Zdieľajte na Facebooku

Skúsenosti s  DPD

Základé informácie

Adresa: Technická 7
82104 Bratislava
Bratislavský
Mapa
Otváracie hodiny:
Po:
Ut:
Str:
Štv:
Pia:
So:
Ne:
Tel.: 18 373
E-mail: dpd@dpd.sk
Web: www.dpd.com/sk
DPD
1 vote, 4.00 avg. rating (40% score)

Lokalita: ,

Kategórie: Kuriérske služby

Vyznamenanie pre vašu firmu na vaše stránky!

Vynikajúce hodnotenia môžu mať veľmi dobrý dopad na vašu firmu a nové klienty. Odporúčame vám preto zverejniť svoj rating aj na vašej firemnej web stránke. Ako? Vložte tento kod:
<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.topsluzby.sk/distinction.php?firma= 2025" width="90px" height="50px"></iframe><a href="http://www.topsluzby.sk">TopSluzby.sk</a></div>

Jstě majiťel firmy DPD? Vietě, že jeden nespokojný zákazník povie o svojej skúsenosti ďalším 16 ľuďom? A naopak, jeden spokojný zákazník povie o svojej skúsenosti 5-6 ľuďom? Ak teda všetko necháte na náhodu, môžete čakať, že hodnotenia, ktoré tu dostanete od náhodných návštevníkov budú z troch štvrtín negatívne. Vaša firma bude vyzerať horšie, ako je tomu v skutočnosti a to znamené menej zákazníkov pre DPD. Pozrime sa na to, čo sa s tým dá robiť: Vy môžete do veľkej miery kontrolovať, koľko a akých zákazníkov napíše svoje hodnotenie na vašu firmu DPD. Musíte ich však aktívne požiadať, aby tak urobili. Ako požiadať svojich zákazníkov o hodnotenie na DPD? Na webstránke DPD môžete priamo vyzvať svojich návštevníkov, aby napísali, o svojej skúsenosti s DPD. Tento odkaz vám zároveň bude slúžiť na to, aby ste presvedčili nových návštevníkov, že ste spoľahlivá firma.

Skopírujte kód a vložte do súboru vašej webstránky a uložte ho na internet. Nejde tu o to schovať ten odkaz tak, aby ho nikto nevidel. Ak ho nikto neuvudí, tak nebudete ani kontrolovať, aké hodnotenia sa objavujú pri vašej firme. Preto ho dajte na viditeľné miesto na vašej stránke.

Kódy na vašu stránku:
Ohodnoťte naše <a href=" http://www.topsluzby.sk/sluzby/kurierske-sluzby/dpd.html">služby</a>.
Podeľte sa o svoje skúsenosti a napíšte, ako ste boli spokojný s <a href=" http://www.topsluzby.sk/sluzby/kurierske-sluzby/dpd.html">našimi službami</a>.
Pokud se chcete stát sponzorem tohoto článku a mít na tomto místě svůj inzerát, je to snadné. Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo ZDE.


Známe 39 názorov na DPD

  • chocolatca says:

    S DPD mám zatiaľ výborné skúsenosti.

    pre:
    – dajú dopredu vedieť, kedy prídu a ak sa im nič nestane, tak to vždy dodržali zatiaľ (iba raz dostal defekt, ale aj to zavolal)
    – kuriér ma počkal na mieste, kde sme sa dohodli
    – sú veľmi rýchli

    proti:
    – ak nie ste zmluvný zákazník, môžu byť drahí, ale kvalitní na druhej strane

  • S touto spoločnosťou konkrétne s pobočkou v Poprade nie som spokojný. Podľa mňa neurobili všetko pre doručenie balíka a aj ich správanie nesvedčí o tom, že majú o zákazníka záujem.

  • peter says:

    uz nikdy viac DPD, fakt nie.
    dobry den si robia zo zakaznika. dohodnuty termin dorucenia na sobotu kt som mal 2x potvrdeny ignorovali. v sobotu nikto o zasielke nic nevedel.

  • Anežka Ježíková says:

    Mám veľmi zlú skúsenosť. Balík mi doručujú týždeň a ešte ho nemám. Veľmi zlá komunikácia. Mali mi doručiť dôležitý list. Nedoručili. Veľmi zlé!

  • Nikdy says:

    Už nikdy viac, totálne zničená zásielka, doničená krabica, vytrhnutá a navyše drahá doprava

  • michaela says:

    S DPD mám hrozne skúsenosti. Balík čo som posielala ešte stále neprišiel na svoju adresu. Druhý balík prišiel rozbitý. No proste otras.

  • Nika says:

    NIKDY VIAC!!! Tak arogantný kuriér ako bol dnes pri mne nebol ešte nikdy. Po telefóne sa so mnou bavil, akoby robil službu zadarmo. Bavil sa so mnou štýlom, že on nemá čas vopred mi zatelefonovať, že mi nesie balík, tak že on má aj inú prácu okrem toho, že nesie balík mne a ďalej to zaklincoval po mojej otázke na ňho, či mi môže doniesť balík zajtra, keďže dnes ,,nemá,, čas ,,na mňa,, mi povedal, že on nevie či bude mať zajtra čas. To kde sme??? Za také poštovné mi skáče po hlave a dovoľuje si? POSLEDNÝKRÁT a verím, že viac toho pána neuvidím.

  • monika says:

    OTRASNÉ služby, nedonesú zásielky v určený čas, žiadny záujem o klienta,šofér mi nemal vydať drobné pri preberaní balíka,tak si ich nechal ako sprepitné,po písomnej sťažnosti bola opätovne zásielka doručená mimo dohodnutý čas.Hanba!!!

  • Lienka757 says:

    S touto spoločnosťou mám veľmi zlé skúsenosti. Už po druhý krát som si dala doručiť balík do zamestnania a vždy mi prišiel e-mail, že balík bude doručený medzi 17:00 a 19:30. Keď som volala, že v práci už nebudem, tak kuriér mal problém mi ho doručiť, vraj nestíha. No proste jeden des. U iných spoločností, keď si napíšete doručenie do zamestnania, tak vždy vám ho doručia v doobedných hodinách. Už nikdy nebudem objednávať tovar tam, kde doručujú iba cez DPD.

  • Tomáš says:

    Nikdy viac! Keby som vedel, aké peripetie ma budú čakať s nimi, tak si nič neobjednám, už si budem dávať pozor a vžy si zistím, ktorá firma nosí zásielky, ale toto je také naše, slovenské……otrasné dačo

  • Pato says:

    Dpd. Banda neschopnych ludi. Lacny pristup ..

  • jarmila says:

    S DPD mám viac zlých skúseností. Pošlú vám link na zmenu dátumu dodania, ale nefunguje to, aj tak vám balík prinesú, kedy chcú oni. Naposledy mi balík priniesol mladý zasran, ktorý nadával, hádzal balíky, pritom nevedel, čo v nich je. Nikdy viac neobjednám tovar, ktorý doručuje DPD.

  • Nika says:

    Zniceny tovar a zla komunikacia..ked mozete vyhnite se tejto spolocnosti…

  • AĎA says:

    No, musím sem pridaj aj ja komentár/ skúsenosť a bude veľmi, veľmi veľmi NEGATÍVNY. Aj keď som si prepravu balíka objednávala do zahraničia 2x cez inú preprav.spoločnosť aj tak to vždy skončilo v zazm.kurier. spoločnosti DPD. Tento 2x teraz (5.2.2016) keď som dcére posiela balík, mimochodom, keď to teraz píšem (17.2.2016) balík stále po 13 dňoch nie je doručený v Dánsku adresátovi a zistila som že zvova cez DPD, tak som volala do preprav spoločnosti kde som si prepravu objednávala a so strachom sa jej pýtala či mali vždy balíky doručené a hlavne do zahraničia a tak ako sľubujú do 5 prac. dní. Ubezpečila ma že sa im nestalo že balík nebol doručený, povedala som jej moju 1vú skúsenosť z novembra 2015, že DPD balík nedoručilo dcére, že balík sme si 10 dní naháňali, odvolávali na naše náklady a že nakoniec som dcéru cez NET našla kde asi balík ostal stáť a dcéra si po balík na vlastné náklady musela ísť zobrať sama !!! , keď som si vyliala srdce tak ln pohmmkávala, že hééj no niee nestalo sa ešte a tak som poďakovala za dobré správy a tešili sme sa že konečne nebude problém s prepravou a doručením, no naša radosť bola veľmi ale veľmi predčasná, tie isté problémy a ešte oveľa, oveľa horšie nastali 10.2. v DK keď sa balík nepohol vôbec za deň z jedného miesta, už mi to hneď ráno o 09:00 bolo podozrivé a začala som sa obávať že niečo zas nieje v poriadku a na naše nešťastie je to tak a je to až do teraz nedoručené a čerešnička na torte je že do DPD stále píšem, volám, ignorancia veľká niečo robiť pre doručenie balíka, balík stojí 8dní dnešným a ani nevedia kde !, zas dnes ráno som im JA poslala scen kde je balík, nakoľko mi včera napísali do mailu ani mi nezavolali len stroho do mailu že žiaľ nevedia balík nájsť a balík evidujú ako stratený !!! Povedz mi ľudia je to normále oni 13 dní prepravujú balík kt. ani nevedia kde je a len čakajú celé dni – 8 dní maily čo a či im z DK niečo napíšu, z DK nemajú odpoveď a oni len sedkajú a čakajú, ako sa môže stratiť veľký- ťažký vyše 30kg balík s označením KREHKÉ o rozmeroch 50x40x40 ???? Všetku snahu do hľadania balíka som zapojila ja a moja dcéra s priateľom nie DPD, indície kde balík a že ho stále nemá adresát sme po celí čas DPD prinášali a oni nič…. dnes ostali veľmi zas prekvapený že som im povedala ďalšie depo kde je posledný údaj o balíku zaznamenaný a že stojí tam !!! Oni zas len že ďakujeme, preveríme :), pochopíte toto niekto ??? No ja už na túto spoločnosť mám také ťažké srdce že sa už ani nevládzem postaviť zo stoličky tak mi je zle z tejto neschopnej, nespoľahlivej firmy – keď som sa včera rozprávala s kuriérom inej spoločnosti tak povedal že skôr by sám na chrbte tam zaniesol :) nechápal aký majú postoj a prístup k celej situácii dnes je 13 deň a oni sú spokojnučký, a ja mám také nervy ten balík nestál 5e. ako si ono myslia a sú tam veci kt. dcéra mala mať už pre 8 dňami a študijné knihy a iné veľmi drahé a dôležité veci. No na záver, neobjednávajte si určite kur.-preprav. spoločnosť DPD. NEDOPORUČUJEM a to som tu s toho čo sa stalo napísala naozaj ani nie štvrtinu … to by ste tu strávili cele dni keby som všetko mala opísať ako všetko prebiehalo s DPD – komunikácia, asi by ste tiež len krútili nechápajúc hlavou a boli zhrozený ako som ja a všetci naši známy a blízky … už podajú ďalej info každému o DPD … NIKDY – NIKDY viac DPD :( :( :(

  • AĎA says:

    No, musím sem pridaj aj ja komentár/ skúsenosť a bude veľmi, veľmi ,veľmi NEGATÍVNY. Aj keď som si prepravu balíka objednávala do zahraničia 2x cez inú preprav.spoločnosť aj tak to vždy skončilo v zazm.kurier. spoločnosti DPD. Tento 2x teraz (5.2.2016) keď som dcére posiela balík, mimochodom, keď to teraz píšem (17.2.2016) balík stále po 13 dňoch nie je doručený v Dánsku adresátovi a zistila som že znova cez DPD, tak som volala do preprav spoločnosti kde som si prepravu objednávala a so strachom sa jej pýtala či mali vždy balíky doručené a hlavne do zahraničia a tak ako sľubujú do 5 prac. dní. Ubezpečila ma že sa im nestalo že balík nebol doručený, povedala som jej moju 1vú skúsenosť z novembra 2015, že DPD balík nedoručilo dcére, že balík sme si 10 dní naháňali, odvolávali na naše náklady a že nakoniec som dcéru cez NET našla kde asi balík ostal stáť a dcéra si po balík na vlastné náklady musela ísť zobrať sama !!! , keď som si vyliala srdce tak len pohmmkávala, že hééj no niee nestalo sa ešte a tak som poďakovala za dobré správy a tešili sme sa že konečne nebude problém s prepravou a doručením, no naša radosť bola veľmi ale veľmi predčasná, tie isté problémy a ešte oveľa, oveľa horšie nastali 10.2. v DK keď sa balík nepohol vôbec za deň z jedného miesta, už mi to hneď ráno o 09:00 bolo podozrivé a začala som sa obávať že niečo zas nie je v poriadku a na naše nešťastie je to tak a je to až do teraz nedoručené a čerešnička na torte je že do DPD stále píšem, volám, ignorancia veľká niečo robiť pre doručenie balíka, balík stojí 8dní dnešným a ani nevedia kde !, zas dnes ráno som im JA poslala scen kde je balík, nakoľko mi včera napísali do mailu ani mi nezavolali len stroho do mailu že žiaľ nevedia balík nájsť a balík evidujú ako stratený !!! Povedz mi ľudia je to normále oni 13 dní prepravujú balík kt. ani nevedia kde je a len čakajú celé dni – 8 dní maily čo a či im z DK niečo napíšu, z DK nemajú odpoveď a oni len sedkajú a čakajú, ako sa môže stratiť veľký- ťažký vyše 30kg balík s označením KREHKÉ o rozmeroch 50x40x40 ???? Všetku snahu do hľadania balíka som zapojila ja a moja dcéra s priateľom nie DPD, indície kde balík a že ho stále nemá adresát sme po celí čas DPD prinášali a oni nič…. dnes ostali veľmi zas prekvapený že som im povedala ďalšie depo kde je posledný údaj o balíku zaznamenaný a že stojí tam !!! Oni zas len že ďakujeme, preveríme :), pochopíte toto niekto ??? No ja už na túto spoločnosť mám také ťažké srdce že sa už ani nevládzem postaviť zo stoličky tak mi je zle z tejto neschopnej, nespoľahlivej firmy – keď som sa včera rozprávala s kuriérom inej spoločnosti tak povedal že skôr by sám na chrbte tam zaniesol :) nechápal aký majú postoj a prístup k celej situácii dnes je 13 deň a oni sú spokojnučký, a ja mám také nervy ten balík nestál 5e. ako si ono myslia a sú tam veci kt. dcéra mala mať už pre 8 dňami a študijné knihy a iné veľmi drahé a dôležité veci. No na záver, neobjednávajte si určite kur.-preprav. spoločnosť DPD. NEDOPORUČUJEM a to som tu s toho čo sa stalo napísala naozaj ani nie štvrtinu … to by ste tu strávili cele dni keby som všetko mala opísať ako všetko prebiehalo s DPD – komunikácia, asi by ste tiež len krútili nechápajúc hlavou a boli zhrozený ako som ja a všetci naši známy a blízky … už podajú ďalej info každému o DPD … NIKDY – NIKDY viac DPD :( :( :(

  • jana says:

    nie, nie ,nie,

  • Nykky says:

    DPD nikdy viac, tak arogantných pánov kuriérov som ešte nevidela. Ich arogantný spôsob komunikácie bol nemiestny. Keď došli správali sa neskutočne premúdreto.Pri podpisovaní sa posmievali, že som ľaváčka. Vyzvedali, čo som si objednala. Bolo mi to nepríjemné. Krabica/obal tovaru bola poškodená a premočená. Chápem, že toho každý deň majú veľa ale je to ich práca. My zákazníci nemôžeme za to, že tieto primitíva s učňovkou si nevedia nájsť lepšiu prácu.

  • Miloš says:

    Tretíkrát mi posielajú balík cez DPD a poviem vám, že jeden veľký otras. Filiálku majú 6 km od obchodu kde som si objednal tovar a doručenie na túto filiálku trvá už 48 hodín. Ďalšie dva balíky mi doručovali takmer 7 dní, pri jednom balíku som dokonca už aj zabudol čo to vlastne má byť, tak dlho im to trvalo. strašná spoločnosť !

  • Silvia says:

    So spoločnosťou DPD mám síce len jednu ale negatívnu skúsenosť.
    22. 04. 2016 mi mal byť touto spoločnosťou doručený balík. Kuriér mi ráno zavolal ale ja som sa nenachádzala práve doma ale nemohla som ju prevziať na adrese na ktorej som sa nachádzala a preto som sa s ním podotíkam slušne chcela dohodnúť na inom čase, odpovedal citujem “ja nemám cestu okolo a nebývam na Hájiku. Vyriešte si to sama”. celý rozhovor prebiehal z jeho strany drzo a arogantne. Ešte v ten deň som na pána kuriéra napísala sťažnosť a kontaktovala spoločnosť. Dohodli sme sa že moju zásielku (ktorú sm súrne potrebovala v piatok) prevezmem dnes 25. 04. 2016. Dnes ráno mi ten istý kurier PREZVONIL. Zhodou okolnosti som sa nenachádzala znova na adrese ktorú som zadala v objednávke preto som sa sním chcela dohodnúť aby mi ju priniesol na inú. Viem že sa nemôžu vracať pretoťže maju určenú trasu ale som si na 100% istá že asresu na ktorej som sa nachádzala mal po ceste. Medzitým už stihol zavolať na číslo z ktorého som kontaktovala spoločsnoť DPD. Dovolal sa mojej mame ktorej povedal že som bola drzá a ma problémy kvôli mne. Na toto som už vážne nemala náladu preto som mu zavolala a priamo povedala že svoju zásielku očakávam dnes. Odpovedal mi citujem “uvedomte si s kým sa bavíte”. No ale nech sa pán kurier uvedomí s kým sa on baví. Ja som ich zákazník a ja sa bavím s človekom ktorý je za to platený on sa baví so svojím zákazníkom. Ja pracujem s ludmi a keby sa s čo i len jedným rozprávam ako on so mnou na mieste ma vyhodia. Nikdy v živote som nezažila takehoto nepríjemného kuriéra. dnes som napísala Ďalšiu sťažnosť. Úprimne si prajem aby pána vyhodili. Viem že sa to nepatrí. Veď predsa má možno na krku deti a pôžičku a prácu potrebuje ale určite sa nespráva tak ako keby tú prácu naozaj potreboval.

  • Slávka says:

    NAJHORŠÍ. kurier sa mi ani neozval a balik poslal naspat do USA!! ja som ho uhradzala uz pri objednavke, lebo inak sa to nedalo aj poštovne a clo! a on mi ani neoznámil ze je na adrese niakym sposobom! ani papierom, telefon, spravom, jednoducho niako a poslal ho jednoducho naspat. Vyvolavam do call centra a baba co tam robi mi povie, ze on mi neni povinny volat???!! ze naozaj?? a pritom na ich stranke je napisane ze mi ma nechat oznam ze tam bol a nic…najhoršia firma na doručovanie otras

  • Milan says:

    Ani ja už nikdy viac nepodporim DPD.Bezdvovodne mi zadržiavajú balik a ani po trojnásosobnej telefonickej urgencii nemam balik.Odpovedali mi že chyba nastala v systéme pri presmerovaní na pickup.No ale ja som to nespôsobil ,atak sa mali snažiť výsť klientovi v ústrety.Osobne nenakúpim v takom eshope ktorý dodáva cez DPD.Naopak veľmi dobré skúsenosti mám sUPC.

  • Dorota says:

    Kurierka Spolocnost DPD
    Tak, poprve nepoznaju mobilne telefony.. Mal mi prist balik od 14:20-15:20 (co akurat v tom case mi zacina poobednajsia zmena v robote)
    Rano mi pisali SMS – ze mi pride balik o 14:20-15:20 – vzala som si zaskok v praci preto. Prisiel mi aj mail ze mi pride balik…
    Odrazu nastala ta hodina a ja som cakala.. Cakala cakala cakala a nikto nesiel, nezvonil, tak mi to bolo cudne ze co sa stalo. Isla som sa dole pozriet ku brane a v susedovej schránke som nasla odkaz na moje meno, ze ma kurier nezastihol..
    Coze? Bola som doma, mobil zapnuty a ako to ze ma nezastihol ? Zbytocne som si zobrala zaskok v praci.. Kurier sa mi ani len neráčil zavolať!
    Takže poviem Vám iba tolko, NIKDY V ZIVOTE! A dalsia vec – a nikdy neplatte balik vopred ak zvolite DPD sluzbu kuriersku. Ja teraz neviem co mam robit, asi sa mi ten balik stratil..

  • Dagmar says:

    DPD NIKDY za také ceny som dostala akurát arogantné jednanie kuriér nebol ochotný doručiť objemné balíky na adresu o 14,30 takže za čo som vlastne platila? ÁNO za nič, pretože som musela ešte objednať taxík z práce aby som to odniesla. Túto spoločnosť už nikdy neoslovím. V UPC som sa s tým nikdy nestretla stále sme sa dohodli. Aj to je skúsenosť.

  • Veronika says:

    Práve som si prvý krát prevzala balíček od DPD. Po prečítaní recenzií som očakávala hrôzu ale bola som veľmi milo prekvapená. Síce mal balíček dôjsť od 10:00-11:00 a prevzala som si ho až o jednej, mne osobne to neprekážalo, nakoľko som doma celý deň. Kuriér bol milý, volal desať minút pred príchodom a druhý krát, keď prišiel. Všetko prebehlo bez problémov.

  • Veronika says:

    So spoločnosťou DPD mám len jednu a aj to zlú skúsenosť. Objednávala som si knihu, kde nebola možnosť výberu kuriérskej spoločnosti. Len mi prišiel mail, kedy bude zásielka pravdepodobne doručená, na tento mail som nemohla odpovedať, slúžil iba ako informácia a ja som potrebovala zmeniť čas doručenia, keďže mi do toho niečo prišlo. V daný deň mi volal kuriér aj to o 3 hodiny skôr, než mala byť zásielka doručená, na to som ho slušne poprosila, či by sme sa mohli dohodnúť na iný deň, čo mu bolo podla jeho hlasu asi zaťažko a aj to ma po tom, čo sme sa dohodli iba zrušil! proste žiadne ,,v poriadku, nie je problém” alebo len obyčajné ,,dovidenia” ! Prišiel v dohodnutý deň a aj to nie konkrétne na požadované miesto, tak som ho poprosila, aby prišiel, kam má, a teda že idem hneď dole. 3 minúty na to mi volá so slovami ,,No kde ste?! ” . Takéto jednanie som ešte nezažila ! Niekto by sa mal najskôr naučiť zásady slušného správania, aby mohol vykonávať túto prácu. Je pravda, že mi bola zásielka doručená, a že sa v podstate nič nestalo, ale predsa len si za tieto služby platíme, tak by mali byť v poriadku ,,se vším všudy”.

  • rasto says:

    NIKDY? NIKDY VIAC!!!!uz 3 krat bol s balikom na adrese a balik sa nepodarilo dorucit, ok 2 krat som sedel doma a cakal a nic, ale dnes som cakal balik priamo na ULICI!!! pri hlavnej ceste a nikto neprisiel podla internetu bol na mojej ulici ale balik som si neprevzal!!! kto to cita odporucam na 10000km sa vyhybat spolocnosti dpd,momentalne pisem staznost na kuriera ktoreho nechcem nikdy v zivote stretnut aj ked mi zajtra pride a on mi zazvoni na zvoncek zazije peklo chlapik

  • Veronika says:

    Moja skúsenosť s touto spoločnosťou je veľmi zlá. Za posledné dva mesiace som s nimi mala tri zlé skúsenosti z troch. Dvakrát som objednávala balík zo zahraničnej stránky Cez celý svet balík cestoval bez problémov a práve na SR v DPD sa vždy stal problém. Prvýkrát mi balík prišiel no nemohla som ho vyzdvihnúť v ten den tak mi mal byť doručený nasledujúci den, nasledujúci den mi nikto nevolal tak som začala zistovať čo je s mojim balíkom či ho ešte mám čakat nakolko už bolo dost vela hodín. Na DPD infolinke o nom nikto nic nevedel, vraj na moju adresu nemalo byť nič doručené ani v ten den a ani v den predtym, nedokazali ho najst ani podla čisla balika, ani pod mojim menom a ani telefonnym čislom. Balik bol dopredu vyplateny a tak ich nezaujimal, mna vsak ano nakolko sa nejednalo o nizku sumu balika. Nevedela som sa dovolat nikomu kompetentnemu a tak sa balík po dlhych bojoch a utrapach nasiel zapadnuty v sklade na treti den. Pytala som sa ako je mozne že ma nemali v systeme, dokonca ani moje telefonne cislo na ktore mi kurier den predtym volal a nedokazali mi odpovedat. Druhykrat mi mali doručit balik zo slovenskej stranky, taktiez mi prisla sms ze balik prinesu od 10-11 hodiny no nakolko som nebola doma kurier mal problem prist o 2km dalej pretože nestihal. Balik mi mal byt doruceny nasledujuci den no zasa som sa k nemu nevedela nijako dopatrat no ked som im volala na infolinku, uz ho nasli pod cislom balika ospravedlnili sa a prišiel nasledujuci den, Najvačšií šok prišiel včera ked som objednávala zasa balik z tej istej zahraničnej stránky ktorá je 100% spolahlivá a prišiel mi balík ktorý bol otvorený a nanovo prelepený lepiacou páskou, v balíku mi chýbali 4 veci z 5. Na balíku bola písaná jeho váha ktorá však nezodpovedala tomu čo mi priniesli. Na infolinke DPD mi povedali že oni balík nevážili a že ich to nezaujíma, mám si to vraj riešiť s predajcom. Nakolko prvýkrát mi z tejto stránky balík prišiel v uplnom poriadku a každý den som dostavala mail kde sa moj balík nachádza, dokonca aj s váhou balíka ktorú preverovali v každej krajine, tentokrát sa to nestalo len na Slovenských hraniciach kde balík prebrala DPD, takže je drzost ako si niekto dovolí otvorit drahý balík, vyrabovať ho a nanovo ho zabaliť, neodvážiť ho a hodiť zodpovednť na predajcu ktorý nepochybil! Spolahlivá zahraničná stránka mi vrátia peniaze hned ako sa im odomna dostal email. No ten stratený čas, nervy, a veci ktoré som si objednala a už ich nedostanem mi to nevráti. Naozaj nerozumiem ako spolocnost DPD moze mat takyto bordel v jednotlivych zasielkach, neriešit žiadne sťažnosti a stale fungovať!

  • robert says:

    kurierska spoločnost DPD
    mi oznámila, že dňa 25.11.2016 mi doručia balík. Ja som si zobral v práci dovolenku a nič mi nechodilo tak som okolo 14.00 hod. volal, čo je s mojím balíkom a oni mi s kľudom oznámili, že ho poškodili. Keď som sa chcel sťažovať tak mi povedali aby som sa sťažoval u odosielateľa. Čo má s tým odosielateľ keď balík poškodila DPD? Od koho si mám vymáhať odškodné za deň dovolenky ?

  • Timea Turcokova says:

    Dobry den, ja niesom DPD sluzbami absolutne spokojna!!! moj balik mi mal byt doruceny v piatok dosla aj sms v ktorom case,no nikto nezavolal ani neprisiel…doteraz ho nemam a uz mi je aj na prd,pretoze dcera o chvilu odchadza do Holandska a veci,ktore su v baliku potrebuje…Takze DPD nikdy viac!!!

  • Denisa says:

    Moja skúsenosť s DPD- čistý ale čistý otras, zle zle a este raz zle….!!!! Neochota, neprofesionalita a stupidita zamestnacov tejto spolocnosti( konkrétne pobočka Poprad) nemá hraníc!! Ale tato firma sa očividne riadi starým známym – aj zlá reklama je reklama! Lebo keby firme záležalo na mene tak tieto hodnotenia by tu neboli a títo ich “super” zamestnanci tiež nie…! Lenže toto je take slovenské- tu sa sťažnosti bežných ľudí a zákazníkov neriešia….! Nikdy viac!!

  • Jan says:

    DPD je asi najhoršia prepravná spoločnosť, akú poznám! Príde Vám SMS, že môžete platiť kartou, na čo Vám kuriér povie, že kartou sa nedá platiť! a keď teda chcete platiť v hotovosti, tak Vám jednoducho oznámi, aby ste si niekde rozmenili, lebo on nemá vydať! Takú drzosť a aroganciu som už dlho nevidel.

  • mike says:

    pozor na DPD, je to najhoršia firma na prepravu zásielok na Slovensku. DPD je banda neochotných, sprostých a arogantných hlupákov. Telefónna linka nemá význam, pretože Vám o balíku nepovedia viac ako vidíte na trackingu. Požadoval som info kedy príde balík na Slovensko, chcel som si ho vyzdvihnúť, kdekoľvek na Slovensku osobne. Pretože ho nutne potrebujem. A odpoveď, že ona nevie ? Že to nemá ako vedieť? Tak načo tam živia niekoho, kto Vám povie to isté ako sa dozviete na stránke?

    Nikdy ale fakt nikdy neriešte zmluvy s DPD. Je to neschopná spoločnosť.

  • Ivana says:

    Moja skúsenosť s firmou je teda veľmi negatívna. Prvý krát mi mal kuriér doručiť zásielku v piatok a dali mi to vedieť v piatok ráno asi dve hodiny dopredu pred doručením. Samozrejme, že mi kuriér volal pol hodinu pred dohodnutým časom čo deň pred Štedrým dňom je naozaj krátka doba aby som sa niekde dostavila. Neskôr už nedvíhal telefón. Zásielka sa teda ku mne nedostala a tak som na ich stránke zmenila dátum doručenia na utorok. Smaozrejme, že v utorok mi žiaden mail neprišiel. Na stránke mi vypísalo, že kód mojej zásielky už vypršal. Volala som teda na infolinku kde mi síce poradili ale kuriér mal prísť asi o hodinu. Počkala som teda ale kuriér aj tak mešká a nedal mi stále vedieť. Som teda veľmi zvedavá kedy sa k tomu balíku dostanem.

  • Michaela says:

    Myslíte, že je NORMÁLNE doručovať balík od 11:30hod. do 17:00hod? Dnes, 09.01.207 mi mali byť doručované 2 balíky. Prišla mi sms, že mi budú doručené v čase od 11:30 do 12:30hod. Tak sedím doma, čakám ako de8il a kuriéra nikde. Telefonujem o 12:40hod., kde je problém a dispečerka, e sa nevedia nakontaktovať na kuriéra, lebo nemajú jeho t.č., ale pošlu mu správu do skenera, aby ma kontaktovl. Je 13:20hod. a kuriér ani nepíše ani nevolá. Tak volám opäť, že kde je chyba. presne tá istá pesnička, že ho budú kontaktovať na skener. Milý pán kuriér nebol schopný prečítať si správy. Volám 14:40hod. s otázkou, kde je kuriér. Dispečerka, pani preverím to, budem Vás kontaktovať späť. Volali? Nevolali! Čakám a 15:30hod. volám ja, kde mi bolo oznámené, že nastak technický problém a baliky budu doručené o 17hod. ROBÍTE SI SRANDU???????? Ja nemám nič iné na starosti, len čakať na balík! Do riti aj s takými službami a s Vašou spoločnosťou tiež.

  • Amma says:

    Katastrofálny prístup k zakaznikom.Po objednaní kuriéra som naňho čakala dva dni. Po prečítaní recenzií som mu balík ani nedala, vraj nevie či ho na druhý deň dokáže doručiť. Vôbec vás telefonicky nekontroluje že k vám ide. PROSTE ÚPLNE NESPOLAHLIVA FIRMA DPD.

  • Konti says:

    hrozná spoločnosť…konkurencia ma vopred upozorní sms-kou a kontaktom na kuriéra kedy približne mi donesú tovar a dá sa s kuriérom dohodnúť na iný čas, títo zavolajú 15 minút pred doručením. Nevedia povedať vopred čas a tak sa človek nevie zariadiť či to majú doniesť domov či do práce a kuriéri sú maximálne neochotní…ich argumentom je, že to nechajú na zbernom mieste, ale na otázku že načo si objednávam kuriéra až domov keď si to mám vyzdvihnúť na zbernom mieste mi povedia, že si mám ísť ku konkurencii…a aj pôjdem..ďakujem DPD za služby, hold zákazník náš pán!

  • Ivan says:

    DPD – jednoducho otrasná a totálne nespoľahlivá a pofidérna spoločnosť, NIKDY VIAC DPD, banda lenivých debilov a primitívov!!!!!

  • Peter says:

    Balik mal byt dorucovany medzi 9:50 a 10:50. Kvoli nepredvidanym udalostiam, som o 8:38 volal na Helpdesk, ci by bolo mozne dorucit balik do 10:00 alebo poobede. Bolo mi slubene, ze kurier to skusi do 10:00 alebo sa mi ozve.
    O 10:25 som volal na Helpdesk, ze ci teda mam kuriera cakat, alebo ako. Bolo mi slubene, ze kurier sa mi ozve, overili sme telefonny kontakt na mna.
    O 10:59 som volal na Helpdesk, kde je kurier. Bolo mi vysvetlene, ze kurier vola, len ak potrebuje, inac nie je povinny volat vobec. Doba dorucenia balika je len orientacna a mam ho cakat do 18:00.


Napsat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akékoľvek hodnotenie môžete použiť na všej stránke, ale musíte uviesť www.topsluzby.sk ako zdroj hodnotenia. HTML kod odkazu: <a href="http://www.topsluzby.sk/">TopSlužby.sk</a>
¨