36 thoughts on “Satur”

  1. Myslím si, že Satur je naozaj garanciou kvality boli sme s touto CK na dovolenke v Grécku a mohli sme si otestovať jej služby hlavne pri návrate keď sa nám v noci v gréckych horách pokazil autobus, v priebehu hodinky si nás porozoberali ďalšie saturácke autobusy, ktorá sa vracali na Slovensko a na rumunských hraniciach nás čakal transport Mercedes taká malá šikovná dodávka pre 10 ľudí, ktorí bývali v rôznych častiach Slovenska, zvyšok zájazdu boli 2 kolektívy z rovnakého mesta. Doma z Grécka sme boli až za viac ako 48 hodín, ale autobus nás vysadil priamo pred vchodom, viem, že pokazený autobus je dielom viacmenej náhody, ale SATUR sa o nás naozaj perfektne postaral, tento rok ideme znovu zo Saturom na dovolenku, vybrali sme si ho aj preto, že máme malé dieťa a vieme, že v tejto cestovke máme istotu aj čo sa týka cesty, pobytu a návratu, tak dúfam, že všetko výjde na 1 ako minule. SATUR JEDNOZNAČNE ODPORÚČAM, pretože si zaplatíte síce možno viac, ale aj viac dostanete….

  2. Bol som sklamany, z delegatky: 1.neprisla ani na jedno z troch informacnych stretnuti ktore sama vypisala
    2. odporucila fakult.zajazd, ktory bol hrozostrasny(12 ludi v mikrobuse urcenom skor pre zeleninu, ako pre ludi. 200%predrazenie.Uplne mylne info. o miestach zajazdu.)
    3. nase staznosti neboli brane vazne

  3. Dňa 24.8. 2007 som si zajednala cez internet zájazd cez CK Satur do Grécka s odchodom na druhý deň. Pani v CK (ktorá sa mimochodom tvárila akoby mi robila neviem akú láskavosť) mi ani po piatich telefonátoch nebola schopná zistiť či je zvoz aj z BB a po polhodine telefonovania mi oznámila, že autobus ide z Topolčian, tak “asi” pôjde aj cez BB. Čo však pre mňa nebola dostatočná odpoveď, pretože som naozaj nemala chuť čakať o tretej ráno s tromi kuframi a malým dieťaťom niekde v tme na autobus, ktorý možno pride…V Sature je podľa mňa priveľa zamestnancov, ktorí tam sú úplne zbytočne, nie je tam dostatočná prepojenosť medzi jednotlivými kanceláriami a tak ľavá ruka nevie čo robí pravá. Podľa mňa sa kľudne môže stať, že si kúpite zájazd, ktorý je už vypredaný, myslím,že tam majú vo veciach bordel. Znechutená som sa zdvihla, zrušila rezerváciu a odišla do Turancaru, kde som všetko vybavila za 5 minút a dokonca lacnejšie. Toť môj názor na Satur, vyskúšajte sami…

  4. POZOR NA UBYTOVANIE CEZ CK SATUR! Určite si to prečítajte!

    počas dovolenkového pobytu v Bulharsku v čase od 13.08. – 23.08.2007 sme zostali zhrození z ubytovacej izby hneď po prílete do penziónu GLÓRIA – NESSEBAR. Po kontaktovaní delegátky, ktorej kompetencia sa ale nevzťahovala na vybavenie tohto problému, sme sa museli zmieriť so skutočnosťou a „vydržať“ ubytovacie podmienky, ktoré nám boli pridelené bez akejkoľvek možnosti náhrady! Preto by som chcel poukázať na skutočnosť o ubytovaní, ktoré bolo neadekvátne k cene zájazdu, a to jednak polohou a jednak interiérom, ktorý bol na úrovni „študentského internátu“. Izba, ktorá bola takmer na ulici mala jediné vstupné dvere a to balkónové priamo z terasy! Jej vetranie bolo takmer nemožné, lebo vetrať sa dalo len cez malé okienko! Hluk, ktorý vychádzal priamo z rušnej ulice vzdialenej cca 5 metrov bol šokujúci pri akomkoľvek oddychu! O teplote na izbe ani nebudem hovoriť. Ľudia ktorý boli v penzióne v časti terasa – Glória boli znechutený ubytovacím zariadením, pričom si ale nechceli kaziť dovolenku… Delegátka tak isto súhlasila s neprimeranými podmienkami! A dokonca nás vyzývala aby sme sa sťažovali po príchode s vetou citujem: ( všetci sa sťažujú tu a nikto stým nič neurobí !) No mňa to naštartovalo až priveľmi.

    Po návrate z dovolenkového pobytu som sa písomne s fotodokumentáciou obrátil na CK SATUR s nespokojnosťou ubytovacieho zariadenia. Do 30 dní ma kontaktovala pani z CK a poslala mi list so znením ako sú spokojný že som ich oslovil so záujmom o pobyt a bla bla bla…List v ktorom boli prevažne ďakovné vety ale stým že reklamáciu mi neuznávajú lebo izba je v poriadku atd. Po prečítaní listu som ani sekundu neváhal zavolať a spýtať sa na to ako je možne že je všetko v poriadku? Kto to videl? Pani ktorá mi telefonicky odpovedala s argumentom že sa na tú izbu bola pozrieť aj delegátka a že je izba taká aká má byť rozhodne nevedela o čom hovorí lebo som sa jej pýtal že ako izba teda vyzerá? Tvrdila mi že izba má 2 dvere čo nebola pravda, v izbe sú okná a podobne. Tak že delegátka tam ani len nenakukla! Keď som jej to vyvrátil nevedela odpovedať, že ona nevie čo má robiť! Dohoda bola že pošlem odvolanie na vyjadrenie listu z CK SATUR. Po viac ako mesiaci mi došiel list že CK SATUR že je opäť spokojná že som ich oslovil so záujmom o dovolenkový pobyt a zase bla bla bla ako mi ďakujú… Ale že mi aj tak neuznávajú reklamáciu ubytovania…

    Po tomto liste som už stratil energiu si dopisovať s pani z CK SATUR, ktorá evidentne nemala záujem riešiť problém ale sa ho zbaviť! Je naozaj veľmi smutné keď si človek zaplatí za dovolenkový pobyt a neporadí si a nedokáže to ovplyvniť! A čo je najhoršie, keď po návrate sa vrátite s reklamáciou a tak lacno Vás odbijú štandardným formulárom, ktorý sa skladá z ďakovných viet kde medzi nimi nájdete vetu ako neuznávajú reklamáciu.

    Táto skúsenosť ma odradila dovolenkovať cez CK SATUR, a je otázne ako to funguje inde?
    V každom prípade sa nenechajte oklamať. Budem rád keď pomôžem na základe mojej skúsenosti ostatným… Nebuďme ľahostajný k našim peniazom…

    Dakujem

    Andrej

  5. My sme boli cez Satur v Španielsku a musím povedať, že sme boli celkom spokojní. Bývali sme v hotely PAPI. Malo to len jednu chybu, izby neboli klimatizovane, ale to sme vedeli. V noci sme ťažko zaspávali, cez deň bola v izbe sauna, bolo nám zle. Dostala som tam také bolesti hlavy-prvý krát v živote, nevedela som ani vstať z postele. Mohli nás na to upozorniť, že je to také hrozné. Tak si dávajte na to pozor. Skúsili sme aj iné CK a aj tam boli chybičky krásy, ale za viac peňazí. Všetko je o ľuďoch…

  6. Nedostačujúce.

    Boli sme na poznavacom zájazde v Taliansku a sme veľmi sklamaní. Hotely o ničom, raňajky ešte horšie a sprievodkyňa nekompetentná a lenivá. Najhoršie na tom bolo, že zo strany Saturu sme sa citili podvedení, lebo o určitých nedostatkoch, ako napr. raňajky sme sa dozvedeli až po zaplatení zájazdu. Cakáme na odpoveď na našu reklamáciu. Ale podľa toho čo čítame vyššie, zrejme níč nevyriešime, ale aspoň sa podelíme s našimi trápeniami, aby druhí nemuseli takto dopadnúť. Doporučenie: Necestovať so Saturom.

  7. Vyjadrovať sa k Parížu a k tomu, čo cestovateľovi ponúka, je samozrejme zbytočné. Toto úžasné mesto Vám s každou ďalšou návštevou odkrýva stále nové krásy a možnosti zábavy, a tak po každej ceste do Paríža zasa len konštatujete, že určite nebola posledná. Pre tých, ktorí ešte neboli v Paríži a nie sú jazykovo zdatní, je najvhodnejšie využiť ponuku CK na poznávací zájazd, pri ktorom sa nemusíte báť, že ostanete bezmocne stáť stratený v parížskom metre alebo, že budete zmätene hláskovať francúzske nápisy ignorujúce fakt, že väčšina turistov sa hlási k angličtine. Taktiež budete mať istotu, že Váš program bude maximálne naplnený informáciami a dojmami. Niekedy až natoľko, že to bude na škodu. Cestovky sa totiž snažia ukázať turistom za tých pár dní všetky hlavné dominanty a to na úkor času, ktorý by ste si v týchto miestach chceli vychutnať. Zvlášť, ak je vstupné vysoké, ako napríklad do Versailles, určite sú štyri hodiny málo na dôkladnú prehliadku zámku a rozľahlých záhrad a menších zámočkov. Aj keď treba priznať, že niektorí slovenskí turisti už po dvoch hodinách znudene posedávali na schodíkoch. Presne tí istí turisti neskôr bojovali za maximálny čas na nákupné centrum… 
    Minulý rok sme si kúpili poznávací zájazd do Paríža s CK Satur. 10 tisíc korún na osobu by sa mohlo zdať málo, ale neskôr som si uvedomila, že ide len o tri dni v Paríži plus cesta autobusom a hotel nižšej kategórie s biednymi raňajkami. V porovnaní s tým sme si napríklad zároveň kúpili 12-dňový letecký zájazd do Tuniska, 4* hotel s polpenziou za 16 tisíc korún !!. Takže 10 tisíc je dosť peňazí a vzhľadom na kvalitu ostatných služieb by sa mali tieto peniaze odrážať hlavne v kvalite sprievodcovských služieb a v organizácii pobytu. Takže určite je to dosť peňazí na to, aby mala uvedená cestovka pokryté náklady na benzín vrátane transferu po Paríži a nemusela šetriť spôsobom, ktorý každý deň znechucoval polovicu účastníkov zájazdu. Tú polovicu, ktorá si nepriplatila večere a musela každý deň čakať vyše hodiny v autobuse v podzemnej garáži plnej výfukových plynov pod Louvrom na ostatných, ktorí večerali v reštaurácii v centre. Moja pôvodná predstava bola, že v tomto čase budem mať príležitosť na vlastnú večeru v mieste podľa svojho výberu, alebo ten čas využijem podľa vlastných predstáv. Napriek mojim výhradám hneď v prvý deň sa táto situácia opakovala každý deň za trápneho pokorného mlčania slovenských turistov. Ako dôvod sprievodkyňa uviedla, že by sa autobus nestihol vrátiť, čo bol samozrejme absolútny nezmysel, pretože k hotelu sme sa potom dostali za 15-20 minút. Aj keby tak nebolo, stále je prirodzenejšie, aby si na autobus počkali pár minút tí, ktorí sa vracajú z reštaurácie a nie aby ostatní trávili svoj vzácny čas v Paríži v tak nedôstojných podmienkach. Verím tomu, že turisti iných národností by so sebou nikdy nenechali takto manipulovať. To len „Slovač holubičia“ stále nevie, že keď si zaplatí, tak má právo aj žiadať. Miesto toho niektoré dámy z nášho zájazdu reagovali nesmelým úsmevom a slovami „..treba byť trpezlivý..“ alebo „..pani sprievodkyňa je taká zlatá, ochotná, nebudeme ju rozčuľovať..“.
    Chcela som so Saturom absolvovať ešte ďalšie poznávacie zájazdy, ale rozmyslela som si to. Nie som asi dosť trpezlivá. Chcem za svoje peniaze adekvátne služby. Nevidím dôvod byť dojatá, ak je sprievodkyňa milá na turistov. Pokladám to za samozrejmosť, veď to patrí k jej práci, za ktorú som zaplatila. To neznamená, že som arogantný platiaci zákazník. Som za to, aby sme všetci na seba boli milí. Som za to, aby boli cestovky milé na svojich zákazníkov a nesnažili sa na nich za každú cenu ušetriť. Ale v opačnom prípade je treba vedieť sa nahnevať a nenechať so sebou zametať.

  8. Neprofesionalita najhrubšieho zrna.
    Dnes som si bola objednávať poznávací zájazd po Bavorských zámkoch a tak som sa na……., že mám vážne obavy už dopredu.
    Ak takýto ľudia ako v pobočke Saturu v Partizánskom sú všetci zamestnanci, tak sa máme na čo tešiť.
    Dve dievčinky práve vylezené zo školy tam sedia, pozdraviť ich musíte vy, na každú otázku mi strčili do ruky katalóg, na všetko sa museli opýtať na ústredí . Keď som zaplatila preddavok a chytila do ruky zmluvu skoro som odpadla. Bez toho aby sa ma niečo opýtali tam bola prihodená miestenka a palivový príplatok, ktorý nebol nikde v katalógu ani na internete, na čo mi jedna z nich s urazeným výrazom odpovedala, že to sa zmenilo včera, tak to nie je ani v katalógu a na internete to už je. Na moju otázku, prečo ma o tom neinformovali ráno keď som si zájazd rezervovala, povedali : ˇVeď ste sa nepýtali!” Takže asi mi to mal duch svätý vnuknúť, že už aj na autobusy sú palivové príplatky a nie len na lietadlá. V zmluve majú medzi povinnosťami informovať zákazníka so všetkými zmenami, ale to by som asi od tej slečny chcela veľa.
    Nuž, ale keď sa neopýtate, len zaplatíte. Som veľmi zvedavá na tie služby ďalej. Nikdy som so Saturom necestovala, ale kolegyne z roboty mi to odporúčali. Ten prvý dojem teda najlepší nie je.

  9. dobry den nedavno sme boli na dovolenke v egypte boli sme tam uz treti raz ako vzdy vybrali hotel ktory uz pozname ,prisli sme do egyptu a na letisku nas zmrazila zla sprava delegatka nam oznamila ze pojdeme do ineho hotela nevedela ani presne povedat preco ani sa presne vyjadrit a to sa stalo aj nasim znamim co boli pred nami tiez v egypte ,tak naco si mam vyberat hoteli ked vas mozu supnut hocikam?nikdy uz nepojdem cez satur zla skusenost maju v tom bordel alebo s u v tom spekulacie dajte si na to pozor satur nikdy uz viac

  10. Dobry den…STAZNOST NA CK SATUR, z oktobra 2008, NA DELEGATKU – DANIELU Z LOKALITY EGYPT-HURGHADA, TITANIC RESORT. Nasa siedma dovolenka nedopadla dobre, prvy krat sme isli zo Saturom, ale aj NAPOSLEDY. Za 100000 sk by to chcelo lepsie sluzby a organizáciu. Chcel by som sa stazovat, pretoze: Rodina sa tesi, ze ide z Bratislavy letecky v noci o 2:00 a na hotel v Hurghade pride o 7:00 a zrazu na recepcii Vam povedia, ze nemaju pre Vas volnu izbuuu…co teraz? nikto Vas nepride zo Saturu pozret, informovat a ked volate 5x (na Egypstke cislo z vlastneho mobilu, kde cez ruming Vas stoji minuta 100sk) pani UZASNEJ delegatke DANIELE od Saturu, tak Vam povie, ze ma toho vela na praci a ze PRIDE…ale opak je pravdou, a vy cakate, cakate, pretoze aj tak za cely den sa neukazeeee…dvojnasobne ste vytoceny, trcite a potite sa na recepcii, pretoye ste naobliekany prisli zo Slovenska a vase kufre maju na recepcii a nadovsetko ste s detmi a tie vidia za sklom ine deti, ako sa smykaju (Akvapark) a veselo kupuuu…Den v ri…a zaciatok dovolenky je otrasnyyy…Druha vec je, ked budete odchadzat domov dajte si budik nik Vas nezobudi, a zoberte si zo svojej poslednej vecere, alebo ranajok jedlo, pretoze ziadne jedalne BALICKY, NEDOSTANETE.!!! ale budete vidiet ludi v autobuse na letisko z ostatnych cestoviek, ako ich maju! Takze mily Satur urobte si poriadok s organizaciou a yo svojimi pracovnikmi a mozno niekedy v druhom zivote pojdeme s Vami na Mars…NETESTE SA ZE PRIDETE RANO DO HOTELA, AJ TAK VAS UBYTUJU AZ VECER A DEN ZA 12000 SK MATE V RITI !!!

  11. Dobry den vsetkym,
    ja som sice necestovala so Saturom, ale vzdy som mala nazor, ze je to fakt dobra cestovka, ktora ma 100% podrzi a je to ten typ “stara dobra klasika”. Po minulom tyzdni, som bola tak znechutena svetlovlasou panou z trencianskeho Saturu na namesti, a zrejme kym “nevychladnem” najblizsi rok, zajazd si cez nich neobjednam.
    Som iba sla zrusit cestovny listok, pretoze som ochorela, tak po ceste od lekara som sa sup-sup zastavila na predajni. Pocasie neprijemne, dazd, vietor, fakt nic -moc a ked je clovek chory a ponahla sa do postele. V tom ked som na predajnu vosla, sedela tam pohladna pani a s klientom, vyberali zjavne zajazd. Slusne som pozdravila, na to nic, tak, ze si sadnem a pockam.. Ale to som ani nestihla, lebo ma mila pani vyhodila s tym, ze vybera s klientom dovolenku, ze je na to sama, nech sa vratim tak za pol hodinku. A ze co vlastne potrebujem? Ja:”Sornovat cestu z dovodu PN” Ona:”No, tak o pol hodinku” Ved hadam vidim, ze ma robotu. Ohromne ma to vytocilo, cakala by som:”Nech sa paci mame tu 4stolicky, pockajte si prosim, kym dokoncim klienta”.
    Tak som sa sla vychladit, nemala som sil sa hadat, bolo mi hrozne,.. a vratila sa o 30min. Akurat klient odchadzal. Posadila som sa a vludnym hlasom som spustila, ze sa dalo povedat, aby som pockala vnutri, nemam zrovna, ked som chora chut prechadzat sa po meste… Ona ma zaklincovala, ze, ale ja musim pochopit, ze nie kazdy den ma klienta, ktory ide minut 500tisic Sk za dovolenku. A bolo by neprijemne a nevhodne, keby niekto sedel na predajni a nebodaj pocuval o com sa bavia.. No dosli ma napady na odpoved…

  12. Chcem sa podelit o zažitky s poznávacieho zájazdu-Rím večné mesto z velkej noci s CK Satur.

    Zájazd bol velmi dobrý,hlavne preto,že sme mali výborného sprievodcu Zdena Donnera,ktorý mal úžasné vedomosti nielen o krajine,ale hlavne o historíí a kulture krajiny,perfektný výklad,ktorý vás dokáže zaujať.

    Aj organizacne to mal velmi dobre premyslene,s takým sprievodcom sa oplatí ísť na poznávaci zájazd hocikedy.

  13. SATUR ? no strasne je to prave ta cestovna kancelaria ,ktora zinkasuje peniaze a ked je zle a mala by vam pomoct sa zachova ako hyena , pozor na nu
    nikdy viac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    s ostatnymi sa neda ani porovnat Hydrotur,Ruefa raisen,,cartago atd …… ostatne oproti SATUR spickove cestovky
    ak vam mozem poradit nikdy nevyuzite ich sluzby

  14. Tak moja skúsenosť so Saturom je jedna katastrofa. Bola som s priateľom na 2 -dňovom poznávacom zájazde vo Viedni. Tešila som sa na sprievodcu, ako sa dozviem čo najviac o tomto meste, ako nám ukáža pamiatky, ale čakal ma opak.

    V autobuse hovoril úplne nepodstatné veci – po akej diaľnici sa ide a keby sme odbočila doľava, tak je to taká a taká diaľnica a prišli by sme tam a tam. Úplné prkotiny – nič podstatné. Vo Viedni bolo sklamanie tiež – keď hovoril o pamiatkach, tak to prevažne všetko čítal y knihy. Také úbohé. V cestovke mi povedali, nech veľm neohováram, nech si to skúsim tiež. Nech sa nepototo.

    Navyše sprievodca bol nezodpovedný, ľahostajný k našim potrebám, neschopný riešiť problémy aké nastali – keby tam nebol, tak nič by sa nestalo. Takže toľko. So Saturom už nikde.

  15. Prajem pekný den, so Saturom mame velmi zlu skusenost.Kupovali sme zajazd last minute, pat hviezdiciek do Turecka.Po prilete nam delegatka oznamila zmenu hotela a bola velmi drza, ze sme si mali prestudovat zmluvu, že satur ma pravo zmenit hotel za rovnaku kategoriu.Keby sme boli zvedaví na výber Saturu, naco sme si vyberali hotel 3 mesiace dopredu aby vyhovoval nam? Podrobnejsie písat nebudem, momentálne podávame súdnu žalobu.Neverim tejto cestovke a gratulujem hereckému výkonu delegátke v Side!!!!!!!!!!!!!

  16. Ziadne “Pre” neexistuje v prospech tejto cestovky.

    Zimny dovolenkovy zajazd – kedze sme nemali ziaden cas na vyber dovolenky (rezervovali sme v Septembri), rozhodli sme sa objednat jeden z najdrahsich hotelov s lyziarskymi moznostami a wellnes z ponuky saturu. Vybrali sme si na internete a a chceli zaplatit z benefitov.

    Damy zo SATUR nepoznaju vlastne obchodne podmienky a po reklamaciach a staznostiach cez benefitoveho sprostredkovatela sa uz po dvoch mesiacoch (november) podarilo zajazd zarezervovat a zaplatit (nebudem spominat, ze cena bola vyssia, ako povodna na internete).

    V cestovke nam oznamili, ze tyzden pred odjazdom sa musime osobne zastavit pre instrukcie k zajazdu. Okrem cisla objednavky nam este povedali, kolko stoji dialnicna znamka v rakusku a do dediny sa ide smerom na Vieden, potom odbocit juzne a v Klagenfurte sa opytajte. Proste nic, co by sa nedalo poslat SMS!!!

    po prichode do hotelovej dediny sme zhodnotili, ze cestovka nema ani tusenie o lokacii, ktoru ponuka a o hoteli uz vobec nie.

    dalej len fakty (inak Hotel Kostmann ****, rakusko)
    – ziaden delegat
    – premenovany hotel
    – cely hotel prefajceny
    – na najluxusnejsich izbach bola maximalna teplota 16 stupnov
    – vecere boli v inom hoteli
    – vecere sme sa nedockali ani 1,5 hod. cakani
    – na hoteli okrem stareho zdevastovaneho bazena nebolo nic
    – odvetravanie bazena bolo pokazene a tak smrad a vlhkost sa sirili celym hotelom
    – cely hotel pocnuc recepciou bol zafajceny a nasmradnuty mockovinou
    – na hoteli viac veci nefungovalo ako fungovalo
    – na izbe (vymenili sme tri za 3 dni) nam skoro odpadla bateria zo sprchy
    – ziaden sprchovy gel alebo sampon, len univerzalne mydlo a pre istotu v dostatocnej dialke od vane
    – na manzelskej posteli vyskovy rozdiel medzi matracmi cca 4 cm
    – matrace krive a prelezane
    – prepalena postelna bielizen od cigariet
    – pristelka bola rozkladaci gauc (DREVO potiahnute calunenim – ziaden molitan)
    – Hotelovy manager odmietol prevziat a podpisat vymenovane fakty, ktore malli sluzit ako podklad cestovke na reklamaciu. (Aj napriek tomu, ze suhlasil s pravdivostou)
    – cena hotela z ich stranky: na tyzden na izbu s polpenziu cca 700 Eur, cena v SATURe 1700 EUR a ziadna pridana hodnota. Pochopitelne vlastna doprava

    Zaver: 24.12.2011 sme prisli a este v ten den sme chceli odist. povedali sme si ze vydrzime aspon do prveho pracovneho dna, aby sme to oznamili cestovke (pretoze na telefonnom cisle na zmluve na nikto nedvihal 24). 27meho Decembra sme boli uz tak zufali, ze sme odisli prec aj bez informovania cestovky (tam sme sa dovolali az niekedy okolo obeda). Pobyt mal byt povodne az do Silvestra.

    Odporucam sa SATUR cestovke vyhnut oblukom a este si pre istotu preverit, ci dany hotel vybraty cez inu cestovku neponuka aj SATUR. Ak ano, aj tomu hotelu sa vyhnite oblukom… (zhodnotenie na zaklade nie len tohoto jedneho zajazdu). Necakajte, ze sa vam podari nieco vyreklamovat a dostanete dajaku kompenzaciu od SATUR.

    1. Tento rok sme si vybrali zajazd na Kretu s CK SATUR, a chceli by sme vyjadrit nespokojnost. Po prilete na Kretu nas cakali tri velke prekvapenia :
      Prileteli sme do Heraklionu nacas, tam mal cakat autobus, aby nas odviezol do nasho hotela a cesta podla kataloga mala trvat 1hod 15min. Prve prekvapenie bolo , ze sme museli cakat este dalsiu hodinu na dalsie lietadlo prichadzajuce z Brna a az tak sme mohli odist na nase miesto pobytu, Takze cesta sa nam natiahla o 2,5 hodiny. Namiesto o 15,20 sme prisli do hotela o 17,30 miestneho casu.
      Druhe (ovela vaccie) prekvapenie nas cakalo v hoteli, kde nas informovali, ze pre nas na prvu noc nemaju volnu izbu a objednali nam nahradne ubytovanie, ale v inom hoteli. Dovodom tejto skutocnosti bolo.ze predchadzajuci hostia zmeskali lietadlo a cakali na druhe na dalsi den. Takze nasa dovolenka sa zacala nie 4.8., ale 5.8. o 10,30 hod kedy bola izba pripravena a my sme konecne mohli vybalit kufre a uvolnit zo seba napatie, co este nam pripravi tato destinacia.
      Chceme reklamovat postoj CK Satur, ze nam ako klientom neumoznili cely komfort pre vybranu dovolenku a neprajavili dostatok potencialu na “pritlacenie” predstavitelov hotela, aby sme sa mohli ubytovat v objednanom termine.
      Tretie prekvapenie bolo ako bola zabezpecena klimatizacia izby/hotela. V katalogu bolo napisane “klimatizovane izby”, ale v preklade to znamenalo centralnu klimatizaciu , kde predstavitelia hotela v urcitych intervaloch (v ramci setrenia svojich nakladov) zapinali centralnu klimatizaciu. V case od 24,00– 7,00 a od 14,00-19,00 bola klimatizacia zapnuta, ale len vtedy ak ste boli na izbe, pretoze to bolo viazane na magneticky kluc celeho okruhu zapojenia. Okrem toho bola dost hlucna, takze o nocnom oddychu po sparnom dni sa da tazko hovorit. Aj tu by sme chceli vyjadrit nespokojnost na CK SATUR akou formou informovali klientov v katalogu o podmienkach ubytovania. Cena tohto zajazdu bola neprimerana !!!
      Urcite si nevyberiem na dalsie destinacie CK SATUR, pretoze sklamanie z tohorocnej dovolenky je prilis velke.

  17. So SATUROM prvý krát, ale asi aj naposledy!

    Predstavte si prísľub 12-dňového all-inklusive pobytu v španielskom ****hoteli….to vás nažhaví na tú správnu letnú dovolenku no nie?

    A teraz realita: pobyt z reklamy zkrátený bez udania dôvodu na 11-dní, ďalej pobyt vynikajúcim načasovaním odletov skrátený o dalších 16 hodín presunov cez deň!
    A Vaše delegátky? Vaša opora v zemi ďalekej? nevedia ani ceknút po španielsky (teda, až na ich výpomoc sl. Katku, ktorá ale nie je Vašou delegátkou), nevedia Vám podať kompletné info o službách hotela, ktoré si postupne musíte zisťovať sami. Prídu na niekoľko sedení, kde Vám ponúknu predražené fakultatívne zájazdy a toť všetko. Možno sú ochotné pomôcť, ale ako? ako? Musíte ich ospravedlniť, je to nová destinácia, ešte to tam nepoznajú…veď nevadí, hlavne už už tam poslať turistov a zarábať!
    A za TOTO Vážený si priplácate, u “renomovanej cestovky s dlhoročnými skúsenosťami”!

    Ale nebolo všetko negatívne, dovolenku nakoniec zachránil parádny hotel, vynikajúca strava a príjemné počasie.

    Prajem pekný zvyšok leta všetkým!

  18. Absolvovali sme s manželom poznávací zájazd s CK Satur “čaro Benátskej lagúny” v termíne od 17.5.2013 do 20.05.2013.Nakoľko neovládame cudzie jazyky, zaplatili sme si zájazd s delegátkou, aby nám pomohla, pokiaľ by bolo treba niečo riešiť. Žiaľ nemali sme šťastie, nakoľko delegátka bola maximálne neprofesionálna.Pri raňajkách a večeri ako prvá si sadala za stôl a nevadilo jej , že sa neušlo všetkým účastníkom jedlo, že sa nedoplňali nápoje a pečivo pri raňajkách, že sme dostali večeru niekoľko krát zohrievanú, a na naše reklamácie vôbec nereagovala a neriešila ich.Nakoľko sme neboli ubytovaní priamo v Benátkach, ale cca 45 km od Benátok v meste Oderzo, museli sme sa premiestňovať autobusom a následne loďou. Prvý deň sme mali mať celý deň na Benátky. Z Oderzie sme vyrazili ráno o 8,15 a mali sme byť v Benátkach cca o 9,00 hodine.Šoféri asi chceli ušetriť na diaľničných poplatkoch a zvolili nejaké vedľalšie cesty, žiaľ nemali GPS-ku a zablúdili sme . Tú vzdialenosť 45 km sme prekonávali 3 hodiny, poviete si , stane sa, áno, ale aspoň jedno prepáčte mohlo padnúť,a tak ako šoféri, tak ani delegátka nepovedala nič na ospravedlnenie.Za naše peniaze miesto Benátok sme si zaplatili výhliadku z autobusu. Ďaľšia katastrófou boli lode, ktoré nás prevážali. To boli exempláre asi z “1. svetovej vojny”. Bolo to pod úroveň. Vôbec celá organizačná schopnosť delegátky bola pod úroveň. Som si istá, že v najbižších rokoch si od Vašej cestovnej kancelárie nebudem objednávať žiadne služby a ani nebudem odporučať svojim známym cestovnú kanceláriu Satur.

  19. Predám poukážky do CK SATUR v hodnote 500 €. Na cene sa dohodneme. Ne sú na meno a sú platné do 31.12.2013. (0904599224)

  20. Som sklamana s pristupom CK Satur.Kupili sme pobyt pre rodicov ako darcek k Vianociam. Po cca 4 mesiacoch maju vycestovat na slubeny pobyt ale Satur im neposlal ziadne podmienky – ani nevedia kde je nastupne miesto autobusu a to do zajazdu ostavaju 2 pracovne dny!!! Niekolkokrat som telefonovala na ich pobocku, kde sme zajazd zakupili (Aupark) a vzdy nas odbili- najskor, ze to budu posielat 7 az 10 dni pred odjazdom, potom ze to uz poslali, no nic sme zatial neobdrzali. Rodicia uz nie su najmladsi, musia si zamenit peniaze, prichystat na cestu.. Uz nikdy viac nikam so Saturnom ked pre nich zakaznik nic neznamena. Takato CK si nezasluzi nase peniaze.

  21. My považujeme satur za jednu z najkvalitnejších a najserióznajších CK. Minulý mesiac sme absolvovali dovolenku v tureckom Beleku, hotel RIU KAYA PALAZZO GOLF RESORT a myslím, že to bola naša doteraz najkrajšia dovolenka. Rada by som vyzdvihla prácu delegátky (Ing. Lucia Ďuranová), bola nesmierne ochotná a milá. Taktiež sme ocenili spoluprácu s Ing. Ingrid Madejová
    konateľ s.r.o.
    BON POINT, s.r.o.
    Priemyselna 8
    821 09 Bratislava, ktorá nám dovolenku sprostredkovala.

  22. Práve sme sa vrátili z dovolenky v Taliansku cez SATUR. Celkovo bol zájazd fajn, s odstupom času negatívne určite zabudnem – vytlačím z mysle, ale …. prvý problém bol hneď so zmluvou o zájazde – dopletené mená (možno hlúposť, ale v jednom priezvisku urobiť tri preklepy a neopraviť ich ani po upozornení, OK). Nechápali sme, prečo pri poznávacom zájazde sme bývali v hoteloch cca 20-30 km od navštívených miest, zbytočne sme zabíjali čas cestovaním – približovaním. Úroveň hotelov – bieda, zaplatené raňajky, ale bolo nám napr. povedané, že šunka a syr sú na prídel… no vysvetlite to 16-17 ročným chalanom. Ak niekto prišiel neskôr ako na začiatok raňajok, nedostal kávu ani nič k pečivu, iba suché pečivo. Ďalší hotel znova úplne mimo navštíveného mesta, a ešte nám sprievodca povedal, že chodí tam 20 rokov, ale v tomto meste nie je jediný dobrý hotel – TAK NAČO TAM CHODIA? Izba zatuchnutá, ale dalo sa. Tretí hotel znova mimo, pri hlavnej ceste s premávkou ako v centre BA, cez cestu železnica. Raňajky nachystané ani nie pre polovicu zájazdu, ale vrchol bol, že časť zájazdu musela bývať v inom hoteli, lebo tento bol plný. Akože boli sme doteraz s inou, podstatne lacnejšou cestovkou, a úroveň všetkého bola ďaleko lepšia. Ja som bola zo Saturu sklamaná, hlavne pre ubytovanie, cena zájazdu sa mi videla zbytočne vysoká vzhľadom na vyššie uvedené…. Ešteže navštívené miesta sú natoľko krásne, že dojem z nich ostane navždy krásny a zatieni aj to zlé z ubytovania. Uvidíme budúci rok, ale asi radšej iná cestovka…

  23. SATUR – UŽ NIE.
    Pred 2 týždňami sme sa vratili z dovolenky cez SATUR v tzv. apartmánovom komplexe Hotela Imperial s tromi hviezdičkami vo Vodiciach v Chorvátsku. Po príchode delegátka nebola prítomná, na recepcii hotela dostali kľúče od izieb a recepčná nám ukázala smer, akým izbu v ošarpanej, rozpadávajúcej sa budove máme hľadať. Boli sme veľmi sklamaní, aké špinavé izby sme dostali – sprchový kút zaplesnený s rozpadávajúcou vaničkou, koberce fľakaté, všade na izbách aj na chodbe smrad /vraj vôňa/ po nejakej chemikálii a prach. Keď som riešil výmenu izieb na recepcii, odkázali ma na delegátku, ktorá prišla vo večerných hodinách. Delegátka dokola opakovala, že nás chápe, ale nie je v jej silách nám nejako pomôcť. Niektorí rekreanti sa po vstupe do izby otočili na päte a odišli hľadať nové ubytovanie, niektorí sa to snažili riešiť ako my s delegátkou. Delegátka nás stále naťahovala a chcela to riešiť kvôli jej zanepráznenosti na ďaľšom stretnutí. Keď sme aj na ďaľšom stretnutí naďalej žiadali nápravu , zo stretnutia bez vysvetlenia odišla. Spísali sme písomnú sťažnosť. Na druhý deň sme aspoň dostali o niečo väčšiu izbu ale s rovnakými chybami.
    Nejako sme to vo Vodiciach prežili, ale už nikdy viac SATUR, nikdy viac Vodice a budeme zvažovať , či vôbec niekedy Chorvátsko….

  24. V dňoch 25.-27.7.2014 som sa zúčastnil poznávacieho zájazdu Rakúske mestá, jazerá a hory. Veľmi hodnotná “poznávačka”. Svoje hodnotenie však chcem zamerať na delegáta p. Gondára Bohuša. Zúčastnil som sa viacero poznávačiek so Saturom a aj s inými CK, ale tak erudovaného sprievodcu ako bol p. Gondár, sme spolu s manželkou ešte nemali. P. Gondár popísal veľmi zaujímavým výkladom nielen miesta ktoré sme navštívili, ale popisom mnohých miestnych a historických súvislostí veľmi obohatil naše vedomosti nielen o Rakúsku. Z rozhovoru aj s ďalšími účastníkmi zájazdu, zaslúži si náš hlboký obdiv nad jeho vedomosťami a pútavom výklade. Bez jedinej chybičky nás na zájazde aj organizoval po celú dobu.
    Prajem mu aby aj iných účastníkov zájazdov obohacoval tak ako nás.

  25. Dobrý deň,
    ja som si objednala dovolenku cez Satur a mojou podmienkou na objednanie bol nástup v NR. Bolo mi povedané, že z tade ide vela ludí, takže bude nástup umožnený aj v tom meste a tak má m aj v zmluve. Teraz pár dní pred odchodom mi poslali pokyny, s tým, že nástup je v BA a vobec ich netrápi že sa nemám ako dostať na ten čas do BA. Takže SATUR nikdy viac.
    A teraz už mi je jasné prečo nemaju nikde na stránke kontakt aj na vedenie

  26. Cestovala som prvý krát cez Satur, sama s deťmi do Francúzska a vďaka pani v CK, ktorá je neviem za čo platená, sme mali z cesty nočnú moru! Absolútny bordel v zájazdoch, pravá ruka nevie čo robí ľavá, žiadne informácie zákazníkovi ohľadom cesty a ak aj nejaké tak zavádzajúce. Absolútna nezodpovednosť voči klientom, ktorí si zaplatia za cestu veľké peniaze. Len zhrabnúť peniaze a nič iné ich nezaujíma. Lístky som kupovala len na základe toho, že pani v CK ma ubezpečovala, že je to priamy spoj z PO do Bordeaux. Zrušila som kvôli tomu rezervované letenky v inej CK, kde sme mali letieť 3 hodinky s jedným prestupom v Prahe. Vybrala som si radšej 36-hodinovú cestu cez Satur “bez prestupov” podľa puľky, ktorú platia za zavádzanie zákazníkov.No namiesto pohodovej cesty bez prestupov sme prestupovali vo Viedni a v Paríži!!! A vrchol všetkého-z Paríža do Bordeaux sme NEMALI vôbec rezervované lístky, čiže sme museli čakať 2 hodiny, kým vybavia všetkých cestujúcich a keďže sa pre nás zvýšili tri voľné miesta, tak nás vzali. Pre nás-vážených zákazníkov CK Satur, kde som nechala peniaze za tri spiatočné lístky! A toto všetko sama s dvoma malými deťmi, batožinou a jazykovou bariérou..Trauma z cesty!!! Jedna veľká katastrofa! Po príchode z “dovolenky” som hneď písala reklamáciu na centrálu v BA a žiadam kompenzáciu. Som zvedavá, ako sa k tomu postavia. Ale jedno viem isto-Satur, nikdy viac!

  27. V auguste sme boli cez Satur a dovolenke na Mallorce, celu dovolenku nam zneprijemnil hotel(uroven , sluzby a cistota resp necistota) a delegatka, ktora tam bola asi len na to aby predala vylety a nic viac nemala zaujem riesit. Maximalne neochotna az drza…..My sme mali problem s izbou (nie jediný ) po asi troch hodinach co vykladala nepodstatne veci ohladom vyletov (co nezaujimalo kazdeho) a zabrala nam tak pol dna sme stratili trpezlivost -opat nie ako jediný som sa jej isla opýtat ohladom toho nasho problemu s izbou- na mna vybehla ,ze teraz rozprava ona az potom mozem ja . tak sme sa po hodine vratili, este stale riesila výlety, nam drzo povedala ,ze vsetci sme na skole mali cudzí jazyk …….. nech si asi sami vyriesime problem- co sme aj najprv s recepcnými riesili sami,ale neuspesne. . Dalsi problem bola strava,malo to byt all inclusive … no bola to plna penzia. Takze viacerí zo zajazdu sme sa uz nemohli dockat odchodu.

  28. S cestovnou kanceláriou Satur sme my osobne mali tie najhoršie skúsenosti, aké len mohli byť. Tohto roku sme boli s touto cestovkou na 8-dňovom zájazde v Gruzínsku – Po stopách Prometea. Cenovo to vyšlo zhruba na 1000 € na osobu +/-, čiže za takú cenu sme očakávali, že o nás bude adekvátne postarané. No boli sme na omyle. Nemali nič poriadne zorganizované. V hoteli nevedeli nič o našich večerách, hoci sme mali ALL inclusiv, program sa nezhodoval s programom v katalógu, keďže si ho cestovka nejakým zázrakom nebola schopná za posledné 3 roky overiť s gruzínskou cestovkou. V jeden deň sme sa trepali asi 200 km na prehliadku múzea, ktorá bola po rusky a trvala 20 minút…pretože na mieste sme sa dozvedeli, že ďalší program sa konať nebude (čo malo byť asi najdrahšie z celého zájazdu!) Sprievodkyňa narýchlo vymýšľala náhradný program…kde sme si už zato museli samozrejme osobitne platiť vstupné, hoci všetky vstupenky boli v cene. Poslednú noc zo 7. na 8. deň (podotýkam 8 dňového zájazdu) sme dostali od veľkodušnej cestovky, abysi GRÁTIS. Keďže nás chceli vysťahovať z hotela na 7. deň o 10:00 …hoci lietadlo letelo na ďalší deň o 4 ráno.

    NO A NAJLEPŠIE NA ZÁVER: Pri odlete z Gruzínska do Budapešti (s nepochopiteľným prestupom vo Varšave – o čom dovtedy nebola žiadna reč) nám ani za nič na svete nechceli dať v Gruzínsku letenku už aj na prestup do Budapešti, hoci na prestup sme mali 50 minút a vedelo sa že lietadlo bude mať meškanie. Tak aj bolo, vo Varšave sme lietadlo kvôli ďalšej kontrole zmeškali a 8 hodín sme presedeli na letisku, kým sme čakali na ďalší odlet, do BP pri ktorom bolo ale ešte treba prestupovať vo Viedni!

    Ale cestovka nám už vo Varšave stihla telefonicky oznámiť, aby sme si nerobili žiadne nádeje na nejaké odškodné…a hlavne nie peňažné, za jeden celý deň strávený na letisku. Miesto 8 hodiny ráno, sme sa domov dostali o 9 večer.

    Po poslaní sťažnosti, nám Satur poslal 17 eurovú poukážku, ako zľavu pri zakúpení ďalšieho zájazdu z ich katalógu.
    Nech snívajú ďalej – s CK Satur už nikdy viac nikam!

  29. Chcel by som sa podelit o zazitok s cestovanim so CK Saturn do Sardinie ..Hotel (Marina Seada), jeho sluzby, personal, kvalita all inclusiv, apartman, transfer z a na letisko boli v najlepsom poriadku, hodnotil by som najvyssou znamkou. ale co sa tyka plaze tak to bola cista katastrofa, vobec sa nepodobala na plaz z katalogu. Same naplaveniny rias vysoke aj jeden meter, kde na ich odstranenie z plaze musel prist aj bager. skoda ze sa tu nedaju prikladat fotografie lebo by som sa s tym zazitkom velmi rad podelil. Delegatka s oznacenim Bc. (co na slovensku je zarukou kvality :) ) tak tu to vobec nezaujimalo a az na naliehanie ostatnych ucastnikov sa isla pozriet na plaz ze co sa tam deje. od personalu sme sa dozvedeli ze plaz patri mestu a nie hotelu cize nie je sukromna ako nam to bolo prezentovane v CK. pri hotely bol sice bazen ale kto ide 1500km k moru aby sa kupal iba v bazene? od delegatky nam asi po 4 dnoch trvajuceho problemu ktory uplne znemoznoval kupanie bolo ponuknute prestahovat sa do ineho hotela ale na vlastne naklady za transfer.. no cisty vysmech :)) .. mozete si urobit vlastny nazor.. problem je v tom, ze nanosy tychto rias sa v tychto koncinach opakuju cca kazde 2 -3 tyzden nonstop naco nas mohli v serioznej cestovke nato upozornit.. Za cistou plazou sme museli na vlastne naklady cestovat miestnymi autobusmi. Co sa tyka vyletu na La Maddalenu sprostredkovany cestovkou tak ten bol zvladnuty super aj s inou p. delegatkou ktora si nepotrpela na ziadne majstrovske tituly ale zato bola velmi prijemna a ochotna a hlavne jazykovo zdatna.. Takze co sa tyka ck Satur je to pol na pol

  30. Na dovolenku na Korfu nikdy nezabudneme.Cestovali sme s CK Satur. Po dvojnásobnom prestupovani sme dorazili do hotela Pelekas.Tam nas cakalo prekvapenie hned pri vchodových dverách ,do ruk nam vrazili dotazniky a museli byt ihned vyplnene.Dotazniky boli v anglictine a recepcnu nezaujimalo aky jazyk ovládate, ci drzite na rukach spiace dieta, alebo nebodaj ci ste neni vycerpany.Bolo nam povedane ked to ihned nevyplnime nebudeme ubytovaní.Odovzdali sme vorcher,ale dotazniky sme nevyplnili,pretoze sme drzali na rukach spiace deti. bolo 7 hod rano a celu noc sme cestovali.Deti sme zobrali von na lehatko kedze sluzby zacinaju medzi 14 hodinou poslusne sme cakali. Presla dalsia a dalsia hodina az kym nebolo 17 hodin.Ked sme sa sli opytat ,co je s ubytovanim ,recepcna sa nam akoby vysmiala,rukami ukazala ze ziadnu izbu nedostaneme.Ihned sme volali delegatku ktora sa cely den neunuvala prist a ked sme jej oznamili problem s ubytovanim telefonicky,povedala ze ju to mrzi ze nemame ubytovanie .Stali sme s dvomi malymi detmi na ulici.Volali sme na Slovensko do Ck Satur .Odtial nam oznamili ze do 15 min budeme ubytovaní.Z ubytovania nic nebolo ani po hodine.Boli sme vsetci vysilení az ked deti zacali velmi plakat ohlasili nas a zaviedli nas na izbu .Recepcna sa arogantne smiala ako sa natahujeme s kuframi a s dvoma detmi na rukach.Izbu sme dostali ako almuznu, ktoru davaju bezdomovcom.Delegatku sme cely cas pobytu nevideli,iba posledny den pred odchodom,ponukala klientom zajazdu mydla ,ktore sama vyrabala a predavala po 2 eura.TAK MA VYZERAT DELEGAT CK SATUR

  31. Chcela by som pridat recenziu na CK Satur. Kedze po viacerych negativnych skusenostiach s malymi ck sme nechceli riskovat, tak sme si vybrali slovensky TOP.
    Pani na pobocke v Kosiciach nam pri vybere dovolenky nechcela vytlacit jednotlive ponuky, vraj si ich mame pozriet u nej v pocitaci, ked nam otocila monitor…ochota sama o sebe.
    Nasledne sme si vybrali 4* hotel na Korfu, s tym, ze pani sa nas opytala, ci si zelame izbu s vyhladom na more, za co sa uctoval poplatok 160€ pre 2 osoby. S tymto poplatkom sme suhlasili.
    Po prichode na dovolenku a rozhovore s manazmentom hotela, sme zistili, ze dany hotel ma LEN izby s vyhladom na more, kedze je situovany na utese, a teda vyhlad na more je standardom v kazdej izbe.
    Po prichode spat sme “vyhladovy” doplatok na fakture reklamovali ako neopodstatneny poplatok zo strany CK.
    Po vyse mesiaci nam prislo vyjadrenie od ck Satur, ze kedze sme podpisali obchodne podmienky, teda sme suhlasili s cenou, tak nemame narok na kompenzaciu z ich strany.
    A teda aj napriek tomu, ze nam CK neposkytla “nadstandard” aky slubovala, kedze sme to podpisali a zaplatili, tak sme to akceptovali.
    :) zakaznik nas pan :)

  32. Na prelome rokov 2017 -2018 sme sa s Vašou CK zúčastnili zájazdu potulky Parížom. Boli sme vo všeobecnosti spokojné. Chcem však vyzdvihnúť a pochváliť delegáta nášho zájazdu pána Michala Šebestu. Venoval sa nám od prvého okamihu stretnutia na 100 %. Jeho vedomosti, ochota pomôcť na každom kroku, príjemné vystupovanie a ostatné služby pre nás, či už počas pobytu, alebo na letisku, boli príkladné a hodné obdivu, za ktoré si tento mladý muž zaslúži úprimné ď a k u j e m.
    Prajem Vám veľa takých dobrých delegátov a spokojných klientov.

  33. CK Satur sú ziskuchtiví špekulanti. Je to stará známa vec, ich politika znie, radšej vypraviť poloprázdne lietadlo, než niečo zľaviť.

    Najznámejší ťah je poplatok za výhľad na more. Na mieste pobytu vám ho hotel vôbec nemusí prideliť, čiže je to bez záruky (reklamácie v tejto veci zamietajú s vyjadrením … podpísali ste). Pri dvoch osobách vás tak vždy obtiahnu o 160-170,- Eur. Vždy to má rovnaký priebeh. „Náhodou“ majú už iba izbu s výhľadom na more a tak to jednoducho musíte zaplatiť, inak sa nedá. Tento poplatok sa v iných CK vôbec nevyberá a ak áno, tak na vyžiadanie a dobrovoľne. Tento ťah robia väčšinou pri last minute zájazdoch. Urobia akože zľavu a potom od vás tú zľavy vytiahnu naspäť na poplatku za výhľad na more, ktorý buď vôbec nemusíte mať alebo ho tam má každý.

    NIKDY V ŽIVOTE BY SOM S CK SATUR NECESTOVAL !!!! Dovolenkár je pre nich iba dojná krava, na ktorej sa treba čo najviac nabaliť.

Pridaj komentár