORŠÍ. kurier sa mi ani neozval a balik poslal naspat do USA!! ja som ho uhradzala uz pri objednavke, lebo inak sa to nedalo aj poštovne a clo! a on mi ani neoznámil ze je na adrese niakym sposobom! ani papierom, telefon, spravom, jednoducho niako a poslal ho jednoducho naspat. Vyvolavam do call centra a baba co tam robi mi povie, ze on mi neni povinny volat???!! ze naozaj?? a pritom na ich stranke je napisane ze mi ma nechat oznam ze tam bol a nic…najhoršia firma na doručovanie otras

  • Milan says:

    Ani ja už nikdy viac nepodporim DPD.Bezdvovodne mi zadržiavajú balik a ani po trojnásosobnej telefonickej urgencii nemam balik.Odpovedali mi že chyba nastala v systéme pri presmerovaní na pickup.No ale ja som to nespôsobil ,atak sa mali snažiť výsť klientovi v ústrety.Osobne nenakúpim v takom eshope ktorý dodáva cez DPD.Naopak veľmi dobré skúsenosti mám sUPC.

  • Dorota says:

    Kurierka Spolocnost DPD
    Tak, poprve nepoznaju mobilne telefony.. Mal mi prist balik od 14:20-15:20 (co akurat v tom case mi zacina poobednajsia zmena v robote)
    Rano mi pisali SMS – ze mi pride balik o 14:20-15:20 – vzala som si zaskok v praci preto. Prisiel mi aj mail ze mi pride balik…
    Odrazu nastala ta hodina a ja som cakala.. Cakala cakala cakala a nikto nesiel, nezvonil, tak mi to bolo cudne ze co sa stalo. Isla som sa dole pozriet ku brane a v susedovej schránke som nasla odkaz na moje meno, ze ma kurier nezastihol..
    Coze? Bola som doma, mobil zapnuty a ako to ze ma nezastihol ? Zbytocne som si zobrala zaskok v praci.. Kurier sa mi ani len neráčil zavolať!
    Takže poviem Vám iba tolko, NIKDY V ZIVOTE! A dalsia vec – a nikdy neplatte balik vopred ak zvolite DPD sluzbu kuriersku. Ja teraz neviem co mam robit, asi sa mi ten balik stratil..


Napsat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akékoľvek hodnotenie môžete použiť na všej stránke, ale musíte uviesť www.topsluzby.sk ako zdroj hodnotenia. HTML kod odkazu: <a href="http://www.topsluzby.sk/">TopSlužby.sk</a>
¨