chcem sa podeliť so skusenosťami aké mám s týmto, že vraj autorizovaným servisom CITROEN. Po nehode bol predbežný termín opravy dva týždne, skutočný termín šesť týždňov, za ten čas zo strany servisu žiadna komunikácia, žiadna ochota ma o niečom informovať, vždy určený ďalší termín žiadne nedodržaný, auto som odovzdala na opravu v Trnave nepotrebovali za dôležité ma informovať, že oprava bude vykonáná v Dunajskej Strede. Po šiestich týždňoch som čakala aspoň kvalitnú prácu, lakýrnícké práce odfláknuté, nedostriekané, poodierané, v interieri ešte poodtrhané plasty po nehode, ale vrchol všetkého bol poistný podvod vyfakturovanie nevykonaných prác – výmeny zadného blatníka a zadnej podlahy, poisťovňa to odmietla zaplatiť. Dala som si to preveriť v troch servisoch, keďže sa to potvrdilo, tak som kontaktovala autorizovaného importera Citroen Slovensko, ten potvrdil nevykonané práce aj nekvalitu práce /talže tu nejde o neoprávnené osočovanie ale o podložené fakty/, ale tým to skončilo, lebo firma Behr a Behr je samostatný právny subjekt a asi importér toleruje tieto praktiky a naďalej spolupracuje s týmto servisom ako autorizovaným, tak naozaj neviem ako som sa mohla tak mýliť a myslieť si, že autorizovaný znamená záruka kvality a serizonosti.
prridavm svoj nazor:je to hrozna a nezodpovedna firma,ked tam človek vstupi už robí zasadnu chybu-menili mi fap filter a šetko sa muselo robiť na 2 krat,nakoniec mi neodblokovali počitač a kvapalinasa spotrebovala behom 3och tyždnov miesto cca 100000KM…dakujem pekne nikdy viac…
Zdar,volajú písomne na opravu,volám -odpoveď objednejte sa,keď vybavím dovolenku,tak dostanem info že hocikedy,po obhliadke ma objednajú na opravu takže druhý deň dovolenky díky som sklamaný pri predaji boli strašne super to je asi Slovensko,to som kolegovi vychvaľoval služby ,ale pokiaľ sa jedná o kúpu to som vtedy nevedel,dnes si vybral CHevrolet ,možno budú lepší.to som uvažoval o predlžení záruky už ma to prešlo ďakujem
otrasna firma!!! 2 auta som si kupila u nich , behom 2 rokov som nechala v hotovosti 22 000 € , ked mi vznikli male problemy s autom / auto v zaruke/ prijmaci mechanik sa na mna pozeral ze co ja od neho vlastne chcem , som zena a autam nerozumiem . Posledny krat som kupovala na tejto predajne auto a to uz nehovorim aky je tam servis ! Kazdeho jednho odporucim radsej do NR alebo BA , uplne iny pristup k zakaznikovy .
Firma Behr a Behr by mala mat odobranu licenciu na predajnu a servis aut Citroen alebo vymenit 90% zamestnancov .
Je krasne ze predajca okolo Vas skace ked mate peniaze ale ako sa stavate majitelom auta uz ste pre tuto firmu zbytocny .
Ked som kupovala 1 auto predajca mi povedal ze je za 5min 17.00a on ma padla , hovorim ze mate otvorene do 17.00 a este tolko nie je mal na ma salame ale ked som mu doslova hodila na stol hotovost ze si idem pre auto uz uplny iny pristup .
Chodim do servisu do NR a som max.spokojna !!!
Je tam velka arogancia voci zakaznikom.Hlavne hlavný technik,ktory slubi jednu cenu a vysledna je uplne ina a vyhovara sa potom na smernice. Smernica urcuje aj total a a samozrejme naliali mi Castrol aj nato mali vysvetlenie.Hrube zrno drzosti!!!
Dobrý deň
chcem sa podeliť so skusenosťami aké mám s týmto, že vraj autorizovaným servisom CITROEN. Po nehode bol predbežný termín opravy dva týždne, skutočný termín šesť týždňov, za ten čas zo strany servisu žiadna komunikácia, žiadna ochota ma o niečom informovať, vždy určený ďalší termín žiadne nedodržaný, auto som odovzdala na opravu v Trnave nepotrebovali za dôležité ma informovať, že oprava bude vykonáná v Dunajskej Strede. Po šiestich týždňoch som čakala aspoň kvalitnú prácu, lakýrnícké práce odfláknuté, nedostriekané, poodierané, v interieri ešte poodtrhané plasty po nehode, ale vrchol všetkého bol poistný podvod vyfakturovanie nevykonaných prác – výmeny zadného blatníka a zadnej podlahy, poisťovňa to odmietla zaplatiť. Dala som si to preveriť v troch servisoch, keďže sa to potvrdilo, tak som kontaktovala autorizovaného importera Citroen Slovensko, ten potvrdil nevykonané práce aj nekvalitu práce /talže tu nejde o neoprávnené osočovanie ale o podložené fakty/, ale tým to skončilo, lebo firma Behr a Behr je samostatný právny subjekt a asi importér toleruje tieto praktiky a naďalej spolupracuje s týmto servisom ako autorizovaným, tak naozaj neviem ako som sa mohla tak mýliť a myslieť si, že autorizovaný znamená záruka kvality a serizonosti.
Ak máte niekto s touto firmou skúsenosti napíšte
v Behr a Behr by som si nedala opravit ani bicykel !
prridavm svoj nazor:je to hrozna a nezodpovedna firma,ked tam človek vstupi už robí zasadnu chybu-menili mi fap filter a šetko sa muselo robiť na 2 krat,nakoniec mi neodblokovali počitač a kvapalinasa spotrebovala behom 3och tyždnov miesto cca 100000KM…dakujem pekne nikdy viac…
Zdar,volajú písomne na opravu,volám -odpoveď objednejte sa,keď vybavím dovolenku,tak dostanem info že hocikedy,po obhliadke ma objednajú na opravu takže druhý deň dovolenky díky som sklamaný pri predaji boli strašne super to je asi Slovensko,to som kolegovi vychvaľoval služby ,ale pokiaľ sa jedná o kúpu to som vtedy nevedel,dnes si vybral CHevrolet ,možno budú lepší.to som uvažoval o predlžení záruky už ma to prešlo ďakujem
otrasna firma!!! 2 auta som si kupila u nich , behom 2 rokov som nechala v hotovosti 22 000 € , ked mi vznikli male problemy s autom / auto v zaruke/ prijmaci mechanik sa na mna pozeral ze co ja od neho vlastne chcem , som zena a autam nerozumiem . Posledny krat som kupovala na tejto predajne auto a to uz nehovorim aky je tam servis ! Kazdeho jednho odporucim radsej do NR alebo BA , uplne iny pristup k zakaznikovy .
Firma Behr a Behr by mala mat odobranu licenciu na predajnu a servis aut Citroen alebo vymenit 90% zamestnancov .
Je krasne ze predajca okolo Vas skace ked mate peniaze ale ako sa stavate majitelom auta uz ste pre tuto firmu zbytocny .
Ked som kupovala 1 auto predajca mi povedal ze je za 5min 17.00a on ma padla , hovorim ze mate otvorene do 17.00 a este tolko nie je mal na ma salame ale ked som mu doslova hodila na stol hotovost ze si idem pre auto uz uplny iny pristup .
Chodim do servisu do NR a som max.spokojna !!!
Je tam velka arogancia voci zakaznikom.Hlavne hlavný technik,ktory slubi jednu cenu a vysledna je uplne ina a vyhovara sa potom na smernice. Smernica urcuje aj total a a samozrejme naliali mi Castrol aj nato mali vysvetlenie.Hrube zrno drzosti!!!