Zdieľajte na Facebooku

Skúsenosti s  CK Aeolus

Základé informácie

Adresa:

Mapa

Otváracie hodiny:
Po:
Ut:
Str:
Štv:
Pia:
So:
Ne:
Tel.:
E-mail:
Web:
CK Aeolus
12 votes, 1.98 avg. rating (36% score)

Kategórie: Cestovné kancelárie

Vyznamenanie pre vašu firmu na vaše stránky!

Vynikajúce hodnotenia môžu mať veľmi dobrý dopad na vašu firmu a nové klienty. Odporúčame vám preto zverejniť svoj rating aj na vašej firemnej web stránke. Ako? Vložte tento kod:
<div style="text-align: center;"><iframe src="http://www.topsluzby.sk/distinction.php?firma= 211" width="90px" height="50px"></iframe><a href="http://www.topsluzby.sk">TopSluzby.sk</a></div>

Jstě majiťel firmy CK Aeolus? Vietě, že jeden nespokojný zákazník povie o svojej skúsenosti ďalším 16 ľuďom? A naopak, jeden spokojný zákazník povie o svojej skúsenosti 5-6 ľuďom? Ak teda všetko necháte na náhodu, môžete čakať, že hodnotenia, ktoré tu dostanete od náhodných návštevníkov budú z troch štvrtín negatívne. Vaša firma bude vyzerať horšie, ako je tomu v skutočnosti a to znamené menej zákazníkov pre CK Aeolus. Pozrime sa na to, čo sa s tým dá robiť: Vy môžete do veľkej miery kontrolovať, koľko a akých zákazníkov napíše svoje hodnotenie na vašu firmu CK Aeolus. Musíte ich však aktívne požiadať, aby tak urobili. Ako požiadať svojich zákazníkov o hodnotenie na CK Aeolus? Na webstránke CK Aeolus môžete priamo vyzvať svojich návštevníkov, aby napísali, o svojej skúsenosti s CK Aeolus. Tento odkaz vám zároveň bude slúžiť na to, aby ste presvedčili nových návštevníkov, že ste spoľahlivá firma.

Skopírujte kód a vložte do súboru vašej webstránky a uložte ho na internet. Nejde tu o to schovať ten odkaz tak, aby ho nikto nevidel. Ak ho nikto neuvudí, tak nebudete ani kontrolovať, aké hodnotenia sa objavujú pri vašej firme. Preto ho dajte na viditeľné miesto na vašej stránke.

Kódy na vašu stránku:
Ohodnoťte naše <a href=" http://www.topsluzby.sk/cestovanie/cestovne-kancelarie/ck-aeolus.html">služby</a>.
Podeľte sa o svoje skúsenosti a napíšte, ako ste boli spokojný s <a href=" http://www.topsluzby.sk/cestovanie/cestovne-kancelarie/ck-aeolus.html">našimi službami</a>.
Pokud se chcete stát sponzorem tohoto článku a mít na tomto místě svůj inzerát, je to snadné. Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo ZDE.


Známe 43 názorov na CK Aeolus

  • Zuzana says:

    Ked sme si v septembri vyberali dovolenku, povedali sme si, ze asi najlepsie bude do Grecka cestovat so “Specialistami “. Tak sme si zvolili grecku cestovnu kancelariu AEOLUS. Sme ludia, ktori cely rok bez prestavky pracuju, takze na dobvolenku idu totalne “vypnut”. Takze, sme si zaplatili sluzby All Inclusive.
    Este nikdy sme sa nestretli s niecim tak nezvladnutym.
    To, aby sme v hodnoteni nedali -5, nam zabranilo len celkom slusne ubytovanie.
    Sluzby delegata – ak sa to da nazvat takto, boli apsolutne neuspokojive. Po spisani reklamacneho protokolu, kde sme sa stazovali na sluzby a stravu v hoteli – bohuzial nemali sme doslova co jest, nam vratil protokol tesne pred odletom na Slovensko, ale nepodpisany, co sme si vsimli az v lietadle. Takze mame problem pri uplatnovani reklamacie.
    V reklamacnom stredisku v Banskej Bystrici sa totiz k tomu postavili tak, ze teraz to je nase slovo proti jeho slovu. Do dnesneho dna sme od nich neobdrzali ziadne vyjadrenie.
    Ak, nechcete byt na dovolenke rozcarovani a sklamani a nakoniec sa stravovat mimo hotela, aj ked stravu mate zaplatenu vyhnite sa cestovaniu s touto kancelariou.

  • ľuboš says:

    S Aeolusom sme boli minulý rok v Grécku. Keďže sú vraj najlepší… chodíme autom, je to na tak 12 hodín jazdy na Chalkidiki. Podmienkou bol prístup na pláž, mama má problém s chôdzou. Mala byť 50 m od apartmánu, piesková pláž. Bola 100 m, ale výškovo, prístup bez schodov,strmé, pláž samý kameň, skrtatkou cca 400 m, lepšia bola o cca 1 km ďalej. Aj sme reklamovali, prevolal som kopec peňazí, ale…veď to poznáte.Nabudúce sa takejto cestovke a dámam v NR vyhnem oblúkom. Aj keď budú ponúkať a chváliť neviem ako. P.S. Grecko je nádherná krajina s veľmi príjemnými ľuďmi. Boli sme aj v čase olympiády v Atenach, na Zakyntose, Kréte a pod., niekoľko rokov po sebe. Vlastnou dopravou. NIKDY žiadné problémy. Plolicajti veľa veci prehliadajú. Autom sa jazdí vynikajúco, šoféri sú temperamentní, ale keď sa prispôsobíte, južanská veľkorysosť je nákazlivá. Ešte aj v Turecku bola radosť šoférovať…ale to už sem nepatrí.

  • Adriana says:

    S CK Aeolusom mám zatiaľ len dobré skúsenosti. Tohto roku sme boli s nimi tretíkrát na Zakynthose, všetko fungovalo tak ako má, mali sme veľmi príjemného a pohotového delegáta Pavla Žiarana, na plavbe loďou okolo ostrova milú delegátku Petru. Predchádzajú letá sme boli spokojní aj na južnej Kréte v Iearapetre a taktiež aj na ostrove Kalymnos. l Budúci rok by sme chceli navštíviť ostrov Karpathos, ktorý ponúka Aeolus ako novinku.

  • Jana says:

    S ck Aeolus som bola už na 3.dovolenke, s maličkým synom. Keďže mám len dobré skúsenosti, cestujem s nimi aj naďalej.
    Vždy presne definujem, o čo mám záujem a aj to dostanem. Plytké more, ľahký prístup na pláž, apartmán na 1.poschodí, atď. Minulý rok som na Kréte vyskúšala aj hotel Tylissos Beach a zodpovedal 3*. Izby pekné, vždy upratané, milý personál, ochotní delegáti, čistý bazén, lehátka zadarmo pri bazéne aj pri mori, hotel oddelený od pláže len cestou, takže takmer na pláži, strava all inclusive. Keď som nebola spokojná s občerstvením počas dňa, upozornila som na to a došlo k náprave. Takže všetky 3 dovolenky hodnotím veľmi, veľmi dobre.
    S ck Aeolus som bola aj pred narodením syna, takže odporúčam.

    • Alen says:

      S ck Aeolus sme boli minulý rok 2011 na dovolenke a musím povedať,že je to presne tak,ako píše p.Jana kedže sme navštívili ten samý Hotel – Tylissos Beach sa nám veľmi páčilo vrátane stravy,poriadku či na pláži. Vrele odporúčam aj s požičaním auta a urobiť si pekný celodenný výlet po ostrove – nádhera. Takže hodnotím na veľmi dobrej úrovni – very very good:-) Ďakujeme týmto agentúre Aeolus a P. Ruttkayovi. S pozdravom spokojný turisti….

    • Lenka says:

      Tak my s aeolusom tento rok po 3. krát, zatiaľ bezproblémov Sarti i Tolo. Uvidíme čo nás čaká tentoraz keďže nami zakúpený dom Elena Korfu je bez recenzií :)

  • monicka263 says:

    S CK Aeolus som bola na dovolenke prvý a posledný krát.Boli sme v Grécku vo Velike. Cestovali sme autobusom,usadení sme boli podľa zasadacieho poriadku. Vytočilo ma, že pri spiatočnej ceste sme sedeli úplne inak, pretože ľudia čo sedeli na posledných sedadlách v 5 sedadlovom rade sa sťažovali. Pri spiatočnej ceste sedeli úplne vpredu, tvárili sa ako víťazi a do posledného radu cestovka posadila nás a vlastne poprehadzovali celý autobus.Delegátka iba krčila ramenami, bola úplne neschopná.Šoféri boli nevrlí,nechceli pustiť video, na WC bola reťaz zo zámkom, kávu uvariť cez prestávku nechceli, no otras.Hlavne, že cestovka tvrdí aké má vybavené autobusy.Počas pobytu, boli sme v apartmáme EVA, domáci bol nervózny, keď sme chodili po dvore a po tráve.Vôbec nám nechcel požičať záhradný gril, ktorý cestovka v katalógu ponúka, že je k dispozícii turistom.
    V porovnaní s inými CK sú na tom najhoršie, čo sa týka autobusov aj správania šoférov a výmena turistov nemá obdobu. O 8,30 hod. nás vysťahovali na ulicu, nemali sme si kde dať veci, prípadne behnúť na WC a odchod bol večer o 19,00 hod. Nemajú k dispozícii žiadnu miestnosť, kde by sme sa mohli na celý deň zložiť.

  • Jaroslava says:

    s ck aeolus sme boli tento rok na skopelose, nemam s nimi vobec dobru skusenost, prvy a posledny krat, a postarala som sa o to, aby cela nasa rodina a priatelia s nimi nechodili do grecka
    predali nam last minute zajazd s priplatkom za vyhlad na more, vraj 3* hotel, ostria, hotel bol 2*, vyhlad sme nemali, studio primale pre 4, ulozny priestor takmer ziaden, ranajky to bol zly vtip, nastastie vecera bola v greckej taverne, tam sa to dalo….dovolenku nam zachranil len nadherny ostrov a super ludia zo zajazdu, delegatka aeolusu uplne neschopna, exterier hotela je pekny, ale to studio, fakt hroza
    reklamovali sme vsetko, co sa dalo uz tam a neboli sme sami, ale odpovedali nam, ze vlastne ked si porovname ceny ake su v sezone a nasa last, tak mame byt radi
    last sa predava preto, ze ho ck nevie predat, nie preto, ze mi robi nejaku laskavost
    cestovnu kancelariu aeolus vam neodporucam, ak chcete letiet do grecka, najlepsie z brna s nejakou ceskou cestovnou kancelariou, napr. ckalex, morastour, boli sme tak pred rokmi, budeme tak chodit aj nadalej, alebo na vlastnu pest
    aeolus su podvodnici a verim, ze sa im v buducich rokoch prestane uplne darit pri takomto pristupe ku klientom

  • Majka says:

    S ck Aeolus sme boli na dovolenke uz 4 krat. Boli sme v Nei pori 2006, lesbos , korfu, zakynthos.
    Vsade sme boli spokojni. Ubytovanie bolo vzdy na urovni, ciste viackrat za tyzden upratovane. Ak sme na dovolenke komunikujeme aj s majitelmi apartmanov. Ak bolo nieco nevyhovujuce alebo pokazene, tak nam to ihned vymenil. na Zakynthose nam chodila upratovat kazdy druhy den. Delegatske sluzby ani nepotrebujeme vsetko je na internete. a tie zakladne informacie nam vedeli poskytnut, pripadne jednoduche veci zariadit. ziadny problem. Pekny den Majka

  • Štefan Pytel says:

    Hamba all inclusive vyzerá úplne inak-určite nie tak ,že budeme 12 dní jesť tú istú stravu “šunku”niekoľko krát zmrazovanú a rozmrazovanú atď. no proste fuj . Ďalej na hambu sveta správanie delegátky, keď sa nevie zastať slovenských turistov uprednostní maďarských . Napríklad nikdy sme sa nemohli dostať na tenis o 19:00 hodine pretože jedna kača z maďarska blokovala kurt počas celého pobytu a v iné hodiny keď nebolo také prudké slnko boli zase obsadené maďarmi no a to uznajte na pravé poludnie hrať v tých horúčavách tenis?Ďalej keď hovorila maďarská delegátka tak boli všetci ticho no keď začala slovenská tak bol taký hluk v autobuse ,že sme nemali možnosť počuť čo vlastne hovorí. Skrátka nevedela si diplomaticky zriadiť poriadok, takže ďalšie mínus. No a to sú len jednotlivé nedostatky ktoré vám znepríjemnia zaslúženú dovolenku. Jediné plus môžem vyjadriť len študentom z oravskej strednej školy odbor kuchár ,čašník ktorí nám skutočne vychádzali v ústrety ochotou a max .servisom, aj keď stravu nemohli ovplyvniť pretože nemali možnosť riadenia zmeny. Slovo na záver S Aeolusom nikdy viac. A dúfam ,že vás nebude pribúdať ľudí ktorý takto naletia. S pozdravom Pišta

  • Štefan Pytel says:

    Hanba all inclusive vyzerá úplne inak-určite nie tak ,že budeme 12 dní jesť tú istú stravu “šunku”niekoľko krát zmrazovanú a rozmrazovanú atď. no proste fuj . Ďalej na hambu sveta správanie delegátky, keď sa nevie zastať slovenských turistov uprednostní maďarských . Napríklad nikdy sme sa nemohli dostať na tenis o 19:00 hodine pretože jedna kača z maďarska blokovala kurt počas celého pobytu a v iné hodiny keď nebolo také prudké slnko boli zase obsadené maďarmi no a to uznajte na pravé poludnie hrať v tých horúčavách tenis?Ďalej keď hovorila maďarská delegátka tak boli všetci ticho no keď začala slovenská tak bol taký hluk v autobuse ,že sme nemali možnosť počuť čo vlastne hovorí. Skrátka nevedela si diplomaticky zriadiť poriadok, takže ďalšie mínus. No a to sú len jednotlivé nedostatky ktoré vám znepríjemnia zaslúženú dovolenku. Jediné plus môžem vyjadriť len študentom z oravskej strednej školy odbor kuchár ,čašník ktorí nám skutočne vychádzali v ústrety ochotou a max .servisom, aj keď stravu nemohli ovplyvniť pretože nemali možnosť riadenia zmeny. Slovo na záver S Aeolusom nikdy viac. A dúfam ,že vás nebude pribúdať ľudí ktorý takto naletia. S pozdravom Pišta

  • Pista says:

    S Ck Aeolus sme boli na dovolenke už 2x.Boli sme maximálne spokojný.Ubytovanie zodpovedá fotografiám ktoré majú v katalógu, služby delegáta sme naštastie nepotrebovali, ale vždy bol k dispozícií (určite je nadpriemer keď príde delegát niekoľko krát za vami s otázkou ako sa vám páči dovolenka a či je všetko v poriadku) .
    Ak mal niekto problém vždy ho hneď riešili a nezatajovali sa, alebo sa netvárili že všetko riešia len to chvíľu potrvá (do konca pobytu).
    Boli sme na dovolenke aj s inou nemenovanou cestovkou a tam sme videli delegáta akurát pri príchode, potom sa pod ním predpadla zem :).

  • sklamana says:

    AEOLUS UŹ NIKDY !!!!
    Klamári a špekulanti, ktorí kvôli zisku klamú zákazníkov a nás oklamali takto:
    1. v marci 2011 sme si zakúpili zájazd do Grécka cez AEOLUS a požadovali sme dve miestenky za poplatok . Pani v CK nám povedala, že nami požadované miesta sú nepredajné! Aké bolo naše prekvapenia, keď na tieto miesta si sadli naši spoluturisti z maďarskej republiky, ktorých nakoniec bolo cca 16-20. Nám Maďari nevadia, ale vadilo nám ostatným Slovákom, že sme museli sledovať filmy v maďarskom jazyku s nečitateľnými titulkami a nikto nás na to neupozornil!
    Pokiaľ si ja zakúpim zájazd na Slovensku v slovenskej CK (i keď majiteľ je Grék) pracovníci v CK sú povinní nás upozorniť na tuto skutočnosť. Ba čo bolo horšie ako filmy v maďarčine? A to je klamstvo č. 2.
    2. v objednávke ako aj zmluvne ošetrené je nami vybratá trasa:
    Ružomberok, Žilina, Považská Bystrica – tu sme nastupovali do zvozového vozidla s tým, že pokračujeme podľa plánu smer Trenčín, Piešťany, Trnava, Bratislava a ďalej na juh do Grécka. Bez jediného upozornenia zo strany CK nás vodič viezol na opačný smer a to na sever a východ! Čiže smer – Žilina, Ružomberok, Poprad, Levoča, Prešov, Košice a celým Slovenskom o viac ako 360 km smerom na východ a tých istých 360 km smerom na západ a juhozápad !!!a to všetko kvôli maďarským spoluturistom, ktorí vraj nesúhlasili so zvozom na určené miesto nástupu a neboli ochotní nastúpiť na určenom mieste kde by sme ich naložili a pokračovali smer juh .Takže slovenský autobus so slovenskými turistami sa prispôsobil maďarským turistom bez jediného upozornenia a obetovali Slovákov len aby Maďari boli spokojní!
    Ako to že Slovákov sa nikto nepýtal, či súhlasí so zvozom? Jednoducho nás vozili po Slovensku a v autobuse sme tak strávili o 8 hodín dlhšie, hlavne že maďarskí spoluturisti boli spokojní! Samozrejme cesta späť bola rovnaká.
    Je vôbec normálne aby účastníci zájazdu, nastupujúci v Trenčíne cestovali do Maďarska cez Žilinu, Ružomberok, Poprad, Levoču, Prešov, Košice? Sú v tej cestovnej kancelárií normálni ľudia?
    A tejto slávnej cestovke AEOLUS sa zadarilo v tomto cestovnom bordeli
    to, že štyrom účastníkom nášho zájazdu nedali vedieť hodinu odchodu, ktorú zmenili cca 18 hodín pred odchodom o viac ako 3 hodiny skôr e-mailom (každý doma nemá internet, však?) Tí dvaja šťastnejší po telefonickom budíčku nášho vodiča a po 20 minútach pribehli k zvozovému vozidlu prekvapení ako je to možné, opačný smer pokračovania jazdy ich šokoval druhýkrát a to boli tí šťastnejší. Ďalší dvaja, ktorým CK neoznámila zmenu odchodu spali keďže išlo o skoré ranné hodiny a na dovolenku do Grécka NEŠLI! Nebudem to komentovať lebo by to bola spŕška vulgarizmov na CK AEOLUS….. urobte si sami úsudok

  • inat says:

    CK AEOLUS je k vám ústretová iba ked si chcete kúpiť zájazd, potom platí že záruka končí zaplatením, delegátka nás nečakala na letisku, nebola s nami ani ked sme odlietali, na vybavenie poznávacich zájazdov sme využívali služby konkurencie CK FIRO / ešte že bola taká zlatá /, bol problém s ubytovaním ktorý sa počas celej dovolenky nepodarilo vyriešiť, delegátka nechcela spísať reklamačný protokol nakoniec som ju donútila podpísať list v ktorom som popísala nedostatky a použila ho namiesto reklamačného protokolu, CK nevybavila reklamáciu v stanovenom čase, nebolo možné sa spojiť s reklamačnou kanceláriou pretože dámy v cestovke nemajú na nu telefón a email nemôžu sdelovať verejnosti. Tak nabudúce radšej využijem služby inej cestovky.
    Ivana

  • hugo.garcia says:

    AEOLUS ma nazval trpaslíčkou so psychickými problémami !!!!!! NIKDY necestujte s touto cestovnou kanceláriou !!!!!!! Presne to bola p. DUDEKOVA z Košíc….. pracovníčka CK AEOLUS ………. nehoráznosť…… okamžite by som dala nariadanie na pozastavenie ich činnosti !!!!!!!! Odmietajú sa mi ospravedlniť a vrátiť peniaze za diskrimináciu…. ak viete ako ich zničiť zavolajte mi prosím na tel. číslo: 0903 185 389 ďakujem…….

  • Hedviga says:

    chcela by som reagovat na pani Dudekovu z Kosic, nasa rodina uz 6 krat cestuje s ck ale doteraz nam stale poradila pomohla a snazila sa vybavit aj ako sa hovori nemozne sme s jej pristupom k praci velmi spokojny Hedviga

  • Alena says:

    Dobrý deň. Chcela by som reagovať na nehorázne obvinenie pani Dudekovej. Cestovali sme s Aeolusom uz viac razy, pani Dudeková je k nám vždy milá a pozorná, vždy nám výborne poradila a je k dispozícii dokonca aj mimo pracovných hodín. Ochotná, usmievavá a vždy pripravená pomôcť. Aj pri náhodnom stretnutí prehodí pár milých slov. Aj keď sme nie vždy boli so službami CK na dovolenke úplne spokojní, pani Dudeková je človek na pravom mieste a CK môže byť spokojná že ju má.

  • Alexandra says:

    tak isto reagujem na p. Dudekovu… nemozem na nu povedat zle slovo, je mila a ochotna…dokonca co som bola velmi prekvapena, ze nam odpoveda na maily aj neskoro vecer ked uz je kancelaria zatvorena…co naozaj som sa este nestretla… dakujem jej za krasnu dovolenku a tesim sa tento rok na dalsiu…

  • Lucia says:

    Dobry den chcem, Vas upozorniť pokiaľ budete cestovať cestovnou agentúrou Hechter nedávno som sa vrátila z dovolenky z Grécka presnejšie zo Sarti. Pred odchodom sa niekoľko krát menil čas odchodu dokonca nás neoboznámili ani s tým že budeme prestupovať na diaľnici mi sme prestupovali v grécku priamo na diaľnici čo okolo nas chodili auta rychlostou 130km/h to bolo neičo strašne neprajem nikomu zažiť, dalej nam vraveli že nastupiť sa da len v lm a košiciach a nakoniec sme sa dozvedeli ked sme prestrupovali že sme mohli nastupiť aj v nitre tak namiesto stavania o 2 sme mohli stavať o 8 rano…Strašne nas to sklamal ich pristúp k nam ako o važen i sa zákaznika. a takisto aj v papieroch o informácii ohľadom destinácii tam boli milne informácie…..a čo sa týka Sarti boli sme nadmieru spokojný

  • ALEX says:

    29.07.2012 sme sa s rodinou vratili z dovolenky z letoviska Omis-Duce, Vila Radoš. Ubytovanie bolo slusne. To je vsetko,co sa k uvedenemu da napisat. Neodporucujem vsak ubytovanie z nasledovnych dovodov – vila je umiestnena pri hlavnej ceste – len par metrov. Ked chcete na dovolenke oddychovat,o tom nemoze byt ani rec,pretoze cez den ako aj celu noc je pocut len hluk od aut,kedze ide o hlavny tah na Dubrovnik. Pre rodinu s detmi je to pohroma,siroko-daleko totiz nie je prechod pre chodcov,takze prejst cez cestu sme mali velky problem. Nie som narocny klient a rada poznavam nove destinacie, aj sa tam rada vraciam,pokial som spokojna. Do uvedeneho mesta sa vsak uz urcite ani s mojou rodinou nevratim,prave pre dovody,ktore uvadzam. Mrzi ma vsak,ze CK neuvadza pravdive informacie a ani nikde nenajdete na obrazkoch fotografiu,kde by ste videli skutocnu pravdu – hlavne odfotenu cestu,ktora nam strpcovala cely pobyt.
    Dovolenka bola pre nas velkym sklamanim!

  • Ludmila says:

    Že sa stane chyba (aj keď veľká a pokazí Vám celú dovolenku) to sa dá ešte ospravedlniť. Druhá vec je, ako sa k tomu CK postaví po podaní reklamácie. Na dovolenke som bola v júni 2012 so sestrou v Turecku. Počas celej dovolenky sme delegáta nevideli ani raz. Po prílete do Antalye nás na letisku čakal muž tureckej národnosti, ktorý nás len zaviedol k atuobusu. Po tom čo vystúpili všetci ostatní turisti pri jednom hoteli, sme pokračovali v ceste autobusom (asi 100 km) len s vodičom, ktorý vedel len po turecky. Tak sme sa viezli po Turecku, ani sme nevedeli kam. Bol to zájazd all inclusive podotýkam. Do hotela sme sa dostali nakoniec po dobrodružnej ceste. Ale sľúbená izba s výhľadom na more zostala len snom, pretože sme mali výhľad na rozostavaný hotel. Na vlastné náklady sme si zisťovali základné informácie, aby sme sa mohli dostať domov, nikto z CK Aeolus ani nepredstieral snahu a záujem nám pomôcť. Pomohla nám delegátka inej CK, ktorá nám poslala sms so správou o čase odletu lietadla a odjazdu autobusu od hotela. Po návrate z dovolenky som samozrejme reklamovala ich služby, CK uznala oprávnenosť reklamácie, ale o kompenzácii nebudem hovoriť, je to smiešne… Možno je niekto spokojný so službami CK Aeolus, že sa im ničo aj podarí, ale čo sa podarí raz, nemusí sa podariť druhý krát. A ja už nikdy nebudem riskovať s takouto diletantskou firmou..

  • Ludmila says:

    Že sa stane chyba (aj keď veľká a pokazí Vám celú dovolenku) to sa dá ešte ospravedlniť. Druhá vec je, ako sa k tomu CK postaví po podaní reklamácie. Na dovolenke som bola v júni 2012 so sestrou v Turecku. Počas celej dovolenky sme delegáta nevideli ani raz. Po prílete do Antalye nás na letisku čakal muž tureckej národnosti, ktorý nás len zaviedol k atuobusu. Po tom čo vystúpili všetci ostatní turisti pri jednom hoteli, sme pokračovali v ceste autobusom (asi 100 km) len s vodičom, ktorý vedel len po turecky. Tak sme sa viezli po Turecku, ani sme nevedeli kam. Bol to zájazd all inclusive podotýkam. Do hotela sme sa dostali nakoniec po dobrodružnej ceste. Ale sľúbená izba s výhľadom na more zostala len snom, pretože sme mali výhľad na rozostavaný hotel. Na vlastné náklady sme si zisťovali základné informácie, aby sme sa mohli dostať domov, nikto z CK Aeolus ani nepredstieral snahu a záujem nám pomôcť. Pomohla nám delegátka inej CK, ktorá nám poslala sms so správou o čase odletu lietadla a odjazdu autobusu od hotela. Po návrate z dovolenky som samozrejme reklamovala ich služby, CK uznala oprávnenosť reklamácie, ale o kompenzácii nebudem hovoriť, je to smiešne… Možno je niekto spokojný so službami CK Aeolus, že sa im ničo aj podarí, ale čo sa podarí raz, nemusí sa podariť druhý krát. A ja už nikdy nebudem riskovať s takouto diletantskou firmou..

  • monika says:

    Turecko hotel SEA BIRD BEACH?Boli sme 3rodiny,sme z tejto dovolenky smutny a sklamany.Trojhviezdickovy hotel zodpovedajuci nasim styrom hviezdickam nieco horsie sme si uz vybrat nemohli.Srava strasna vsetko spinave riad, obrusy o casnikoch-nechutne usmudlany lad do alkoholu naberali rukami nieco nechutne jedlo stale to iste ovocia ziadneho no nieco strasne chodili sme sa stravovat do mesta.Plaz ze vraj kleopatrina spinava lehatka spinave na plazi iba jedna farebna voda jedna mineralka.Na tu Kleopatrinu plaz trebalo ist autobusom 20minut za 1,50eur.Delegatka absolutne nezaujem.Neodporucame vobec.Boli tam aj ceske rodiny a tiez boli velmi nespokojny.

  • tana says:

    Nedávno som sa vrátila z Turecka a poviem vám s CK Aeolus nikdy viac.Tiež sme na letisku hľadali kam máme ísť,lebo nás nik nečakal,pred hotelom nás vodič vyhodil a zmizol,na hoteli sme mali problém lebo nás nemali nahlásených,asi po hodine sme sa dopracovali k ubytovaniu,a ani nerozprávam k akému.Izba malá,upratovanie skoro žiadne ,celý pobyt jedno prádlo,čisté ručníky raz za tri-štyri dni,plážové osušky tie isté celý pobyt,lebo čisté nikdy nemali,klima skoro žiadna,po sťažnosti poslali tecnika,potom že vymenia izbu čo sa samozrejme nestalo ,lebo mali stále nejaké výhovorky,delegátka po druhej sťažnosti síce sľúbila,že to vybaví,ale to len slúbila,zaujímalo ju len to kto o aký výlet má záujem a cesta domou horor.Autobus bez sprievodcu nás vyhodil pred terminálom a zmizol ,ľudia čo tam boli prvý krát nevedeli kam ísť a čo robiť.Stravu a služby hotela ani nespomínam,lebo sa len zbytočne rozčúlim,proste dovolenka verzus katastrofa.

  • Viera says:

    Moja skusenost s agenturou Aeolus: Tento rok som si zakupila v predstihu dovolenkovy pobyt na konci letnej sezony s agenturou Aeolus. Patrim v praci k hodne vytazenym ludom , tazko sa uvolnujem z prace. Na dovolenku som sa tesila, doslova som odpocitavala dni do nastupu dovolenky, avsak stalo sa, ze niekolko dni pred odchodom ma pracovnicka agentury kontaktovala, ze ma pre mna zlu spravu, ze zajazd bol zruseny. Navrhnuta mi bola jedna alternativa, ktora absolutne nesplnala moje predstavy. Okrem toho mam teraz problemy s vratenim penazi za zajazd, co som viac krat musela telefonicky pripominat, namiesto toho, aby to bolo okamzite, pracovnicka mi povedala, ze to nebude tak skoro. Cestovna kancelaria ani neospravedlnila za tieto komplikacie a navyse, ak sa ten zajazd takto negativne vyvijal, mali ludi skor informovat, aby sme s tym pocitali a pripadne mysleli na ine moznosti, nie par dni pred odchodom oznamit ze sa zajazd rusi. Tak isto sa desim toho, ci a kedy dostanem svoje peniaze spat. Takto sa mi stalo, ze mi tohorocna dovolenka vysla uplne nazmar.

  • Martina says:

    Nedávno som sa vrátila z Grécka – Tola /Peloponézsky polooostrov/ a som veľmi spokojná. Ubytovanie nám síce pridelili iné ale mali sme balkón, ktorý sme pôvodne mať nemali.Izba bola pekná, klíma v cene, zariadenie vyhovujúce. Majiteľka Bellosu bola veľmi príjemná pani.More sme mali blízsko. Pláže neskutočne krásne. Delegátka veľmi milá slečna Rita a tiež druhá, ktorej meno bohužiaľ neviem. Na všetko vedeli odpovedať, boli milé, ústretové. Čo sa týka šoférov, maximálna spokojnosť. Cestou tam sme sedeli posamom, šoféri boli milý, zrohovčivý, a takisto tomu bolo aj cestou naspäť. CK Aeolus nesklamala, čo sme si zaplatili, to sme aj dostali. Jedine pani v CK v Žiline bola odporná, nič nám nevedela povedať o destinácií a odbila nás tým, že je to nová destinácia a oni ju ešte nemajú preskúmanú. Grécko – TOLO odporúčam všetkým a s CK Aeolus som tiež spokojná.

  • Stanka says:

    NIKDY VIAC!!!
    Ďakujem všetkým,ktorí pridávajú svoje hodnotenia na túto cestovku,/myslím,že tie pozitívne si píše cestovka sama/,len na moju hanbu uvádzam,že prečo som si všetky recenzie neprečítala skôr!!!NIKDY VIAC s touto CK!!!
    Kupovali sme zájazd do Turecka v termíne od 3,7,2013 do 13.7.2013 cez tour operatora v našom meste ešte v januári.Pol roka dopredu kompletne vyplatený zájazd all inclusive v hoteli Grand PEARL BEACH oblasť Kolakli-Side.Výberu tour operatóra som BEZVÝHRADNE dôverovala.Chodím cez nich roky.Prečo zrazu padol výber na CK Aeolus sa už nedozviem,ale viem,že odteraz si najprv prečítam recenzie a nenechám sa nalakať .
    Mali sme tie isté problémy ako píše p.Tana z 21.8.2012.Na letisku nás nik nečakal,len Turek,ktorý nevedel ani po anglicky,ani po rusky..Na druhý deň nám nato delegátka Chocholíková povedala,že keď nás je málo /bolo nás asi 18-20 ľudí/,tak ona na letisko nejde!!!Tak koľko ľudí musí prísť,aby ona láskavo sa zdvihla a robila si svoju prácu?Jej arogancia bola bezprizorná. Po príchode na hotel po 22 hod. s 3 malými deťmi-všetkých nás bolo 11,sme s hrôzou zistili,že na hoteli nás vôbec nemajú zaevidovaných!!!Delegátka nám však tvrdila,že ona sa vraj informovala na naše izby.Tak sa pýtam cestovky,to čo za neschopnú “slečnu” ste tam poslali?To ozaj nemáte iné kapacity?Všetko to svedčí o vašej arogancii voči zákazníkovi.Zobrať peniaze a vy dovolenkári si už poradte sami.
    Izby sme dostali pred polnocou 4 rodiny bez OKIEN,bez BALKÓNA,bez možnosti vetrania,umelé osvetlenie,poschodové postele,pod matracom položený kartonový papier!bez fungujúcej chladničky a to sme niesli so sebou liek pre vnučku,ktorý nutne sme museli držať v chlade v hodnote 2000 Eur.
    Nebudem tu popisovať všetky tie výstupy,čo sme mali s recepčnými. Delegátke sme okamžite volali,ale Chocholíková nám oznámila,že ona nepríde,lebo teraz už nič nevyrieši,vraj až ráno.Tak vďaka.Až o tretej ráno sa dcére podarilo len búchaním po stole dopracovať k chladničke.Tí páni na recepcii poznali len jedno slovo-Tomorow.
    Delegátka nevyriešila nič,všetko sme si riešili sami.Zaujímavé bolo,že celý čas po nás prichádzali do hotela ďalší a ďalší turisti z Ruska,Poľska a oni mali izby.My sme platili cestovke pol roka vopred a nemali sme izby.Tak ako cestovka garantuje svojím zákazníkom pobyt?Táto cestovka nijako.
    Hotel nám kompenzoval hrôzu prvej noci misou ovocia -2 jalbka,2 banány a hrozno a fľašou otvoreného 1/2 l vína.Na smiech!!!
    Hotel je ponúkaný ako 5*.Po pobytoch aj v iných destinaciach ho ja hodnotím ako 3+, niečo 4*,ale rozhodne nie 5*.Tu však beriem do úvahy aj iné služby hotela,nielen prístup recepčných.Ako všade,niečo je dobré,niečo zúfalé.Po zlom začiatku,sme si chceli užívať oddych,ale to vás už ovplyvní.Bazén OK,ale cesta k moru je 350 m ohradená CELTOVINOU,naľavo páchnuci kanál,napravo zbúranisko,pred vstupom na pláž záchod,ktorý vždy naširoko páchol a napravo zarovno s WC plážový bar.
    Čo však najviac vyčítam CK Aeolus je zavádzanie klienta a neschopnosť delegátky. Pred odletom sme dostali pokyny,že príchod na naše domové letisko bude popoludní o 16.30 hod. Už pred odletom sme pozerali na stránke letiska charterové lety a tam uvádzali prílet nášho letu o 7 ráno.Aj tak bolo,len delegátka sa vyhovárala,že ona to bude vedieť deň pred odletom.O tretej ráno mal prísť po nás autobus.No neprišiel.Po 25 min.sme volali delegátke,Našťastie dvihla telefón,lebo vraj je na letisku a čaká turistov z Prahy.Tak ich čakať mohla,nás nie,čiže nás ani na letisko neodviezla.Skrátim to,čakali sme pred hotelom do pol 5 rána,4x sme volali delegátke,aby riešila situáciu,let bol o 6 ráno,iným rodinám ani nezdvihla telefón.Už sme riešili na recepcii taxík,čo by nás zaviezol na letisko a nebyť toho,že moja dcéra s deťmi na ceste nezdvihne ruku ako okolo nás autobus s označením Aeolus letel,ani nám nezastaví,lebo ani nevedel,že tam ma zobrať nejakých turistov.Šofér sa našťastie ponáhľal,ale v dennej premávke by to nijak nestihol.Došli sme o pol 6 ráno a už nás vyvolávali.Hoci sme sa dovolenkári v autobuse nepoznali,všetci sme sa modlili,aby to dobre dopadlo,ale behaním po letisku a zúfalým hľadaním check- inu niektorí stratili mobily a peňaženky.
    Delegátka nemala ani toľko slušnosti,aby nám aspoň spätne zavolala,či sme to vôbec stihli.Nemám k nej slov.Ale na cestovku napíšem sťažnosť na ŠOI,ak neuznajú našu reklamáciu.
    Neodporúčam ani cestovku,ani hotel.

  • Samo says:

    Solvex – nikdy viac.
    Nie som typ, ktorý sa bezdôvodne sťažuje, ale tohtoročná dovolenka bola pre nás jedno veľké sklamanie. Precestoval som veľa krajín s veľa cestovkami k plnej spokojnosti. Tento rok sme sa s rodinou rozhodli pre Turecko, hotel Hedef Kleopatra Golden Sun s ck Solvex..Bol to problém od samého začiatku. Starostlivosť a seriózny prístup cestovky skončil zaplatením. Plánovaný odlet sa posunul o 2 hodiny, o čom nás ck nepovažovala za nutné informovať. Po prílete v neskorých nočných hodinách si nás na letisku v Antalyi začal rozvoz po hoteloch. V našom autobuse sa snáď zišli klienti všetkých tureckých hotelov a my sme boli posledný na rade. Rozvoz trval cca 3 hodiny. Na hotel sme prišli po 2. hodine nadránom – vyhladovaný. Mysleli sme si, že na čo si budeme niesť stravu na cestu – veď máme all inclusive. Vraveli sme delegátke, že by sme radi aspoň dáku maličkosť zjesť. Povedala, že kuchyňa je už zatvorená a v zlomku sekundy zmizla. Ďalšie trápenie začalo tým, že nás ubytovali mimo hotela. Bola to hrozná diera asi na úrovni robotníckej ubytovne najnižšej triedy. Veci ako chýbajúca chladnička, nefunkčný televízor, rozbitý nábytok by som ešte vedel prežiť ale obrovská pleseň (cca 1 m) na strope, zásuvky visiace na drôtoch pod napätím, rozbité vchodové dvere do izby a sklad upratovačky priamo pred našimi dverami už nie. Ráno sme mali prvé stretnutie s delegátkou. Tá riešila hlavne ponuku výletov a pod. a keď sme sa dostali k našim sťažnostiam, tak len sľúbila, že to vyrieši a zmizla. A odvtedy sme ju nevideli.
    Keďže sa nič nezmenilo, tak som sa s ňou snažil skontaktovať telefonicky na čísle ktoré sme obdržali na pokynoch. Márna snaha, buď bola nedostupná, alebo nebrala. Tak som skúsil sms. Po dlhšom čase som dostal odpoveď, že sa bude snažiť vec vyriešiť. Nejaký čas sa zasa nič nedialo. Potom prišla sms, že všetko bude tip-top a ešte i darček od hotela. Tip-top nebolo nič.
    A darček od hotela – posypali nám postel kvetinovými lupeňmi. Na privítanie by to snáď bolo i milé, ale teraz už nie. Len sme s tým mali veľa práce upratať to keď sme chceli ísť spať. Keď som pani delegátku formou sms (inak sa nedalo, nakoľko za celý pobyt sa i napriek našim výzvam neukázala) oznámil, že vôbec nič sa nezmenilo, opäť prisľúbila nápravu – ale ako inak, opäť nič. Tých problémov bolo oveľa viac, ale nie je priestor vymenovať všetko.
    Celá naša dovolenka bolo jedno obrovské sklamanie. Tu už nešlo o hviezdičky hotela, pretože plesnivé izby (obe deti máme alergikov) a život ohrozujúce nekryté el. vodiče by isto nemali byť vo výbave žiadneho hotela, bez ohľadu na kategóriu.
    Môj záver z toho je, že snáď ešte niekedy nájdem odvahu ísť do Turecka, ale určite už nie s ck Solvex. Ich ignorantský prístup neskončil iba pobytom ale pokračoval i vybavovaním reklamácie po návrate. A ťahajú sa ďalej, do očí mi klamú i keď mám od nich potvrdený formulár s o závadami.
    V pohode by si mohli dať ako svoj slogan „my už máme vaše peniaze a ostatné je váš problém“.

  • Jozefína Hiľovská says:

    Dovolenkujeme každoročne v Grécku – nádherná krajina dýchajúca históriou, príjemní ľudia, čisté more, pekné pláže. V posledných rokoch sme si vyberali z ponuky CK AEOLUS. Aj keď sme nie vždy boli 100 % spokojní so zabezpečením cesty a pobytu, hovorili sme si, že OK, aj v iných cestovkách sa vyskytnú problémy.
    To, čo sa však dialo tento rok, konkrétne zájazd v termíne od 7.6.2014 do 21.6.2014 – stredisko TOLO na Peloponéze, sme ešte nezažili a dúfam, že už ani nezažijeme. Cestovali sme trasou „C“ (severná trasa cez Košice do Budapešti). Prvý čas odchodu bol o 02:20 z Košíc. Deň pred odchodom, 6.6.2014 nám z cestovky dostatočne v predstihu oznámili, že čas odchodu sa posúva na 04:00 hodinu. Podľa toho sme sa zariadili a o 03:30 hodine sme už čakali pred Tescom v KE na príchod mikrobusu. Po uplynutí času odchodu sme začali tušiť problémy. Keď zazvonil telefón a vedúci dopravy p. Lužica nám oznámil, že náš transfér už odišiel v piatok večer 6.7.2014 a že pôjdeme ďalším, to už bolo priveľa. Definitívny čas odchodu spresnil na 15:20 hod. z Košíc.
    Bolo nepochopiteľné, ako mohol náš „transfér“ odísť 6.7.2014, keď sme si už vo februári zájazd zaplatili a termín zájazdu bol (aj v ponuke AEOLUSu) od 7.6.2014 do 21.6.2014. Všetci účastníci z trasy „C“ – trinásť ľudí – sme v podstate prišli o jeden deň dovolenky – príchod do strediska mal byť pred obedom nasledujúci deň a my sme dorazili v nočných hodinách. Ďalšie náklady – návrat ráno späť domov (nebolo mysliteľné celý deň vyčkávať na mieste nástupu), v našom prípade cesta taxíkom jedna cesta „len“ 45 Eur a poobede znova do Košíc (za tú cenu sme mohli cestovať aj letecky).
    Keď sme po príchode do letoviska žiadali kompenzáciu spôsobených škôd (aspoň fakultatívny výlet grátis), nebola žiadna ochota zo strany cestovky.
    Na písomnú reklamáciu a požiadavku vrátiť minimálne náklady za cesty „navyše“ zatiaľ odpoveď nedošla.
    Touto cestou sa chcem cestovnej kancelárii AEOLUS „poďakovať“ aj za cestu z dovolenky na Slovensko. Bola to „nezabudnuteľná“ cesta. Cesta trvala 38 hodín. Bolo to „super“. Cestovka nás hneď „odškodnila“. O čo nás na začiatku zájazdu ukrátili, to nám na záver pridali. Do Košíc sme mali doraziť večer 21.6.2014. Prišli sme 22.6.2014 ráno o 05:00 hodine. Hneď za Aténami sme stáli viac ako 5 hodín. Autobus bol na začiatku turistickej sezóny v takom stave, že bolo potrebné využiť servisné služby servisákov z Atén. Následne sme každú chvíľu stáli a stále sa niečo kontrolovalo a vymieňali sa hadičky. S takou nezodpovednosťou sa človek hneď tak nestretne.
    Už teraz ľutujeme ďalších dovolenkárov, ktorí pocestujú AEOLUSOM. My to už po posledných skúsenostiach určite nebudeme.

  • Viera says:

    s Aeolusom som bola 13x, ale tento rok je posledny, este som ani na dovolenku nesla ale ich otrasny pristup, arogancia p Gonovej z kancelarie na Panskej je do neba volajuca, jedine na co sa po slusnej otazke , relevantnej otazke tykajucej sa neskoreho transferu a stym suvisiacich nejasnosti je citacia zmluvnych podmienok ze” prvy a posledny den je na transfer a reklamacie su neopodstatnene a refundacie sa neposkytuju” keby lepsie citala, tak by zistila ze ziadnu reklamaciu som este nepisala ani refundaciu neziadala, ved len o 2 tyzdne letim, a ked pobyt zacina16. a prichod na ubytoanie je 17 tak je jasne ze uvedene samo nesplna podmienky ktorymi sa ohana. a pri pobyte all inclusive citovat zepodla celosvetových stanovených noriem cestovného ruchu,sa konci ranajkami a ako bonus dostavame obed je ubohe, sama robim v sluzbach , tak viem co je moje pravo, ale jej arogantny pristup bol poslednou kvapkou a tento raz prisiel aeolus o 3 zakaznikov, mimochodom je to Juzna kreta, 3osoby za 2500€, zaplatene v januari, uz taku chybu neurobim

  • Jana Zmajkovicova says:

    My sme sCK Aeolus boli toto leto prvy ale rozhodne aj poslednykrat v zivote.
    Spolu s rodinnymi priatelmi sme si chceli uzit naozaj peknu a bezstarostnu dovolenku, a tak sme si z ponuky tejto CK vybrali all inclusive pobyt na ostrove Zakynthos v hoteli Cavo d Oro. Podotykam, ze 12dnovy zajazd stal na 1osobu takmer 1.000Eur, takze sme ocakavali ubytovanie a sluzby adekvatne tejto cene. Ubytovali nas v polosuterene, kde neskutocne pachla kanalizacia, v kupelni boli plesnive steny, v izbe vlhko a tmavo. Okamzite sme kontaktovali delegatku ako aj priamo CK a ziadali priamo vymenu hotela, pretoze ten nas ani v najmensom nesplnal standard, za ktory sme zaplatili. Jedine, co sme za 2 dni natahovania sa s recepciou dosiahli bolo, ze nam nakoniec dali izby na poschodi,kde bol smrad z kanalizacie o nieco mensi a izba bola trochu svetlejsia. V kupelni ziadny zaves na sprchovom kute, ziadne mydlo, nic…internet za poplatok, klimatozacia taktiez za poplatok s delegatkou sme namieste spisali reklamaciu a ziadali sme od CK vratenie casti penazi za zajazd, pretoze to bol jednoznacne podvod na nas klientoch. Takze Zakynthos ano, su tamkrasne plaze a nadherne more alenikdy vias s CK Aeolus.

  • Slavomira says:

    Este nam len zacina zajazd a uz som maximalne nespokojna. Autobus sa pokazil,no najhorsie je,ze sme o tom boli len velmi vagne informovani,zahmlievali sa inofrmacie kedy pride novy autobis,neinformovali nas a cas sa predlzil o niekolko hodin.Najhorsie na tom je ine, a to,ze CK Aeolus sa o mas ako jej klientov VOBEC nepostarala, na nase naklady sme sli do hotela na recepciu kde nas nechali cakat vzhladom na to,ze vonka je strasna zima. Uvidim ako bude dalej zajazd pokracovat,ale toto je nepripustne a som skalamana s urovnou CK. Na zaklade mojej skusenosti odporuca prehodnotenie ci vobec cestovat s Aeolus. Ja nou uz nikdy nepojdem. A to podotykam,ze je este len zaciatok zakazdu a CK sa podarilo vsetkych klientov absolne znechutit.

  • Jafurak says:

    Nikdy viac AEOLUS.
    V januári zaplatený letný pobyt ALL INCLUSIVE na maličkej, tichej pláži na ostrove Thassos v oblasti ASTRIS dopadol tak, že po vystúpení z lietadla v Kavale nám delgát s úsmevom oznámil, že máme zmenený hotel za lepší, ako sme mali zaplatený. Začal som tušiť podraz, pretože na miesto, kde sme chceli ísť je len jeden hotel. Tak som sa dozvedel, že máme zmenené aj miesto pobytu. Miesto malej a tichej kamenistej pláže kde je celkove 8 slnečníkov sme boli nútený stráviť pobyt na cca 5 km dlhej piesočnej pláži Golden Beach s tisíckami ľudí a stovkami slnečníkov s plytkou vodou po kolená.
    Potápačská výbava, ktorá tvorila polovicu mojej 15 kg limitovanej leteckej batožiny mi bola zbytočná. Miesto ALL INCLUSIVE sme dostali plnú penziu, ktorej obed sa počas 8 dní opakoval v podávaní taniera hranolkov a zapekanky. Delegát pán Karol Deczi nás posadil do autobusu a poslal nás do hotela, ktorého meno som prvý krát počul a ledva som si ho zapamätal, takže sme boli odkázaní sami na seba. Viac sa o nás nestaral. Na otázku čo môžeme proti tomu robiť mi s úsmevom povedal, že nič. Pochopil som, že mám možnosť čakať v horúčave 8 dní na letisku a čakať na návrat, alebo sa prispôsobiť. Ako som neskôr zistil z autobusu sme vystúpili ako prví, lebo autobus viezol spolu s nami aj nemeckých turistov presne do nášho pôvodne v januári zaplateného hotela, ktorý sa nachádza o 40 km ďalej. Večer prišiel p. Deczi za nami a spísali sme reklamáciu. Doporučil mi požičanie auta v cene 43 € na deň, hoci presne pod terasou hotela bol RENT CAR s cenou 36 € za komfortnejšie auto, ktorým som potom navštívil aj pôvodne zaplatený hotel, kde som sa opýtal, prečo tam nie sme ubytovaní. Odpoveď bola, že hotel predal ubytovacie kapacity cestovnej kancelárii a tá si ubytováva svojich klientov, takže tvrdenie, že hotel mal overbooking, ako mi vysvetlil p. Deczi bolo klamstvo.
    Návrat domov nám zorganizoval tak, že máme prejsť s batožinou ku hlavnej ceste a máme si stopnút autobus nejakej slovenskej cestovky, ktorá pôjde ráno na letisko. On, že nás bude čakať na letisku a vybaví nám odlet domov.

    Cena zájazdu bola 1 277,- €
    Hodnotenie kvality návštevníkmi pôvodného hotela …..100 %.
    Hodnotenie kvality nanúteného hotela ……………………….44 %
    Ako kompenzáciu mi CK AEOLUS vrátila 142,80 €, čo po prepočte vychádza na dve pivá denne na osobu, pri cene piva v hotelovom pool bare. Takto CK ocenila rozdiel medzi ALL INCLUSIVE a plnou penziou / skôr polopenziou/ a rozdiel medzi tým, keď si zaplatíte napr. pobyt na Štrbskom plese a vyvezú Vás na Šíravu.

  • dodry klient says:

    Boli sme da sa povedat stalymi klientami Aeolusu ale minuly rok Parga a ako to volaju spinavy Sakis a nemozna delegatka madarka Olivia nas neskutocne zklamalo. A to jsme tam boli 3raz.Cesta jedna katastrofa, slovenska cestovka a madari maji vetsie privilegia ako my. Cestovanie zo slovenska 32. hod. hruza. Hrozne apartmany Sakis ani zadarmo. Ale co sa tyka Pargy je to uzasne mestecko a vylety este lepsie ale samozrejme na vlastnu pest a nie z cestovkou aj tak by ste tam hladali tu uzasnou Olivii marne nikdy tam nebola a ako delegatka nestoji za nic. Ale ces to vse sme zalubeny do grecka ktore navstevujeme uz 15rokov ale Aeolus jedna velka katastrofa uz nikdy viac. Zamyslite sa mila cestovka o co vam ide. Ale spokojnost klienta to urcite nebude.

  • Sivka120 says:

    Mily Aeolus tento rok sme boli prvykrat s vami na dovolenke v Grecku v Sarti, v Pirofani. Vasa cestovka ma motto: “Do Grecka s Grekmi”. Musim povedat ze vasa cestovka vyzera ako samotne Grecka. Boli sme 9 x v Grecku cez Fifo a turancar a musim povedat se uroven sa neda ani porovnat. V rovnakej cenovej relacii sme mali ovela lepsie sluzby vo fife a turancari ako vo vasej cestovke. Vybrali sme si Pirofani kedze ste uvadzali ze cerstvo zrekonstruovany apartman. Ten apartman nevidel rekonstrukciu dobrych desat rokov. Najhorsia bola kupelka,z odpadov isiel nehorazny smrad,cely pobyt nam zneprijemnoval ten zapach. Nie sme narocni klienti ale co je moc to je moc. Museli sme na odpady klast vedra a veci aby sme to ako tak mohli vydrzat. Boli sme vacsia skupina vo 3 studiach a vsade bol ten odporny zapach. Delegatka bola mila ale poskytovala nepresne informacie. Davali nam karticky na zlavy ktore vsak nikde v oznacenych obchodoch a tavernach neplatila. Takisto na konci zajazdu sme si podla delegatky mali dat veci do jednej izby,vsetci sme sa tam nasackovali a potom nas grecki majitelia od tial vyhnali…proste vobec to ta delegatka nemala potvrdene. Cely aeolus nas sklamal a uz nikdy viac nevyuzijeme jehovsluzby. Nie sme narocni klienti ale co je moc to je moc. Sarti je nadherne ale uricte neodporucam Pirofani,neprijemni domaci a smrad. Tuto recenziu pridam na vsetky stranky aby ti ktori sa rozhoduju ci vyuziju vase sluzby vedeli do coho idu..pofotila som kupelku a pridam aj foto…niekto si setri na dovolenku cely rok tak aby nebol sklamany…u nas ostava number one cestovka Fifo..
    Uzasny pristup delegatov a izby boli take ake opisovali…
    Mozno by si vedenie aeolusu malo vyskusat byvat v tych izbach a smrade a prestali by ponukat toto studio…dovidenia

  • Dubo says:

    Stretli sme sa s popisovaným problémom ( zápach v kúpeľni) v Pirofani na izbe 4 a 5 na prízemí Nebolo to veľmi príjemné, preto ak by Vás niečo podobné stretlo mám jednu radu ako závadu vyriešiť. Nám sa to podarilo dvomi kúskami trochu silnejšieho igelitového sáčku , ktorý sme postrihali na štvorce 9×9 a 12×12 cm a prekryli sme prepad na podlahe v kúpeľni a v sprche – ten sme aj zatlačili mriežkou z prepadu (igelit v sprche sme samozrejme museli pri sprchovaní vyberať ). Smrad sme eliminovali a tým aj zachránili celú dovolenku. Čo sa týka zmätkov a debilných trás v doprave nevyhli sme sa im ani my. Menil sa čas odchodu a miesto sľúbenej trasy, kde posledná SR zastávka mala byť Zvolen sme absolvovali klasický nezmyselný presun do Bratislavy a odtiaľ do Budapešti, Takže časť cesty, čo mala trvať 1,5 h trvala 7 hodín.

  • rudolfee says:

    Zdravím. Služby CK Aeolus som využil 2x. Nejednalo sa o dovolenku pri mori, ale o poznávacie zájazdy – konkrétne o poznávací zájazd do Portugalska v r. 2014 a o zájazd do ČR v r. 2015. Čo sa týka spokojnosti, musím napísať, že s oboma zájazdmi som bol veľmi spokojný a prístup delegátov (p. Duarte a p. Nevedel) bol tiež viac než uspokojivý. Neviem, či by som po prečítaní ostatných komentárov šiel niekedy s Aeolusom na dovolenku k moru, ale “poznávačku” by som určite ešte absolvoval a odporúčam ju skúsiť aj ostatným, ktorí preferujú takýto typ dovolenky.

  • Maca says:

    V sobotu sme sa vrátili z dovolenky s CK Aeolus. Už nikdy viac. Cestovali sme 30 hodín na Magnesiu do Grécka, počas cesty sme museli 3x prestupovať z autobusa do autobusa a prekladať si batožinu sami. Informácie do ktorého autobusu máme presadnúť sme si museli zistiť sami, pretože sme išli 4 autobusy. Autobus bez občerstvenia, šofér jedn bol grék a druhý nevdel podať žiadne informácie. Keď sme vyrazili z Budapešti zistili po 120km, že sme zabudli dvoch ľudí a vracali sme sa späť pre nich do Budapešti čo nás stálo o 4 hodiny dlhšie v autobuse. Jediné plus bolo ubytovanie, ktoré bolo veľmi pekné a čisté s výhľadom na more. Na spiatočnej ceste bolo to isté prestupovanie na 3 krát, na hraniciach s Macedónskom nás nechceli pustiť, lebo autobus nemal v poriadku papiere a my sme museli čakať až to šofér riešil úplatkom colníka 100 euro. Úplne nezmysekné bolo to prestupovanie keď sme všetky štyri autobusy stáli v Thessalonikách a potom znova v Budapešti a znova sa rozdeľovali ľudia do autobusov podľa toho, ktorý kam pokračoval. Neviem aký človek ro vymyslel, ale stačilo logicky uvažovať a urobilo by sa to jeden krát. Otrasná cesta, nikdy viac, ešte nám aj na ceste späť v Maďarsku zaspával šofér. Chvalabohu, že to videla jedna pani a skríkla. Delegát, ktorého sme mali stál za nič, všetko sme si museli zisťovať sami, on len komunikoval s maďarmi a nútil na výlety. To bolo jediné čo ho zaújimalo. Všetci ľudia s ktorými sme sa stretli pri prestupovaní z autobusa do autobusaboli veľmi nespokojní. Som veľmi sklamaná a cestovanie mi pokazilo pekný zážitok s dovolenky.

  • Ena says:

    Neserioznosť CK Aeolus.
    V 07/2016 som si zaplatila dovolenku v Grécku v stredisku Agios Nicolaus v hotely Miramare Resort cez CK Aeolus. CK Aeolus sa zachovala absolutne neseriozne, keď 3 dni pred odletom lietadla nám zrušili dovolenku e-mailovým oznámením, s odôvodnením organizačnej chyby s tým, že nás nemajú v zaplatenom hotely kde ubytovať. Zájazd sme stornovali a mali sme problém 3 dni pred plánovaným odjazdom si zohnať inú náhradnú destináciu, ale našťastie už s inou CK.

  • Dana says:

    Dobrý deň,
    služy CK Aeolus sme využili 1x.aj to sprostredkovane cez Inviu. Objednali sme si pobyt v štúdiu v záhrade v tichej lokalite na ostrove Kréta. V podstate sme aj dostali, čo sme očakávali, všetko bolo v poriadku, až do chvíle, keď sme prišli z pláže do izby a na dverách nás čakal prilepený oznam, že kvôli nedostatku ubytovacích kapacít sa máme pobaliť a na ďalší deň máme čakať na terase, kam po nás príde transport do iného hotela v centre mesta. Neskutočne ma to vytočilo, kupovali sme last minute 10 hodín pred odletom,nikto ám neoznámil, že niečo takéto hrozí a ani za celý týždeň nám delegátka nebola schopná oznámiť, že sa budeme musieť na posledný deň a noc presťahovať do poriadne hlučného hotela priamo v centre. Ako je to možné, že ponúkajú zájazdy, keď nemajú voľnú ubytovaciu kapacitu po celý čas pobytu???Príde mi to ako dosť nekorektné správanie zo strany CK Aeolus.

  • alenkainthewonderful says:

    Dobrý deň . Uz stvrty rok sme boli s vasou cestovkov v grecku vratili sme sa 2.10.2016 no tento rok bol asi najhorsi co mi je velmi luto boli sme na sarti co sa tyka dovolenky super ubytovanie tiez no co sa tyka autobusu katastrofa nepaci sa nam pristup soferov ziadne privitanie predstavenie ako slusny ludia dalsia vec pisete luxsusny autobus no katastrofa sedeli sme oproti zadnych dveram ja ako zena co meriam 172cm som sedela s nohami sikmo a to nevravim o manzelovi ktori meria 190cm a celich 26hodin mal nohydo ulicky lebo sa za sedadlo nezmestil tak isto sedeli aj moji rodicia ktory sa pripajaju.Posielam fotto a po ine roky soferi spravili aj kavu no teraz to nehrozilo.A to prestupovanie je katastrofa aby clovek tri krat prestupoval je dost narocne nechapem preco sa to tak skomplikovalo pred tym sme to nezazili vzdy len raz sme prestupovali.A odchod so Sarti bol tiez zaujimavi dovezu vas do tessalonik a tam vam sofer zahlasi zoberte si batozinu a najdite si autobus ktory vam ide do vasho mesta a mate na vyber z piatich autobusov kde sme vlastne stravili skoro dve hodiny…no strašné.Som velmi sklamana.

  • jadomi says:

    Aeolus, hnus. Banda klamárov. Tento rok sme boli s nimi na Kréte. Nikdy viac. Pani Pócsová nám zájazd predávala v nz, všetko ospevovala, naslubovala. Pravda bola opak. Žiadna kamienková pláž, ale šutre, ai bol hnus a špinavý riad, keď sme obed zmeškali, jesť sme nedostali. To bol problém pri malom dieťati. Nebrala ani naň ohlad keď nás v cestovke odrbavala. Delegát na kréte nič nezmohol, hoci sme ho aspoň o mlieko pre malú prosili. Vraj pani Pócsová je taká, takéto odrby robí stále. Reklamáciu sme posielali ešte z Kréty. Aeolus nás označil za klamárov, vraj pani Pócsová je dokonalosť. Je mi z nich na grcanie.

  • lenka says:

    Tak my ideme tento rok s Aeolusom už po 4. krát. Keď tu čítam niektoré tie recenzie celkom nechápem :-)) estupovali sme maximálne 2krát (Budapešť, a 2. autobus po vystúpení z trajektu). Šoféri sa menia v Thessalonikach za Gréckych šoférov, čiže majú dlhu pauzu, sú oddýchnutý na ceste späť. Jediné mínus sú zatiaľ delegáti (nie vždy, Rita v Tole bola 1*). Za mňa veľký výber autobusových zájazdov do Grécka a super ceny :-) čiže pre mňa bezkonkurenčný


Napsat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Akékoľvek hodnotenie môžete použiť na všej stránke, ale musíte uviesť www.topsluzby.sk ako zdroj hodnotenia. HTML kod odkazu: <a href="http://www.topsluzby.sk/">TopSlužby.sk</a>
¨