Základé informácie
Adresa: |
Hlavná 82, Košice |
Otváracie hodiny: Po: Ut: Str: Štv: Pia: So: Ne: |
Tel.: | ||
E-mail: | ||
Web: | www.x-computers.sk |
Adresa: |
Hlavná 82, Košice |
Otváracie hodiny: Po: Ut: Str: Štv: Pia: So: Ne: |
Tel.: | ||
E-mail: | ||
Web: | www.x-computers.sk |
Je mi to ľúto že sa musím vyjadriť negatívne na váš postup ako pri kúpe vášho výrobku riešite ak nastane problém . Kúpili sme u vás TABLE za skoro 3000sk ktorý sme ani nepoužili , lebo myš bola nefunkčná namiesto toho aby ste výrobok vymenili čo to bola vaša povinosť , tak ste synovi strčily do ruky reklamačny protokol ak o tom neviete tak vás poučím.Reklamačný protokol sa vtedy vystavý ak daný výrobok som použila a nefunguje tak môžeme hovoriť o reklamácii a dať mesačnú lehotu.Je mi nesmierne ľúto že ste tak postupovali lebo práve od vás sme mali záujem kúpi notbuk ktorý sme si vybrali na internete,ale po zlých skúsenostiach z vaším jednaním sme od kúpy odstúpili. Vymenili ste nám za druhý a tiež nefunguje myš ale to nevadí už na vás kašlem.
Moja prva obj.vybavena rychlo,dobra cena,ojednal som dlsie veci takze uvidim…
dobry den,
nie som z kosic anie tuto firmu nepoznam, ale to co pisete je blud.
Precitajte si obciansky zakonnik. a potom hovorte. :-)
Reklamacia ma byt vybavena co najskor, najneskor do 30 dni. A nikde nie je spominane, ze ak ste kupili novy a nejde nech vymenia tovar. Jedina ak nakupujete cez interntovy obchod mate 14 dni na vratenie penazi za tovar(za tovar nie prepravne).
Citatel z Trnavy.
Aj pani Cerna(ochranka spotrebitelov) by povedala menilte si dojmy spojmami.
Dobry den,
rad by som reagoval na prispevok p. Timkovej, aj ked od toho prispevku uplynuli uz viac ako 2 roky. Tablet bol zakupeny dna 20.3.2007. Syn p. Timkovej bol tablet reklamovat dna 22.3.2007. Tablet bol pouzity, resp. rozbaleny, inak by nebolo mozne zistit ci mys funguje alebo nie. Kedze sme rovnaky tablet nemali na predajni a p. Timko mal nadalej zaujem o tento tablet, riesili sme to ako reklamaciu a ako doklad o odovzdani reklamacie dostal p. Timko reklamacny protokol, na ktorom mal okrem ineho vyznaceny aj najneskorsi datum vybavenia reklamacie, t.j. datum prevzatia + 30 dni, co vsak neznamena, ze by sa mala reklamacia riesit 30 dni, o com je informacia aj na reklamacnom protokole.
Hned v ten isty den sme objednali novy tablet a ten bol odovzdany p. Timkovi na druhy den 23.3.2007. Reklamacia bola vyriesena v najkratsom termine ako to bolo mozne. Pokial bol problematicky aj druhy tablet, mohla ho p. Timkova vratit a boli by jej vratene peniaze.
Ja som mal s nimi prevazne negativne skusenosti. Kupil som od nich znackove PC od HP a k tomu do RAID dodatocny disk tiez od HP. Za 2 tyzdne povodny disk odisiel, tak som skocil do servisu. Disk bez problemov vymenili, avsak ten 2. disk, ktory mal byt od HP nemal produktovy stitok HP a kedze nebol priamo produktom HP, tak bez tohto stitku mi v servise oznamili, ze tento disk nie je mozne servisovat ako HP disk. Inak povedane disk, ktory predajca deklaroval ako disky spolocnosti HP a na ktorym som inak cakal nejake 2 tyzdne, lebo ho nevedeli zohnat, napokon nebol diskom od tejto spolocnosti a ani sa nan nevztahovala zaruka.
Mozem iba spekulovat ci nahodou tam nestrcili iny disk, ked nevedeli ziskat disk od HP, aby som nezrusil objednavku, alebo je chyba inde, tak ci tak, na disk deklarovany ako HP, nebol ich vyrobkom, a ani nebol v zaruke.
Jedine stastie, ze zatial neodisiel. V kazdom pripade, aspon ma na to mohli upozornit. To, ze tak nespravili a dozvedel som sa o tom az v service povazujem za velmi neseriozne.